Lauantaiajatus.

Anonyymi-ap

Raskas työviikko takana ja leppoisa viikonloppu tiedossa. Perheen kanssa aktiviteettia kuten seinäkiipeilyä ja sulkapalloa, vaikka päälle hampparit. Vaimon kanssakin aikaa ja puhtia kun testot tapissaan. Hyvää ruokaa kokkaillaan yhdessä jos ei vallan ravintolaan päätetä lähteä.

Ajatuksia monenmoisia ja ohessa aamun ensimmäinen.

Posso kertoi netto eläkkeensä olevan 3850 euroa.

9

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yhdyssana nettoeläke.

• Anonyymi00002

Toinen ajatukseni seuraavassa ja saankohan keskustelukumppania vai täytyykö minun keskustella itseni kanssa?

Jos olisi, siitä olisi jäänyt 3000 euroa kuukaudessa säästöön, sillä Hua Hinin lifestylellä jolla hän eli. Ei kuuna päivänä tonnia enempää kuluttanut kuukaudessa sisältäen vuokrat.
      Asunto oli maksimissaan 8000 bahtia kuukaudessa, sähköä ei raaskinut kuluttaa eikä vettä,
      ruokaan 500 bahtia vuorokaudessa, loput lääkkeisiin ja viinaan ja näin oli takuueläke kuitattu per kuukausi. Muutoin hänellä pitäisi olla 360.000 euroa säästössä vaan ei ole pennin jenin senttiäkään.

• Anonyymi00008

Vaikka olisi jäänyt 3000 euroa käteen kuukaudessa, en olisi pystynyt thaimaassa maksamaan tuota biologista helvetin kallista lääkettä, joten suo siellä ja vetelät housuissasi, minulla meni koko eläke siellä elämiseen, eli noin 1900 euro kuukaudessa käteen minulla oli pieni veroprosentti, asunto on oma, joten järjään sillä hyvin suomessa ja thaimaassa, miten sinun eläketurvasi, onko edes takuueläke jo blakkarissa, kokemuksen opettamana ei kannata luottaa siihen että en maksa yel maksuja, koska ne vie paljon massia, joka kuukausi, pääset noin vain kelaasiakkaaksi senioriana, tuppaa olemaan niin että raksa-alalla käteen jää työkalupakkia ja vanha hiace,

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vaikka olisi jäänyt 3000 euroa käteen kuukaudessa, en olisi pystynyt thaimaassa maksamaan tuota biologista helvetin kallista lääkettä, joten suo siellä ja vetelät housuissasi, minulla meni koko eläke siellä elämiseen, eli noin 1900 euro kuukaudessa käteen minulla oli pieni veroprosentti, asunto on oma, joten järjään sillä hyvin suomessa ja thaimaassa, miten sinun eläketurvasi, onko edes takuueläke jo blakkarissa, kokemuksen opettamana ei kannata luottaa siihen että en maksa yel maksuja, koska ne vie paljon massia, joka kuukausi, pääset noin vain kelaasiakkaaksi senioriana, tuppaa olemaan niin että raksa-alalla käteen jää työkalupakkia ja vanha hiace,

Kirjoitusvirheistä päätellen posso on melkoisessa soosissa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"en olisi pystynyt thaimaassa maksamaan tuota biologista helvetin kallista lääkettä"
        Kukas sinulle olisi edes ehdottanu moista lääkettä koska sinusta ei ole minkäänlaista taloudellista hyötyä ollut millekään valtiolle tai yhteisölle? Työnantajasikin joutuivat vankilaan, ne vähäiset mitä oli.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kirjoitusvirheistä päätellen posso on melkoisessa soosissa.

Juuri näin.

Senssu Possosukan kannattaisi tutkia wikiä ja ymmärtää että alkoholin (mukaan lukien kotitekoisen kiljun) ja lääkkeiden yhteiskäyttöön liittyy merkittäviä terveysriskejä. Erityisesti vahvan alkoholin ja tiettyjen lääkeaineiden sekoittaminen voi johtaa vaarallisiin yhteisvaikutuksiin.

Miksi et hae apua ongelmiisi, reppana?

• Anonyymi00006

Mielenkiintoista, rakkaan ensimmäinen lauantain ajatus siis se että possonsa on kirjoittanut yhdyssanan väärin.

Voi hyvänen aika sentään ja yksi tekee konjakkikastiketta wikiwiisaana.

Tuut tuut ja piipaa.

• Anonyymi00007

Mukavaa että olen aattoksissasi, minä en uhraa sinulle ajatustakaan koskaan, näyt tänne vain melkoisena pellenä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe