https://www.is.fi/viihde/art-2000011757289.html
Temonen haluaa laajentaa Pizzeria Rehtoria Hämeenlinnaan.
Etsikää T Temoselle pizzeriapaikka
11
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksiköhän juuri Hämeenlinna??
- Anonyymi00002
Vetovoimainen kaupunki.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vetovoimainen kaupunki.
Aivan näin. Toisin kuin täällä jotkut pellet kirjoittelee.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aivan näin. Toisin kuin täällä jotkut pellet kirjoittelee.
Kyllä Tapahtumapuisto houkuttelee nuoria lapsiperheitä tänne asumaan.
- Anonyymi00003
En etsi. Täällä on jo pitseeria ja se poppino. Parempaa pitsaa ei oo eikä tuu.
- Anonyymi00006
Itse aion käydä säännöllisesti siellä pitsalla. Hienoa että uusi yritys tulossa meille.
- Anonyymi00008UUSI
Tyhjät pysäköintitalot voitais remontoida pizzerioiksi, näin tulis niihinkin puuttuvan pörinän tilalle pöhinää?
- Anonyymi00009UUSI
Pysäköintitalosta tehdään virastotalo ja virastotalosta tehdään pysäköintitalo. Näin meillä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pysäköintitalosta tehdään virastotalo ja virastotalosta tehdään pysäköintitalo. Näin meillä.
En etsi. Apulanta on skeidaa. Mut jos Tehiksen Otto etsis jotain niin sit ettisin. Olin nuorena aika monella niitten keikalla eturivissä toivottavasti en vaikuttanut liian innokkaalta.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En etsi. Apulanta on skeidaa. Mut jos Tehiksen Otto etsis jotain niin sit ettisin. Olin nuorena aika monella niitten keikalla eturivissä toivottavasti en vaikuttanut liian innokkaalta.
Tunnistettu
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tunnistettu
Ei se mitään aina mä nykyisen ukkoni Ottoon vaihtaisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240