Kävin seksuaaliterapeutilla. Olen transsukupuolinen. On helpotus, kun tunteille tuli selitys. Minua alkoi vaivaamaan se oliko isä transsukupuolinen. En voi häneltä kysyä, koska hän on ollut haudassa 17 vuotta. Hänellä ei ollut tytärtä,mutta hän oli kiinnostunut Prinsessa Ruusunen sadusta.
Olen transnainen
6
395
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kai epäilyllesi nyt sentään joku muukin peruste oli?
Seksuaaliterapeutti ei voi kertoa kenellekään onko tämä transsukupuolinen, se on itse tiedettävä.- Anonyymi00002
On muitakin perusteita.
- Anonyymi00003
Todennäköisesti homomies, jolla vaikeuksia hyväksyä homoutensa. Ainoastaan heikon mielenterveyden omaava voi alkaa uskoa olevansa trans ja näkemään merkkejä siitä joka puolella. Pitkä terapia tarpeen jos on yhtään älyä päässä.
- Anonyymi00004
En tiedä tuosta, näin voi olla. Vaikea sanoa, kun elämme maailmassa, jossa asiasta ei ole faktatietoa. Itselläni on kaksivuotiaasta lähtien ollut tunne, että minulla olisi kuulunut olla penis. Kävin prosessin läpi parikymppisenä ja kun minut alettiin nähdä ihmisenä, jolla oletettavasti on penis olen tullut ihmisten kanssa toimeen ja tullut nähdyksi oikein. Mutta on myös täysin mahdollista, että olen mielenterveysongelmainen. Mieluummin kuitenkin käyn töissä ja tulen ihmisten kanssa toimeen kuin olisin se aiempi äksyilijä, joka ei suostunut käymään töissä eikä olemaan kenenkään kanssa edes tekemisissä.
- Anonyymi00005
Ristiriitaisesti toteat olevasi nainen, mutta isälläsi ei ollut tytärtä.
- Anonyymi00006
Ehkei kannata vinoilla myöhäisherännäisille. Varmasti hän tarkoitti ettei isällä ollut juridista tytärtä. Kun on koko ikänsä tullut nähdyksi poikana ja miehenä on vaikea alkaa hahmottaa, että minulla on todella oikeus mieltää itseni isäni tyttäreksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3594588Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482598Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822196- 1451760
- 311310
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441292- 411283
- 791161
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3461147Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029