Onko outoa tulla kouluun kumisaappaissa kun on 15v?
Kumisaappaat koulussa
52
1293
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei mun mielestä mitenkään outoa. Joo se riippuu vähän siltä minkälainen on sää. Jos sataa vettä paljon niin ihan jees. Voithan sä ottaa lenkkarit mukaan ja vaihtaa ne koulussa.
Siis ei sada vettä. Haluaisin vähän lwky vaan testata kulkea kumisaappailla talvikengissä, mut en haluu että ihmiset alkaa tuijottaa muhun....
- Anonyymi00012
Aatu2010 kirjoitti:
Siis ei sada vettä. Haluaisin vähän lwky vaan testata kulkea kumisaappailla talvikengissä, mut en haluu että ihmiset alkaa tuijottaa muhun....
On olemassa talvikenkiä jotka ovat vedenpitäviä.
- Anonyymi00031
Aatu2010 kirjoitti:
Eiks ne ole liukkaat ja kylmät?
- Anonyymi00002
Minun kaunis 12 vuotias tyttöni ei saanut elokuussa pitää minihametta koulussa vaikka oli kovin kuuma .
- Anonyymi00003
Lapseni, 11 ja 14v, menevät kouluun saappaissa jos tarvetta on.
- Anonyymi00036
Niihin aikoihin kun minä olin viidentoista vanha, alkoi Nokia valmistaa Hai-saappaita ja niistä tuli niin kauhea hitti, että minkäänlaisella säällä ei voinut mennä minnekään ellei jalassa ollut Hai-saappat.
- Anonyymi00004
Minä kuljin yhden talven kouluun monot jalassa , ei ollut muita talveen sopivia kenkiä kun ei ollut rahaa ostaa .
- Anonyymi00005
On. Vaikka on nuori, järkeä pitäisi löytyä, ettei jalkojaan hiostuta.
- Anonyymi00006
Kontio saappaat?
- Anonyymi00009
Aatu2010 kirjoitti:
Joo
Anna mennä! Kontio-saappaat ovat kuitenkin aika tyylikkäät.
- Anonyymi00007
Muista laittaa housunlahket saappaiden sisään
- Anonyymi00023
Aatu2010 kirjoitti:
Tottakai
Aina kun on tarve käyttää kumisaappaita, niin minulla on koulussa mustat Kontio kumisaappaat. Housunlahkeet tietysti saappaiden sisälle niin pysyvät kuivina ja samalla tyylikkäät Kontio saappaat ovat hyvin näkyvillä.
- Anonyymi00008
minulla on usein saappaat jos sataa, mutta vaihdan yleensä lenkkareihin kun pääsen perille [16]
- Anonyymi00037
Oikein toimittu!
Isoäiti [71]
- Anonyymi00010
Kumisaappaat eivät hengitä, joten niissä tulee hiki jos pidät niitä koko päivän sisällä..
- Anonyymi00011
ei ollenkaan, ne on vain mukavat ja pysyvät kuivina
- Anonyymi00013
En ymmärrä, miksi kukaan edes haluaisi kumisaappaat kun on olemassa tavallisia kenkiä, jotka ovat vedenpitäviä... 😅
- Anonyymi00022
En ymmärrä miksi pitäisi käyttää jotain vedenpitäviä tennareita kun on olemassa kumisaappaat, jotka nyt vain yksinkertaisesti parhaimmat ja toimivimmat märän kelin kengät metsästä kaupunkiin. Suojaa housun lahkeita kuraroiskeilta ja näyttää järkevämmältä kuin yrittää larpata jotain tyylilyyliä ettei voisi kumppareita pitää. No, jokainen tavallaan.
- Anonyymi00014
Ei ollenkaan outoa, jos on sadekeli.
- Anonyymi00015
15 vuotias poikani käyttää kumisaappaita melkein joka päivä vapaa-ajalla, mutta ei koskaan koulussa
- Anonyymi00016
Minun poikani (14) kieltäytyi koko lapsuutensa ajan käyttämästä kumisaappaita ja sadevaatteita, mutta viime syksynä, kun olimme ostamassa uusia talvikenkiä, hän halusi yllättäen itse mennä kokeilemaan nokian musta kumisaappaita.
Nyt hän käyttää kumisaappaita ja paksuja neulottuja sukkia talvikenkinä jopa koulussa.- Anonyymi00038
Ettei poikaisi vain olisi ihastunut johonkin aloittajan kaltaiseen reippaaseen kumpparityttöön.
- Anonyymi00017
Tuskin se on mitenkään outoa. Viime aikoina olen alkanut nähdä yhä enemmän nuoria - etenkin poikia, käyttämässä kumisaappaita
- Anonyymi00018
Vanhempani pakottivat minut menemään kouluun kumisaappaissa vielä silloin, kun olin kahdeksannella luokalla. Saappaat piti laittaa jalkaan heti, kun näytti siltä, että voisi alkaa sataa, vaikka sadetta ei koskaan tullut, ja jos oli loskaa, saappaat piti laittaa jalkaan silloinkin, vaikka oli aurinkoista.
- Anonyymi00019
Minullakin oli usein koulussa Kontiot jalassa. Lukiossakin käytin kumisaappaita usein vain varmuuden vuoksi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minullakin oli usein koulussa Kontiot jalassa. Lukiossakin käytin kumisaappaita usein vain varmuuden vuoksi.
Sama täällä, mutta minä käytin aina Hunterin kumisaappaita.
- Anonyymi00021
Ei ole mitenkään outoa. Käytännöllistä ja fiksua pelkästään.
- Anonyymi00024
Ei ole ne sopii puvun ja kravatin kanssa
- Anonyymi00026
Suurin kysymys on miten saada 15-vuotias suostumaan käyttämään kumisaappaita 😅
- Anonyymi00039
Ei ainakaan käskemällä.
- Anonyymi00027
kyllä, on se varsinkin nyt kun on −20
- Anonyymi00028
Talvisaappaita kannattaa käyttää näin kovilla pakkasilla, mutta ne eivät kaiketi ole kumia, vaan jotain muuta materiaalia.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Talvisaappaita kannattaa käyttää näin kovilla pakkasilla, mutta ne eivät kaiketi ole kumia, vaan jotain muuta materiaalia.
Tuskinpa silloin oli −20 kun hän esitti kysymyksen
- Anonyymi00030
No jos vettä sataa, niin ei.
- Anonyymi00032
En pidä sitä outona, jos sille on tarvetta. Ei kuitenkaan ehkä kaikkein tavallisinta tuossa iässä
- Anonyymi00033
Molemmat poikani käyttävät mieluummin kumi saappaita kuin oikeita talvikenkiä.
- Anonyymi00034
Näyttää iha juntilta
- Anonyymi00035
Olen 15v ja käytän kumisaappaita
- Anonyymi00040
Vedenpitävät kengät toimivat yhtä hyvin
- Anonyymi00041
Minun lapseni menivät tänään kouluun kumisaappaissa
- Anonyymi00042
Outo on jos napapaita, ilman mitään lakkia, lapsellisilla kengillä ohuilla sukilla talvella.
Sen huomaa sitten aikuisena..
Yhtä typeryyttä on pitää pipoa koko ajan sisällä.
Tai lippis päässä syödessä. - Anonyymi00043
En näe siinä mitään vikaa. Minun lapseni, 11 ja 14v ovat käyttäneet kumisaappaita päivittäin viime viikkojen aikana
- Anonyymi00044
olen 14 ja käytän kumisaappaita koulussa
- Anonyymi00045
Jos on sadepäivä niin silloin laitan kumisaappaat kouluun. Oon 15v pituus 156cm.
- Anonyymi00046
Kumisaappaiden täytyy varmaan ulottua sinulla tosi korkealle jos olet 156 cm?
- Anonyymi00050
Sama täällä. 15v ja 163 cm pitkä ja käytän kontio kumisaappaita koulusss jos on märkää tai näyttää siltä, että tulee märäksi. mustat kontio kumisaappaat valkoisten verkkareiden kanssa lahkeet sisään tungettuina on peak ^-^
- Anonyymi00047
En käytä itse saappaita enkä missän nimesä haluaisi pitää niitä koulussa, mutta useat ystäväni tulevat usin kouluun kumi saappaissa ja vaihtavat lenkkareihin, kun he pääsevät perille
- Anonyymi00049
Nehän ovat ehdottomasti rumimmat kengät, mitä on olemassa…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899