Minkä neuvon antaisit nuorelle itsellesi ?
Hei sinä 80+ henkilö !
26
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anna palaa !
- Anonyymi00002
Keinutuolissa istuessa olisi muisteltavaa elämästä
- Anonyymi00003
Pensselit santaan ja köysi kaulaan... laulaa IRWIN
- Anonyymi00022
Ja rukkaset naulaan, koska sdp...
- Anonyymi00004
Sanoisin, että valitse tarkkaan puolisosi. Siitä riippuu paljon, ehkä eniten,
minkälaista elämäsi tulee olemaan.- Anonyymi00005
Tuo on minustakin tärkeä juttu. Ero on suuri tappio ja pilaa lastenkin elämän.
- Anonyymi00006
Ole oman onnesi seppä! -
Älä anna ympäristön manipuloida muuttamaan suunnitelmiasi.
Elämänpolku ei ole suora valtatie, joudut kulkemaan joskus
pieniä polkuja, mutta kaikki tiet ja polut vievät sinua määränpäähän,
ovat myös opettavaisia matkallasi.- Anonyymi00011
Aina ei pääse määränpäähän ja määränpää voi muuttuakin.
- Anonyymi00007
Minkälaisia ohjeita sait omilta vanhemmiltasi, kun oli nuori?
- Anonyymi00008
Jos aloittajaa tarkoitat niin sain vain yhden "ohjeen" kotoa lähtiessäni heti kansakoulun
jälkeen:
"Täältä ei sitten apua tarvitse tulla ruikuttamaan !" - Anonyymi00014
Erikoisen mielenkiintoinen kysymys.
Sain neuvoja kuinka nainen pidetään ja kuinka sitä hyväillään. Nyt vasta olen huomannut että kaikkia en ole oikeaan aikaan osannut soveltaa, mutta -70 luvulla alkanut r-tarina jatkuu yhä.
- Anonyymi00009
Lenkille lenkille lenkille, eipäs loikoilla liikaa sohvalla,
sen ohjeen aikoinaan antoi lääkäri mulle kun oli yli tressaantunu kolmen pienen lapsen äiti ja meisasin kuolla,
lääkäri sanoi jos nyt et ala lenkkeileen niin sinä todellaki kuolet, ja niinhän minä aloin töitstä tullessaki käymään veilä tunnin tai puolen tunnin lekillä aittiissa ilmassa, ja seuraukset näkyy nyt, mä olen vielä elossa ja kohta YHDEKSÄNKYMPPINEN, että lenkille siitä vaan vaikkka kuina tessaantunu ja väsynyt olisin suuen peheen nuori äiti,
taivaan isälle kiitos neuvoista !- Anonyymi00010
R ,,, RAITTIISSA ILMASSA höh,
- Anonyymi00012
Ole rohkeampi ja usko itseesi.
- Anonyymi00013
Hoivakodissa vanhus katuu sitä, että ei ole uskaltanut elää omien toiveiden mukaan.
On antanut kaikkensa muille.
Unohtanut itsensä - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hoivakodissa vanhus katuu sitä, että ei ole uskaltanut elää omien toiveiden mukaan.
Unohtanut itsensäWoi olla, mutta miten tuo liittyy siihen kommenttiin, johon vastaat?
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Unohtanut itsensäSurullista. "Kiittämättömyys on maailman palkka".
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Woi olla, mutta miten tuo liittyy siihen kommenttiin, johon vastaat?
Liittyypä hyvinkin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Woi olla, mutta miten tuo liittyy siihen kommenttiin, johon vastaat?
Ei mitenkään
- Anonyymi00015
Kysy vaimolta entistä enemmän ja kuuntele ja arvosta entistä tarkemmin hänen mielipiteitään.
- Anonyymi00020
Kysyikö sinun miehesi sinulta ?
- Anonyymi00016
Ui rohkeasti vaan liiveihin!
- Anonyymi00021
Olen +60, mutta neuvoja on monia.
- Anonyymi00023
Ole rohkea, muttei hullunrohkea.
- Anonyymi00024
Mieti kolme kertaa ennenkuin päätät mitään !
- Anonyymi00026
Älä jahkaile. Tartu toimeen. Elämä on lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240