Onko outoa tulla kouluun kumisaappaissa kun on 15v?
Kumisaappaat koulussa
22
376
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei mun mielestä mitenkään outoa. Joo se riippuu vähän siltä minkälainen on sää. Jos sataa vettä paljon niin ihan jees. Voithan sä ottaa lenkkarit mukaan ja vaihtaa ne koulussa.
Siis ei sada vettä. Haluaisin vähän lwky vaan testata kulkea kumisaappailla talvikengissä, mut en haluu että ihmiset alkaa tuijottaa muhun....
- Anonyymi00012
Aatu2010 kirjoitti:
Siis ei sada vettä. Haluaisin vähän lwky vaan testata kulkea kumisaappailla talvikengissä, mut en haluu että ihmiset alkaa tuijottaa muhun....
On olemassa talvikenkiä jotka ovat vedenpitäviä.
- Anonyymi00002
Minun kaunis 12 vuotias tyttöni ei saanut elokuussa pitää minihametta koulussa vaikka oli kovin kuuma .
- Anonyymi00003
Lapseni, 11 ja 14v, menevät kouluun saappaissa jos tarvetta on.
- Anonyymi00004
Minä kuljin yhden talven kouluun monot jalassa , ei ollut muita talveen sopivia kenkiä kun ei ollut rahaa ostaa .
- Anonyymi00005
On. Vaikka on nuori, järkeä pitäisi löytyä, ettei jalkojaan hiostuta.
- Anonyymi00006
Kontio saappaat?
- Anonyymi00009
Aatu2010 kirjoitti:
Joo
Anna mennä! Kontio-saappaat ovat kuitenkin aika tyylikkäät.
- Anonyymi00007
Muista laittaa housunlahket saappaiden sisään
- Anonyymi00008
minulla on usein saappaat jos sataa, mutta vaihdan yleensä lenkkareihin kun pääsen perille [16]
- Anonyymi00010
Kumisaappaat eivät hengitä, joten niissä tulee hiki jos pidät niitä koko päivän sisällä..
- Anonyymi00011
ei ollenkaan, ne on vain mukavat ja pysyvät kuivina
- Anonyymi00013
En ymmärrä, miksi kukaan edes haluaisi kumisaappaat kun on olemassa tavallisia kenkiä, jotka ovat vedenpitäviä... 😅
- Anonyymi00014
Ei ollenkaan outoa, jos on sadekeli.
- Anonyymi00015
15 vuotias poikani käyttää kumisaappaita melkein joka päivä vapaa-ajalla, mutta ei koskaan koulussa
- Anonyymi00016
Minun poikani (14) kieltäytyi koko lapsuutensa ajan käyttämästä kumisaappaita ja sadevaatteita, mutta viime syksynä, kun olimme ostamassa uusia talvikenkiä, hän halusi yllättäen itse mennä kokeilemaan nokian musta kumisaappaita.
Nyt hän käyttää kumisaappaita ja paksuja neulottuja sukkia talvikenkinä jopa koulussa. - Anonyymi00017
Tuskin se on mitenkään outoa. Viime aikoina olen alkanut nähdä yhä enemmän nuoria - etenkin poikia, käyttämässä kumisaappaita
- Anonyymi00018
Vanhempani pakottivat minut menemään kouluun kumisaappaissa vielä silloin, kun olin kahdeksannella luokalla. Saappaat piti laittaa jalkaan heti, kun näytti siltä, että voisi alkaa sataa, vaikka sadetta ei koskaan tullut, ja jos oli loskaa, saappaat piti laittaa jalkaan silloinkin, vaikka oli aurinkoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960