Olen jo iäkäs noin seitenkymppinen yksin asusteleva ja olen jo muutaman vuoden ollut kiinnostun miesten välisestä seksistä, muutaman kerran olen löytänyt hakuilmoituksella ns. pikaseuraa, mutta enemmän kiinnostaisi vähän vakituisempi kaveri. Aika vaikeata kuitenkin on sellasta löytää, ne muutamat jotka ovat kertoneen olevansa samalla ajatuksella osoittautuvat feikeiksi. Jatkan kuitenkin odottelua jospa sellanen kaveri löytyis.
Vastaukset 8
Jaa mistähän päin hakusesssa on tiedän kyllä tän tilanteen toi feikki homma on kyllä typerää
- Anonyymi00001
Tampereella asustelen.
- Anonyymi00002
Hei. Kerroit ikäsi, mieskaipuusi, asuvasi yksin....
Mutta se, millaista seuraa oikeasti haet ja millaiseen suhteeseen olet valmis on ihan tuntematon. Millaiset on mittasi kiinnostaa toki... - Anonyymi00004
laita mail tai KIK.
- Anonyymi00005
Moi! Mistäs päin? Itse Rovaniemi. 56 v.
- Anonyymi00006
Ois mahtavaa saada mies seuraa vaikka nettiin,laittakaa viestii,mailii
- Anonyymi00007
upeeta mie haluun tavata vanhempii miehii.
- Anonyymi00014
Itseä kanssa on ruvennut kiinnostamaan toinen mies. Olisi kiva kyl löytää vakituisempaa kaveria touhuihin luottamuksella. Itse 62 Tampereelta. Saako sinuun yhteyttä henkilökohtaisesti? Voitais keskustella jatkoista...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 571015
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69801Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli66787- 62750
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52710- 64657
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7646Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33613Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti256534Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16490