Pitäisikö tämän tiedon valossa hänet laittaa vastuuseen?
Uudenvuodenpuheessa Stubb sanoi että suhteet Venäjään ovat muuttuneet pysyvästi. Hän mainitsi myös että suhteet Yhdysvaltoihin ovat murroksessa ja ollaan eri linjalla Yhdysvaltojen kanssa - suurimman ja tärkeimmän liittolaisen kanssa!...
Koska on pyydetty jakamaan tätä videota, niin laitan tähän linkin. En ole videolla puhuva henkilö.
https://www.youtube.com/watch?v=15crttcdTrA
Tuhoaako Stubbin politiikka Suomen talouden?
5
137
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Orpon persuhallitus on Suomen tuhonnut. Ei pressalla siihen ole paljon valtaa,
mutta kokoomuslaisena tukee tietenkin hallituksen politiikkaa.- Anonyymi00005
Stubb ei ainakaan millään tavalla auta ajattelemattomasti koheltaessaan ja matkustellessaan hymyilemään milloin minnekin. Kauhealla rahalla on jo matkustellut presidenttinä olemisensa aikana. Suomelle nauretaan ja syy tähän on Stubb!
- Anonyymi00002
Ei. Stubb on harvinaisen viisas ja kyvykäs ihmissuhteissa.
- Anonyymi00004
Olisipa mukava nähdä edes jotain viisasta, mitä Stubb on tehnyt koskaan.
- Anonyymi00003
Eri vapauksista on puhuttu ja tosiaan ei ne ole ilmeisesti samoista lähteistä niin puhuen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487