elämä on...

Jenni

Mikä siinä on, että jos tyttö on monen jätkän kanssa sängyssä on huora, mutta jos tilanne on päinvastainen eli jätkä on monen tytön kanssa on kyseessä "kova jätkä"? Mun mielipide on että jokainen tekee mitä ite tykkää, pääasia että omasta mielestä on ok. Naikoot ihmiset mun puolesta niin montaa eri ihmistä ku tykkää. Ja jos kaks ihmistä menee sänkyyn tietäen että kyseessä on pelkkä seksi ja molempien mielestä asia on ok niin mitä sitten? Ite oon 18-vuotias tyttö ja viihyn sinkkuna, pari kuukautta sitten päättyneen pitempiaikasen suhteen jälkeen oon kyllä harrastanu yhenillan juttuja mutta mitään en oo katunu

7

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :PP

      täysin samaa mieltä!!!!

      • JUU

        täydellisen samaa mieltä olen minäkin!!! Ja naispuolinen olen...=)


    • Miettijä

      Hyppäämällä monen miehen kanssa sänkyyn todennäköisesti levität seksitauteja. Osahan taudeista on vähän aikaa oireettomina. Eli oletko käynyt joka seksisuhteen lopussa gynellä tarkistamassa "paikkasi" niin kuin pitäisi tehdä vai etkö ole?

    • Milkakuu

      Kaiketi se on jotenkin alentavaa miestä kohtana jos naisella on ollut enemmän seksikumppaneita, kuin miehellä. Ainaski niin mä sen käsittäisin.

      Mä en sinäänsä tuomitse yhden illan juttuja, vaikka en koskaan olekaan niitä harrastanut.

    • ceminia

      samallalailla miehet voi huoria olla, ku naisetki ja naiset kovia jätkiäki.

    • ???

      tai oikeestaan en oo monien kanssa harrastanu seksiä mut kaikki luulee niin.. mulla on aina jotain "juttua" jonku kanssa ja sit kaikki luulee et panen niitä!! juttu leviää ja oon saanu oikeen kunnon rotan maineen.. minkä mä sille voin et kaikki hyvännäköset jätkät on kiinnostuneita musta? kaikki soittaa ja sit tapailen niitä pari kertaa, mut siihen se sit jää.. en tiä mikä siinä on? haluisin hirveesti jätkäkaveria mut ei oo vielä tullu kohdalle ketään hyvää.. oon muuten huomannu et melkein kaikki jätkät on mulkkuja, ykskin kusetti mulle et on vapaa ja sit siitä tuli kauheet selvittelyt ku muijakaveri sai tietää.. meen välillä itekkin sekasin ku niitä tulee niin paljon.. ykskin viikko mulla ei ollu yhtään päivää jollon en ois tapaillu ketään. aina ku yks juttu loppu ni melkeinpä heti tulee tilalle joku muu.. en kuitenkaan harrastanu seksiä kenenkään kanssa!!! eikä siinä mun mielestä mitään pahaa oo jos tapaa ihmisiä kunhan ei samaan aikaan useita tapaile..!! tän kesän aikana oon harrastanu kahen jätkän kanssa seksiä ja tapaillu oon jotain viittätoista. se on muuten kumma juttu et jos oon ihastunu johonki jätkään ni en ikinä tee mitään sen eteen.. kuitenki ne jätkät ennemmin tai myöhemmin ottaa ite yhteyttä muhun..??? oon kai aika onnekas.. jos vielä joskus löytäisin kunnon miehen ittelleni.. oonko mä huora?

    • jokaisen oma asia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe