Lyhyen ajan sisällä minulle kolme kertaa tapahtui niin, että minulle olisi pitänyt tulla tekstiviesti - jotkut ovat siis minulle lähettäneet yhteensä kolme tekstiviestiä, mutta yksikään niistä kolmesta viestistä ei minulle tullut. Minulla on Dna:n matkapuhelinliittymä. Nyt vaikuttaa siis siltä, että Dna on hukannut kolme minun tekstiviestiäni toimittamatta niitä minulle! Tuoko on Dna:n käsitys tiedonvälittämisestä?! Jos tuollaista vielä ilmenee, käyttämäni puhelinyhtiö voi vaihtua HYVIN LIUKKAASTI! Totta KAJ!
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Ei varmasti tuhoa, sulla täytyy olla sim-kortissa tai puhelimessa jotain vikaa, itelle käynyt samoin Elisan liittymän kanssa ja ei tekstarit tulleet perille mutta kun irrotin simmin ja laitoin takaisin niin tekstiviestit tuli perille. Ei varmasti ole kenekään operaattorin intressi tuhota tekstareita.
- Anonyymi00002
Minulle muut tekstiviestit, kuin ne kolme, ovat kuitenkin tulleet perille. Oikeammin: muita tekstiviestejä on tullut perille. Ei voi tietää, olivatko nekään minulle-lähetetyt KAIKKI tekstiviestit.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulle muut tekstiviestit, kuin ne kolme, ovat kuitenkin tulleet perille. Oikeammin: muita tekstiviestejä on tullut perille. Ei voi tietää, olivatko nekään minulle-lähetetyt KAIKKI tekstiviestit.
Kyllä mullekin on useimmat tekstarit tulleet perille mutta aina joskus joku tekstari jää roikkumaan eli ei tule perille, lähettäjien joukossa on niin kavereiden kuin myös Postin tekstareita, ja siis Elisan liittymä. Kerran siirsin simmin toiseen luuriin niin "kadonneet" viestit tuli siihen perille. Eli kannattaa siis tarkistaa oma luuri ja Sim-kortti. Joskus myös Google Messages-sovelluksessa voi olla vikaa, jos Android-luuri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51926
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11873En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45798- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20527Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 49514
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429