Lauantaiajatus.

Anonyymi-ap

Raskas työviikko takana ja leppoisa viikonloppu tiedossa. Perheen kanssa aktiviteettia kuten seinäkiipeilyä ja sulkapalloa, vaikka päälle hampparit. Vaimon kanssakin aikaa ja puhtia kun testot tapissaan. Hyvää ruokaa kokkaillaan yhdessä jos ei vallan ravintolaan päätetä lähteä.

Ajatuksia monenmoisia ja ohessa aamun ensimmäinen.

Posso kertoi netto eläkkeensä olevan 3850 euroa.

9

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yhdyssana nettoeläke.

• Anonyymi00002

Toinen ajatukseni seuraavassa ja saankohan keskustelukumppania vai täytyykö minun keskustella itseni kanssa?

Jos olisi, siitä olisi jäänyt 3000 euroa kuukaudessa säästöön, sillä Hua Hinin lifestylellä jolla hän eli. Ei kuuna päivänä tonnia enempää kuluttanut kuukaudessa sisältäen vuokrat.
      Asunto oli maksimissaan 8000 bahtia kuukaudessa, sähköä ei raaskinut kuluttaa eikä vettä,
      ruokaan 500 bahtia vuorokaudessa, loput lääkkeisiin ja viinaan ja näin oli takuueläke kuitattu per kuukausi. Muutoin hänellä pitäisi olla 360.000 euroa säästössä vaan ei ole pennin jenin senttiäkään.

• Anonyymi00008

Vaikka olisi jäänyt 3000 euroa käteen kuukaudessa, en olisi pystynyt thaimaassa maksamaan tuota biologista helvetin kallista lääkettä, joten suo siellä ja vetelät housuissasi, minulla meni koko eläke siellä elämiseen, eli noin 1900 euro kuukaudessa käteen minulla oli pieni veroprosentti, asunto on oma, joten järjään sillä hyvin suomessa ja thaimaassa, miten sinun eläketurvasi, onko edes takuueläke jo blakkarissa, kokemuksen opettamana ei kannata luottaa siihen että en maksa yel maksuja, koska ne vie paljon massia, joka kuukausi, pääset noin vain kelaasiakkaaksi senioriana, tuppaa olemaan niin että raksa-alalla käteen jää työkalupakkia ja vanha hiace,

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vaikka olisi jäänyt 3000 euroa käteen kuukaudessa, en olisi pystynyt thaimaassa maksamaan tuota biologista helvetin kallista lääkettä, joten suo siellä ja vetelät housuissasi, minulla meni koko eläke siellä elämiseen, eli noin 1900 euro kuukaudessa käteen minulla oli pieni veroprosentti, asunto on oma, joten järjään sillä hyvin suomessa ja thaimaassa, miten sinun eläketurvasi, onko edes takuueläke jo blakkarissa, kokemuksen opettamana ei kannata luottaa siihen että en maksa yel maksuja, koska ne vie paljon massia, joka kuukausi, pääset noin vain kelaasiakkaaksi senioriana, tuppaa olemaan niin että raksa-alalla käteen jää työkalupakkia ja vanha hiace,

Kirjoitusvirheistä päätellen posso on melkoisessa soosissa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"en olisi pystynyt thaimaassa maksamaan tuota biologista helvetin kallista lääkettä"
        Kukas sinulle olisi edes ehdottanu moista lääkettä koska sinusta ei ole minkäänlaista taloudellista hyötyä ollut millekään valtiolle tai yhteisölle? Työnantajasikin joutuivat vankilaan, ne vähäiset mitä oli.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kirjoitusvirheistä päätellen posso on melkoisessa soosissa.

Juuri näin.

Senssu Possosukan kannattaisi tutkia wikiä ja ymmärtää että alkoholin (mukaan lukien kotitekoisen kiljun) ja lääkkeiden yhteiskäyttöön liittyy merkittäviä terveysriskejä. Erityisesti vahvan alkoholin ja tiettyjen lääkeaineiden sekoittaminen voi johtaa vaarallisiin yhteisvaikutuksiin.

Miksi et hae apua ongelmiisi, reppana?

• Anonyymi00006

Mielenkiintoista, rakkaan ensimmäinen lauantain ajatus siis se että possonsa on kirjoittanut yhdyssanan väärin.

Voi hyvänen aika sentään ja yksi tekee konjakkikastiketta wikiwiisaana.

Tuut tuut ja piipaa.

• Anonyymi00007

Mukavaa että olen aattoksissasi, minä en uhraa sinulle ajatustakaan koskaan, näyt tänne vain melkoisena pellenä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4384
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3830
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3509
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3110
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2598
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2519
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2312
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1966
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1732
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      34
      1691
    Aihe