Älkää ny hulluja puhuko!! Ulkonäköpaineet vähenis. Kiusaaminen vähenis. Nuorison niskakivut vähenis. Mut noi on pikkuseikkoja. Pääasia että nuori saa olla koko ajan ajassa kiinni. Kuulla ja nähdä 24/7 kaiken mitä maailmassa tapahtuu. Tietoahan somesta ei kukaan hae, somehan on mutu-mekka. Vai hakeeko?
Jaa että some kiellettäs alle 15v?
20
501
Vastaukset
- Anonyymi00001
somessa on hyvää ja huonoa. kaikki riippuu vanhemmista antavatko käyttää rajattomasti ja valvoa yökaudet.
toiset vanhemmat ei paljoa ajattele.
toiset vanhemmat yrittää kasvattaa menestyviä lapsia jotta lapset olisivat sitten heidän tukenaan kun askel hidastuu.- Anonyymi00006
Nin kuin moni on usein sanonut: lapsenhankinnan tulisi olla luvanvaraista.
- Anonyymi00002
Olisi pitänyt kieltää jo ajat sitten, nyt on somen lieveilmiöt pitänyt monen jo kokea kantapään kautta. Noin 2000 vuotta jkr tultiin hyvin toimeen ilman somea. Internet on vienyt työpaikat siinä sivussa ja tehnyt ihmisistä sen orjia ja päättelykyvyttömiä hölmöjä.
- Anonyymi00003
Sitä ei olis ikinä ees pitänyt luoda. Paha virhe.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sitä ei olis ikinä ees pitänyt luoda. Paha virhe.
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Se on muuten jKr, jälkeen Kristuksen syntymän. Ihminen on sitten luonut kaikenlaista, lähinnä vahingollista, sitten syntiinlankeemuksen. Tottelemattomuus Jumalaa kohtaan ja oman egon sekä saatanan riivaamana toiminut omaa etuaan vastaan. Lähinnä rahanhimossa ja vallan kaipuussaan altistanut massat tuhoisalle egortipille kohti omanarvontunnon menetystä joista eräät jopa hulluuden partaalle. Sekavaa on ja sekavammaksi on menossa. Lopuksi ihmeellinen AI, Artificial intelligence, lopettaa lopunkin oman älyn käytön, tehden vielä suurimmasta osasta työntekijöistäkin turhia ja poispotkittavia.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Se on muuten jKr, jälkeen Kristuksen syntymän. Ihminen on sitten luonut kaikenlaista, lähinnä vahingollista, sitten syntiinlankeemuksen. Tottelemattomuus Jumalaa kohtaan ja oman egon sekä saatanan riivaamana toiminut omaa etuaan vastaan. Lähinnä rahanhimossa ja vallan kaipuussaan altistanut massat tuhoisalle egortipille kohti omanarvontunnon menetystä joista eräät jopa hulluuden partaalle. Sekavaa on ja sekavammaksi on menossa. Lopuksi ihmeellinen AI, Artificial intelligence, lopettaa lopunkin oman älyn käytön, tehden vielä suurimmasta osasta työntekijöistäkin turhia ja poispotkittavia.
Hohhoijaa. Älä suotta väsää noita ylipitkiä ylirasittavia uskonnolisia kommentteja. Uskonnollisuus on kaiketi luotaantyöntävin piirre ihmisessä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hohhoijaa. Älä suotta väsää noita ylipitkiä ylirasittavia uskonnolisia kommentteja. Uskonnollisuus on kaiketi luotaantyöntävin piirre ihmisessä.
Kaiketi erittäin mielenkiintoinen piirre ihmisessä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaiketi erittäin mielenkiintoinen piirre ihmisessä.
Ainakin mielenkiintoisempi kuin Forssan Palloseura
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Älä sinä niitä käy kieltämään. Niissä on viisauden ja hyvien tekojen juuri josta nykyihminen on liian usein kauaksi eksynyt.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä sinä niitä käy kieltämään. Niissä on viisauden ja hyvien tekojen juuri josta nykyihminen on liian usein kauaksi eksynyt.
Aamen aamen!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ainakin mielenkiintoisempi kuin Forssan Palloseura
Palloseura on miljoonasti kiintoisampi!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Palloseura on miljoonasti kiintoisampi!
Palloseuraa ei nyt seuraa kukaan, ja varsinkin palstan palloseuratyrkky hyvinkin rasittava.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heh, ai nykyihminen on jotenkin eksynyt vai.
Se on niin, että jos historiaa tutkailee niin kyllä ennen oltiin suurimmaksi osaksi täysin eksyksissä todellisuudesta. Esim. uskottiin kaiken maailman jumaliin, muitakin uskomuksia oli ihan hirveä määrä ja niiden annettiin vaikuttaa jopa omaan elämään. Ennen uskottiin kaikki asiat jos joku vain puhui tarpeeksi vakuuttavasti. Lähdekriittisyys sekä esim. analyyttinen toimintakyky puuttui lähes kokonaan. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Heh, ai nykyihminen on jotenkin eksynyt vai.
Se on niin, että jos historiaa tutkailee niin kyllä ennen oltiin suurimmaksi osaksi täysin eksyksissä todellisuudesta. Esim. uskottiin kaiken maailman jumaliin, muitakin uskomuksia oli ihan hirveä määrä ja niiden annettiin vaikuttaa jopa omaan elämään. Ennen uskottiin kaikki asiat jos joku vain puhui tarpeeksi vakuuttavasti. Lähdekriittisyys sekä esim. analyyttinen toimintakyky puuttui lähes kokonaan.Jaadijadi jaaaaarittelua pitkin poikin jaarijaari .... jne forever.kukaan ei jaksa lukea kommenteistasi kuin noin 2-3 ensimmäistä sanaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Palloseuraa ei nyt seuraa kukaan, ja varsinkin palstan palloseuratyrkky hyvinkin rasittava.
Minä seuraan FoPSia! Jo 1970-luvulla olin täysin FoPS-fani! Muistan tarkkaan monet pelit! Muistan loistomaalivahdin Janne Koskisen!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä seuraan FoPSia! Jo 1970-luvulla olin täysin FoPS-fani! Muistan tarkkaan monet pelit! Muistan loistomaalivahdin Janne Koskisen!
Minä seuraan Jeesusta! Muistan kun Jeesus pelasti mun, kuolemaan tuomitun! Koskaan ei ole tarvetta ollut muistella maalilla kykkivää maalivahtia.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä seuraan Jeesusta! Muistan kun Jeesus pelasti mun, kuolemaan tuomitun! Koskaan ei ole tarvetta ollut muistella maalilla kykkivää maalivahtia.
Hänet sentään näki omin silmin! Nyt et näe häntä, jota seuraat.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hänet sentään näki omin silmin! Nyt et näe häntä, jota seuraat.
Nykyään et näe muistoissasi elävää Koskista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Uskikselle turha viestitellä, he elää omissa kuplissaan.
- Anonyymi00020
Mites ne si seuraa terapeutti-Villen isällisiä neuvoja ja tsemppejä??
Meinaan, kun sitä kauttahan niitä näkee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2714130Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39988Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!336895Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810