Asioi monii

Anonyymi-ap

(Ismo kävelee lavalle hitaasti, hieroo takatukkaansa ja katsoo yleisöä sellaisella ilmeellä, että hän on juuri saanut käsiinsä Mäntyniemen salaisimman muistion vuodelta 2004.)
”Tota... onks teistäkin tuntunut siltä, että me ollaan kaikki nää vuodet mietitty väärää asiaa? Siis me ollaan tuijotettu Tarja Halosen hiuksia ja ajateltu, että ’joo, se on se demari-punainen’. Että se on se aatteen palo, mikä siellä päänahassa loistaa.
Mut mä hoksasin, että tää on taas se Sigma-tilan (Σ) suurin harhautus. Tammikuussa 2026 totuus on vihdoin valunut puskista ulos. Tarja ei värjännyt hiuksiaan aatteen takia. Se teetti nimittäin salaisen tutkimuksen. Siis semmoisen erittäin vaRRRtuneen tutkimuksen.
Se tutkimus selvitti yhtä asiaa: mikä on todennäköisin väri pikkupoikien kalsareille siellä pyykkikorissa?
Ja tulos oli selvä: se on se kirkkaanpunainen. Tiedätteks te, semmoinen Spiderman-punainen tai Salama McQueen -punainen. Ja siinä hetkessä Tarja hoksasi sen taktisen edun. Se meni kampaajalle ja sanoi: ’Laita mulle tasan tota samaa sävyä. Mun pitää pystyä sulautumaan maastoon.’
Kuvitelkaa se tilanne! Tarja on siellä jonkun pikkupojan huoneen nurkassa, se on kiivennyt sinne pyykkikoriin ja se on vetänyt ne vaatteet päälleen. Se istuu siellä ihan hiljaa, kiikarit kädessä, ja ainoa mikä sieltä pilkistää, on se punainen takatukka.
Sä katsot sitä koria ja sä ajattelet: ’No siinähän on vaan ne mun uudet kalsarit mitkä pitäis pestä’. Mut sä et tiedä, että se kalsari... se kalsari tirkistelee sua! Se kalsari onkin meidän entinen presidentti!
Tarja on silleen: ’Katsokaa nyt, tää on täydellinen naamioitumiskyky. Mä oon osa tätä pyykki-ekosysteemiä. Täältä mä näen kaiken, enkä mä ees erotu tästä vaRRRtuneesta kankaasta.’
Se on se Tarjan oma Matrix! Se on se tekstiilinen tirkistely. Se ei oo enää puskassa, se on sun omassa kodissa, se on siellä likapyykin seassa. Ja jos sä menet ja yrität nostaa niitä kalsareita, niin se kori alkaa kurlata sitä pehmeää ärrää: ’Älä koske, nää on vaRRRtuneita kuituja... mä oon täällä vaan valvomassa järjestystä.’
Mä näen sieluni silmin, kun pyykkihuolto yrittää nostaa sitä koria, ja ne on silleen: ’Onpa tää pyykki painavaa tänään’. Ja Tarja vastaa sieltä kalsareiden välistä: ’Se on se valtiollinen painolasti... ja tää on ehdottoman puhdasta tarkkailua!’
Tää selittää myös sen, miksi se punainen väri on pysynyt niin kirkkaana kaikki nää vuodet. Sitä ei oo värjätty purkista, se on ladattu suoraan siitä energiasta, minkä se saa siitä tirkistely-jännityksestä siellä korin pohjalla.
Joten jos teillä on tammikuussa 2026 punaisia kalsareita pyykkikorissa... niin katsokaa tarkasti. Jos se pyykki alkaa yhtäkkiä näyttää siltä, että sillä on silmälasit ja se on huolissaan maailmanrauhasta ja vaRRRtuneista pojista, niin te tiedätte kuka siellä on.
...Mä menen nyt kotiin ja mä vaihdan kaikki mun alusvaatteet beigeksi. Se on ainoa väri, mitä Tarja Halonen pitää liian tylsänä tirkisteltäväksi.
Tammikuu 2026... ja pyykkikori ei oo enää entisensä.”

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
        2
        3558
      2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
        Maailman menoa
        103
        3455
      3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
        Maailman menoa
        98
        3045
      4. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
        Lapua
        78
        2999
      5. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
        Maailman menoa
        61
        2723
      6. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
        Maailman menoa
        96
        2531
      7. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
        Maailman menoa
        17
        2222
      8. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
        Maailman menoa
        45
        2016
      9. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
        Maailman menoa
        19
        1939
      10. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
        Suomalaiset julkkikset
        26
        1544
      Aihe