Kuopataanko kipa

Anonyymi-ap

Onko kipan taru tässä?

https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/9138103

24

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kipa ulkoistaa palvelut.

      • Anonyymi00002

        Toivottavasti ja kaikille kenkää, suojatyöpaikat pois työnjohtoa unohtamatta!


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Toivottavasti ja kaikille kenkää, suojatyöpaikat pois työnjohtoa unohtamatta!

        Jutussahan sanotaan et työntekijät siirtyy mukana.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Toivottavasti ja kaikille kenkää, suojatyöpaikat pois työnjohtoa unohtamatta!

        Kyllä loistavalle toimarille aina joku kiva paikka löytyy kaupunkiorganisaatiosta...


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Jutussahan sanotaan et työntekijät siirtyy mukana.

        Mihin?


    • Anonyymi00006

      Toivottavasti kortistoon.

      • Anonyymi00007

        Osa siirtyy kipan seuraajalle ja osa kaupungin työpaikkoihin.


      • Anonyymi00009

        On varmaa taas todella järkevä ratkasu kuten tuo MITRAN touhukin ?


    • Anonyymi00010

      Uutta kalustoo haalittu isolla rahalla, sepelillä hiekotellaan, Helvetisti liisinki pakuja,pomon neuvojia 3 henkilöä...jos joku ihmettelee että tää on kallista. Minulle ei ainakaan tullut yllätyksenä. Samaan litaniaan lisätään muutaman vuodentakainen talvityö ja siihen liittyvät työtavat. Tässä on verorahat pistetty haisemaan reilulla kädellä.

      • Anonyymi00011

        Piikki on auki. Huomaat sitte kun piikki on kiinni.


      • Anonyymi00014

        Pitäskö se kottikärryllä työnnellä hiekkaa. Toki uutisten mukaan on paljon pomoja ja jotain contoroleita.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Piikki on auki. Huomaat sitte kun piikki on kiinni.

        Mitenhän ne jatkossa sit järkkää ne ladunlumetuspiikit. Destialla voi olla kallista.


      • Anonyymi00016

        Eikö liisaaminen ole kaupungin tilanteessa ihan järkevää? Pääoma ei ole sidottu kalustoon eikä yllätyskuluja voi tulla.


    • Anonyymi00017

      Siellä sentään työntekijät tekee töitä. Pomot voi lempata. Siinähän se puolenmillin säästö tulikin ku unohdetaan nuo pomot. Sama Mitrassa. Pomoporras pois.

      • Anonyymi00018

        Työntekijät keskenään?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Työntekijät keskenään?

        Kommareiden unelma.


      • Anonyymi00020

        Kukas ne hommat jakaa jos pomoja ei ole? Kenelle ilmoitetaan saikut? Työkaverille?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kukas ne hommat jakaa jos pomoja ei ole? Kenelle ilmoitetaan saikut? Työkaverille?

        Esiselvityksessä tarkastellaan toimintamallia, jossa aluekunnossapidon ja aluerakentamisen toiminnot kilpailutettaisiin ja niistä vastaisi jatkossa ulkoinen urakoitsija. Kipan henkilöstö siirtyisi liikkeenluovutusperiaatteella joko uuden palveluntarjoajan tai kaupunkikonsernin muiden osien palvelukseen.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Esiselvityksessä tarkastellaan toimintamallia, jossa aluekunnossapidon ja aluerakentamisen toiminnot kilpailutettaisiin ja niistä vastaisi jatkossa ulkoinen urakoitsija. Kipan henkilöstö siirtyisi liikkeenluovutusperiaatteella joko uuden palveluntarjoajan tai kaupunkikonsernin muiden osien palvelukseen.

        L & T Oyj hoitaa......................................................


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kukas ne hommat jakaa jos pomoja ei ole? Kenelle ilmoitetaan saikut? Työkaverille?

        Yksi saikkupomo riittää


    • Anonyymi00024

      Ajoitetaankohan alasajo toimitusjohtajan eläkkeen alkamisajankohtaan...🤔

      • Anonyymi00025

        Merkillinen yhteensattuma..


      • Anonyymi00026

        Näyttäis olevan niin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      732
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      104
      645
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe