Kumisaappaat koulussa

Onko outoa tulla kouluun kumisaappaissa kun on 15v?

29

661

9Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei mun mielestä mitenkään outoa. Joo se riippuu vähän siltä minkälainen on sää. Jos sataa vettä paljon niin ihan jees. Voithan sä ottaa lenkkarit mukaan ja vaihtaa ne koulussa.

• Siis ei sada vettä. Haluaisin vähän lwky vaan testata kulkea kumisaappailla talvikengissä, mut en haluu että ihmiset alkaa tuijottaa muhun....

• Anonyymi00012
        Aatu2010 kirjoitti:

Siis ei sada vettä. Haluaisin vähän lwky vaan testata kulkea kumisaappailla talvikengissä, mut en haluu että ihmiset alkaa tuijottaa muhun....

On olemassa talvikenkiä jotka ovat vedenpitäviä.

• Anonyymi00002

Minun kaunis 12 vuotias tyttöni ei saanut elokuussa pitää minihametta koulussa vaikka oli kovin kuuma .

• Anonyymi00003

Lapseni, 11 ja 14v, menevät kouluun saappaissa jos tarvetta on.

• Anonyymi00004

Minä kuljin yhden talven kouluun monot jalassa , ei ollut muita talveen sopivia kenkiä kun ei ollut rahaa ostaa .

• Anonyymi00005

On. Vaikka on nuori, järkeä pitäisi löytyä, ettei jalkojaan hiostuta.

• Anonyymi00006

Kontio saappaat?

• Joo

• Anonyymi00009
        Aatu2010 kirjoitti:

Joo

Anna mennä! Kontio-saappaat ovat kuitenkin aika tyylikkäät.

• Anonyymi00007

Muista laittaa housunlahket saappaiden sisään

• Tottakai

• Anonyymi00023
        Aatu2010 kirjoitti:

Tottakai

Aina kun on tarve käyttää kumisaappaita, niin minulla on koulussa mustat Kontio kumisaappaat. Housunlahkeet tietysti saappaiden sisälle niin pysyvät kuivina ja samalla tyylikkäät Kontio saappaat ovat hyvin näkyvillä.

• Anonyymi00008

minulla on usein saappaat jos sataa, mutta vaihdan yleensä lenkkareihin kun pääsen perille [16]

• Anonyymi00010

Kumisaappaat eivät hengitä, joten niissä tulee hiki jos pidät niitä koko päivän sisällä..

• Anonyymi00011

ei ollenkaan, ne on vain mukavat ja pysyvät kuivina

• Anonyymi00013

En ymmärrä, miksi kukaan edes haluaisi kumisaappaat kun on olemassa tavallisia kenkiä, jotka ovat vedenpitäviä... 😅

• Tykkään vain pitää kumisaappaita

• Anonyymi00022

En ymmärrä miksi pitäisi käyttää jotain vedenpitäviä tennareita kun on olemassa kumisaappaat, jotka nyt vain yksinkertaisesti parhaimmat ja toimivimmat märän kelin kengät metsästä kaupunkiin. Suojaa housun lahkeita kuraroiskeilta ja näyttää järkevämmältä kuin yrittää larpata jotain tyylilyyliä ettei voisi kumppareita pitää. No, jokainen tavallaan.

• Anonyymi00014

Ei ollenkaan outoa, jos on sadekeli.

• Anonyymi00015

15 vuotias poikani käyttää kumisaappaita melkein joka päivä vapaa-ajalla, mutta ei koskaan koulussa

• Anonyymi00016

Minun poikani (14) kieltäytyi koko lapsuutensa ajan käyttämästä kumisaappaita ja sadevaatteita, mutta viime syksynä, kun olimme ostamassa uusia talvikenkiä, hän halusi yllättäen itse mennä kokeilemaan nokian musta kumisaappaita.

Nyt hän käyttää kumisaappaita ja paksuja neulottuja sukkia talvikenkinä jopa koulussa.

• Anonyymi00017

Tuskin se on mitenkään outoa. Viime aikoina olen alkanut nähdä yhä enemmän nuoria - etenkin poikia, käyttämässä kumisaappaita

• Anonyymi00018

Vanhempani pakottivat minut menemään kouluun kumisaappaissa vielä silloin, kun olin kahdeksannella luokalla. Saappaat piti laittaa jalkaan heti, kun näytti siltä, että voisi alkaa sataa, vaikka sadetta ei koskaan tullut, ja jos oli loskaa, saappaat piti laittaa jalkaan silloinkin, vaikka oli aurinkoista.

• Anonyymi00019

Minullakin oli usein koulussa Kontiot jalassa. Lukiossakin käytin kumisaappaita usein vain varmuuden vuoksi.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minullakin oli usein koulussa Kontiot jalassa. Lukiossakin käytin kumisaappaita usein vain varmuuden vuoksi.

Sama täällä, mutta minä käytin aina Hunterin kumisaappaita.

• Anonyymi00021

Ei ole mitenkään outoa. Käytännöllistä ja fiksua pelkästään.

• Anonyymi00024

Ei ole ne sopii puvun ja kravatin kanssa

• Anonyymi00026

Suurin kysymys on miten saada 15-vuotias suostumaan käyttämään kumisaappaita 😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      186
      5116
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4189
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      73
      2915
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      234
      2327
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      120
      2138
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      41
      1458
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      243
      1285
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      905
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      846
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      24
      835
    Aihe