Valtuutetut vastuuseen

Anonyymi-ap

Olassa vellova poliittinen sotku on jo farssi tasolla. Varavaltuutettu saa heti vastaukset kysymyksiinsä hallintojohtajalta, jotka kuuluvat vasta äänestyksen jälkeiselle valiokunnalle. Aloitteeseen joka on väärin laadittu oli pyydelty nimiä ilman että on kerrottu sisältömuutoksista tai toisen lievemmän aloitteen varjolla. Yrityskiinteistön hallituksen jäsenet puhuvat salaisia yhtiöasioita ja levittävät niitä ulkopuolisille. Selkeästi näkee että tämä on masinoitu juttu joka vie Olan maineen.

Käsitellään Kalle ensin, mutta sen jälkeen alkaa poliittinen ajojahti menettelyvirheistä ja kunnianloukkausista valtuutettuja ja varavaltuutettuja kohtaan. Rikosilmoituksia taitaa tulla lisää. Niin kova kiima vihreillä ja sdp /kok uusilla valtuutetuilla ja varavaltuutetuilla on. Persu juutuuppikin saa vielä osansa.

31

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

sammaa mieltä.
      orimattilan suurin vitsi tämä jupakka.
      uudet kokkarit rähisevät kokemattomuuttaan ja vanhemmatkin lähteneet tähän mukaan kun ei ole omaa mielipidettä.
      venla ja saku on neitietsiviä.
      se väritukka demari joka ei tajua jäävätä heti vaihtoon.
      ja eikö hallituskin vuoda. joku näätä siel on. oikein luottamushenkilö.

• Anonyymi00002

Hyvä kirjotus persulta joka nuoleskelee kaupunkin johtajaa. Eipä ole kartalla .

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hyvä kirjoitus sinulta joka oot ihan pihalla.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miten voi olla hyvä kirjoitus jos ei ole kartalla?
        Hyvä esimerkki sekopäisestä valtuutetusta.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tämä! Nämä " puolustajat" ovat sitä mieltä , että kj:llä oikeus kusta päättjiä mykiöön ja perseillä muutenkin . Eihän tk : n juttu ole edes ainut mistä kj:tä huomautettu.

• Anonyymi00004

Tuossahan oli että hoidetaan kalle asia ensin, sitten loput. Kalle saa mitä ansaitsee ja sitten tutkitaan loput.

• Anonyymi00005

Hyvä kirjoitus, et ole persu. Vielä löytyy järkeä tälle keskustelupalstalle.

• Anonyymi00007

Jos katsot kuka istuu valtuustossa niin huomaat etteivät ne kaikki ole penaalin terävintä kärkeä. Nyt pitää tyytyä tämä vaalikausi näihin sitten rukoilla seuraavalle kaudelle edes jotain järkeä.

• Anonyymi00008

Minusta on oikein kiva että täällä aletaan puuttua laittomuuksiin. Paljon on nimittäin korjattavaa. Hissukseen niitä varmaan saadaan vähennettyä. Ja juu, on jopa yleistä että riidassa molemmat osapuolet ovat rikkoneet lakia.

• Anonyymi00009

Missä riidassa? Ei ole riitaa, vaan faktaa kallen touhuista ja sitten kaupunginhallituksen alokasmaisesta osaamisesta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Missä riidassa? Ei ole riitaa, vaan faktaa kallen touhuista ja sitten kaupunginhallituksen alokasmaisesta osaamisesta.

Hyvä että on faktaa ja kaikki selvitetään. Listaan sopii kaikki, eli kalle, hallitus ja valtuusto, yrkin hallitus, vesihallitus ym. Kaikki pitää perata!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hyvä että on faktaa ja kaikki selvitetään. Listaan sopii kaikki, eli kalle, hallitus ja valtuusto, yrkin hallitus, vesihallitus ym. Kaikki pitää perata!

Unohdit listasta muut ylemmät virkamiehet.

• Anonyymi00012

Sinustako Orimattilan uusi kaupunginjohtaja?
      Tervetuloa tällaiseen räyhääjien ja virheiden etsijöiden kuntaan, jossa on oman elämänsä sheriffejä päättämässä ja antamassa tuomioita ilman, että ensin tutkitaan.

Työsopimus:
      Kaupunginjohtajalle 4v välein potkut. Jos sinua voidaan edes epäillä virheestä: kerta riittää. Potkut tulee jo aiemmin eli saman tein. Mehän sitten hutkitaan ennenkuin tutkitaan. Pääset myös videoille ja tekemisiäsi seurataan mm. riistakameroiden avulla.

Sitouduthan meidän arvoihin:
      Valtuuston motto OA = osaamattomuudesta arvailuun.

Valot sammuu 2030:
      Ei tule Fortumia eikä muutakaan. Eli neljän vuoden soppari riittää.
      Parasta on palkka: kymppitonni kuussa ja aivan sama mitä teet työajalla, mikään ei kelpaa meille kuitenkaan.
      Haku alkaa 19.1.2026 klo 18.30 ja päättyy 31.12.2026 klo 23.59.
      Vihreiden, vassareiden tai demareiden puoluekirja katsotaan eduksi. Kokkaria harkittanee, mutta maalaisjärjellä varustetut keput tai persut älkööt vaivautuko.

Huumori sikseen:
      Valot päälle! Onneksi hallitukselta löytyi järkeä.
      Nyt on käsillä vuosien riita ja kymppitonnit kaupunkilaisten veroeuroja tulee vilisemään kankkulan kaivoon oikeustaisteluissa ja naapurikunnat nauraa. Hieno homma!

Maanantain jälkeen on myöhästä saada valoja päälle. Se on nyt valtuustosta kiinni se. Viimene sammuttakoo kylän valot, tällä menolla ei mene kauaa.

• Anonyymi00013

edellinen kaupungin hallitus ja persu pj teki sen verran tuhoja ettei ihan hetkessä edes porvarit korjaa

• Anonyymi00015

"Tervetuloa tällaiseen räyhääjien ja virheiden etsijöiden kuntaan, jossa on oman elämänsä sheriffejä päättämässä ja antamassa tuomioita ilman, että ensin tutkitaan."

Puhut ainakin virallisesti politiikasta, mutta sanoisin että tuollaiset ihmiset käyttää tekniikkaa nimeltä "hyökkäys on paras puolustus". Ei niitä kiinnosta onko se virhe toisessa oikea vai ei, koko pointti on vain viedä huomiota sanojasta itsestään ja yrittää saada paljon ihmisiä vihaamaan jotain... muuta kuin itseään.

Kun joku huutaa ja osoittaa jotain toista, niin harvemmin ihmiset kiinnittää huomiota osoittajaan itseensä. "Etsii virheitä" myös ihan 100% varmasti johtuu siitä että heissä itsessään on niitä virheitä PALJON, niin tasapainottaakseen tätä tilannetta, ne TARVITSEE epätoivoisesti löytää muistakin niitä virheitä ja kun ei heistä niitä löydy, niin ne keksitään.

Ja ne jatkaa tätä, koska eihän ne voi lopettaakaan. Muutoin huomio kiinnittyisi heihin itseensä ja siihen mitä ne tekee.

Otetaan villimpi esimerkki esim. väijyminen puskassa. Oletetaan että minusta syytetään jotain ja minä siellä kuljen heijastimien kanssa katuvalaistuilla teillä eli minua on helppo seurata, mutta onko TEITÄ. Jos te porukalla päätätte että "katso sä tuolta" ja "tuu sä tuolta", niin tiedättekö te TODELLA että mitä ne teidän kaverit siellä tekee? Tehän te siellä pimeässä piilossa olette. Näettekö te toisenne?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"Tervetuloa tällaiseen räyhääjien ja virheiden etsijöiden kuntaan, jossa on oman elämänsä sheriffejä päättämässä ja antamassa tuomioita ilman, että ensin tutkitaan."

Puhut ainakin virallisesti politiikasta, mutta sanoisin että tuollaiset ihmiset käyttää tekniikkaa nimeltä "hyökkäys on paras puolustus". Ei niitä kiinnosta onko se virhe toisessa oikea vai ei, koko pointti on vain viedä huomiota sanojasta itsestään ja yrittää saada paljon ihmisiä vihaamaan jotain... muuta kuin itseään.

Kun joku huutaa ja osoittaa jotain toista, niin harvemmin ihmiset kiinnittää huomiota osoittajaan itseensä. "Etsii virheitä" myös ihan 100% varmasti johtuu siitä että heissä itsessään on niitä virheitä PALJON, niin tasapainottaakseen tätä tilannetta, ne TARVITSEE epätoivoisesti löytää muistakin niitä virheitä ja kun ei heistä niitä löydy, niin ne keksitään.

Ja ne jatkaa tätä, koska eihän ne voi lopettaakaan. Muutoin huomio kiinnittyisi heihin itseensä ja siihen mitä ne tekee.

Otetaan villimpi esimerkki esim. väijyminen puskassa. Oletetaan että minusta syytetään jotain ja minä siellä kuljen heijastimien kanssa katuvalaistuilla teillä eli minua on helppo seurata, mutta onko TEITÄ. Jos te porukalla päätätte että "katso sä tuolta" ja "tuu sä tuolta", niin tiedättekö te TODELLA että mitä ne teidän kaverit siellä tekee? Tehän te siellä pimeässä piilossa olette. Näettekö te toisenne?

...Vuokrataloissa on ainakin kaikki retuperällä. Pari vuotta sitten ne ei suostuneet maksaa takaisin mun vesiennakkoa ja koko homma oli aivan päin h*lvettiä heti tammikuusta 2020 alkaen. Sitten kun sain TAPELTUA niin että ne suostuu sen ylimaksetun maksaa takaisin, niin tuli viesti: "Ilmoittakaa jos haluatte että hyvitämme tämän maaliskuun vuokranmaksusta tilisiirron sijaan."

WTF? Että kun ne jo sotki yli 2 vuoden ajan (!!!!) kaikki ainakin minun raha-asiat, niin ne ajattelin siivotan homman tuolleen? Näyttää varmasti TOSI-TOSI mielenkiintoiselta ne niiden raha-asiat siellä! Siis miten ne edes KEHTAA ehdottaa mitää tuollaista, kun raha ihan selkeästi vain pitää maksaa takaisin. Ei luoja noita niiden sotkuja, SOTKUJA! Miksi vääntää yksinkertaiset asiat ihan hirveälle mutkalle? Niiden talousasiat on kyllä aivan päin h*lvettiä, kun ne minuakin VÄKISIN on yrittäneet saada rikkomaan lakia tai muutoin p*rseilemään. Mun raha-asiat on tiptop ja aion niin pitääkin ne Vuokrataloista huolimatta.

Ja se mun pointti on että... kaikki niiden asiat on siellä ihan päin h*lvettiä eli ei se sitä kokonaiskuvaa muuta, jos joku jonkun virheen joskus musta itsestäni löytää. Ja nehän siellä yrittää löytää ja kun eivät löydä, niin ovat raivolla ja väkivallalla niitä minulle tehneet.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

...Vuokrataloissa on ainakin kaikki retuperällä. Pari vuotta sitten ne ei suostuneet maksaa takaisin mun vesiennakkoa ja koko homma oli aivan päin h*lvettiä heti tammikuusta 2020 alkaen. Sitten kun sain TAPELTUA niin että ne suostuu sen ylimaksetun maksaa takaisin, niin tuli viesti: "Ilmoittakaa jos haluatte että hyvitämme tämän maaliskuun vuokranmaksusta tilisiirron sijaan."

WTF? Että kun ne jo sotki yli 2 vuoden ajan (!!!!) kaikki ainakin minun raha-asiat, niin ne ajattelin siivotan homman tuolleen? Näyttää varmasti TOSI-TOSI mielenkiintoiselta ne niiden raha-asiat siellä! Siis miten ne edes KEHTAA ehdottaa mitää tuollaista, kun raha ihan selkeästi vain pitää maksaa takaisin. Ei luoja noita niiden sotkuja, SOTKUJA! Miksi vääntää yksinkertaiset asiat ihan hirveälle mutkalle? Niiden talousasiat on kyllä aivan päin h*lvettiä, kun ne minuakin VÄKISIN on yrittäneet saada rikkomaan lakia tai muutoin p*rseilemään. Mun raha-asiat on tiptop ja aion niin pitääkin ne Vuokrataloista huolimatta.

Ja se mun pointti on että... kaikki niiden asiat on siellä ihan päin h*lvettiä eli ei se sitä kokonaiskuvaa muuta, jos joku jonkun virheen joskus musta itsestäni löytää. Ja nehän siellä yrittää löytää ja kun eivät löydä, niin ovat raivolla ja väkivallalla niitä minulle tehneet.

...Ja Vuokratalot on siis sössineet aivan KAIKEN, aivan joka asiat jo vähintään tammikuusta 2016 alkaen. Ei ole yksi tai kaksi virhe, vaan ne on p*rseilleet ihan joka h*lvetin asian.

Ja sitten kun ne ei musta löydä virheitä, niin ne alkaa niitä tehtailemaan.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

...Ja niistä kauppojen sekopäistä kanssa vielä kyselen että niin että olisko siellä koskaan joku ONGELMA, häh? Et tee niin ku vainoatte minua vuosikausia ja kun en mitään koskaan tehnyt, niin teille vain riitti ja aloitte käyttää minuun väkivaltaan... ja siis ilman syytä nimenomaan. Ette mitään syytä sitten keksineen niiden vuosien aikana?

Et... kuitenkin toi maaninen vainoa ja ihan hetkittäin fyysinen väkivaltakin, niin aika jännä, kun en ole KOSKAAN ollut mitenkään häiriö tai haittaa kuitenkaan. Et te raivolla sitten vain päätitte vainota minut pois sieltä... ilman että koskaan tein mitään.

Et... sille aiemmalle kirjoittajalle ettei nää hullut todellakaan mitään SYYTÄ tarvitse. Ne etsii sitä TEKOsyytä, mutta kun sitä ei ala löytymään ne luovuttaa ja joutuu nyt sitten REHELLISESTI (?) vain käydä päälle, kun eivät mitään syytäkään keksineet. Väkivaltaa vain. Sitähän ne AINA alunperinkin aikoi, mutteivät keksineet sitä TEKOsyytä sille.

Eli siitä voi miettiä sitä että miksi ne niitä valheita keksii, kun lopputulos on sama vaikkei asiakas olisi mitään väärää edes tehnyt.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

...Ja niistä kauppojen sekopäistä kanssa vielä kyselen että niin että olisko siellä koskaan joku ONGELMA, häh? Et tee niin ku vainoatte minua vuosikausia ja kun en mitään koskaan tehnyt, niin teille vain riitti ja aloitte käyttää minuun väkivaltaan... ja siis ilman syytä nimenomaan. Ette mitään syytä sitten keksineen niiden vuosien aikana?

Et... kuitenkin toi maaninen vainoa ja ihan hetkittäin fyysinen väkivaltakin, niin aika jännä, kun en ole KOSKAAN ollut mitenkään häiriö tai haittaa kuitenkaan. Et te raivolla sitten vain päätitte vainota minut pois sieltä... ilman että koskaan tein mitään.

Et... sille aiemmalle kirjoittajalle ettei nää hullut todellakaan mitään SYYTÄ tarvitse. Ne etsii sitä TEKOsyytä, mutta kun sitä ei ala löytymään ne luovuttaa ja joutuu nyt sitten REHELLISESTI (?) vain käydä päälle, kun eivät mitään syytäkään keksineet. Väkivaltaa vain. Sitähän ne AINA alunperinkin aikoi, mutteivät keksineet sitä TEKOsyytä sille.

Eli siitä voi miettiä sitä että miksi ne niitä valheita keksii, kun lopputulos on sama vaikkei asiakas olisi mitään väärää edes tehnyt.

...Ja kuten Vuokratalot loputtominen virheineen, niin kaupatkin varmaan osaa selittää ne JATKUVAT HÄIRINNÄT ja lainrikkomiset? Et se TEIDÄN rikoslista on aika pitkä ja hyvin tiellä ei ole käyttäydytty ja rumia h*oria olette ihrap*rseinenne eli ei se mun ulkomuotokaan nyt voi mitenkään olla perustelu teidän käytökselle!

• Anonyymi00014

Höpö höpö. Nykyne valtuusto tuhoomas kaiken hyvän. Sit meneeki monta kautta vahinkoja korjates. Möhlikää fortumin neuvottelut viel ni hyvä tulee.

• Anonyymi00020
      UUSI

Kyllä ensisijaisella poistolistalla pitäisi olla yrkin ja vuokratalojen pj ja hallitukset. Niin osaamatonta porukkaa molemmissa. Kuntalaki velvoittaa laittamaan niihin osaajia, eli tässäkin menettelyvirhe.

Erottaa pitäs koko valtuusto, ensiaijaisesti hipoen läpipäässyt "tukkaväri" ja huono onninen varakokkari . Hyvin sopis perään vielä valtuutetut aloitelobbari ja rattijaräyhä vihreistä.

Minun suosikkini demarit on nykyään olassa aika marginaalipuolue. Jos siellä ei olisi ollut ääniharavaa, nii virenojan ajattelian äänillä ei ois kuin yksi demari eli hän itse , päässyt valtuustoon.

• Anonyymi00021
      UUSI

Vaikia valita valtuustoon päteviä ja osaavia valtuutettuja kun Orimattilassa on älykkyystaso alinta mahdollista luokkaa. Nyt on muutama jolla on järkeä mutta ei se riitä. Persuistakin pitää päästä eroon.

• Anonyymi00023
        UUSI

Persut on kaiken paskan alku Orimattilassa.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Sinä olet.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hyvä kirjotus ja niin totta. Latukone oli ainut saavutus Villeltä

• Anonyymi00026
      UUSI

Tämä valtuusto on pilannut Orimattilan maineen. Lapselliseti on hoidettu asioita. Kuntalaisaloite valtuustovaipoista vireille. Minä minä porukkaa. Minua hävettää tuo valtuusto.

• Anonyymi00027
        UUSI

Orimattila o n koko Hämeen naurunaihe. Kalle on Tammelan lahja Orimattilalle. ja kaupunginhallitus aivan alokasmainen.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Orimattila o n koko Hämeen naurunaihe. Kalle on Tammelan lahja Orimattilalle. ja kaupunginhallitus aivan alokasmainen.

Kyllä ne kolme. Identiteettinsä menettänyt Jymyn ”mies” , leikkijunia hinaava, ja se kalju vihree käsiään hermostuneesti veuhtova. Meinaa ees puheesta saada selvää.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kyllä ne kolme. Identiteettinsä menettänyt Jymyn ”mies” , leikkijunia hinaava, ja se kalju vihree käsiään hermostuneesti veuhtova. Meinaa ees puheesta saada selvää.

Taas pikku persu vääristelee asijoita.
        T:Tauno

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Taas pikku persu vääristelee asijoita.
        T:Tauno

Joo mä oon persu kans, kerro lisää! Tollasii osaa persukin heitellä!!! Aaahhhahhahahahhaa!!!

• Anonyymi00032
        UUSI

Olin persu enenn ku Eekmanni teki sen tyhmän esityksen kaupunkinhallituksessa. En ennää milloinkaa äänestä persua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      126
      4600
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      69
      3294
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      104
      3166
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2611
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2312
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      107
      1573
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1116
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      337
      1098
    9. 49
      852
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      681
    Aihe