Kiitos Eveo-kanavalle mukavista ohjelmista kuten Matkailuautolla Eurooppaan ja Polkemalla Bulgariaan. Lisää tällaisia luonnonläheisiä hyvän mielen ohjelmia.
Polkemalla Bulgariaan
10
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samaa mieltä!
- Anonyymi00002
Jostain syystä kun kyseiset ohjelmat kun tulee niin huomaan että minähän olen nähnyt tämän jo muutaman kerran, eli uusintana pyörii kaiken aikaa.
- Anonyymi00003
Sarja on nähty, jotkut jaksot jo useaan kertaan. Ihana tarina <3
- Anonyymi00004
Eikä kyllästy katsomiseen hieno mielen kiintoinen ohjelma ,hyvät mukavat ihmiset ,tekisi mieli pelastaa myöskin koira sieltä saisi lämpimän hyvän kodin ,ollut 2 kääpiö nautseria ja elokuussa kuoli edellinen🤔👍
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä kyllästy katsomiseen hieno mielen kiintoinen ohjelma ,hyvät mukavat ihmiset ,tekisi mieli pelastaa myöskin koira sieltä saisi lämpimän hyvän kodin ,ollut 2 kääpiö nautseria ja elokuussa kuoli edellinen🤔👍
Rescuen ottaminen on hyvä teko. Jos ottaisin koiran, niin pelastaisin jostakin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ota rescue <3
- Anonyymi00009
Koiraa käy sääliksi, siltä ei kysytty haluaako matkalle. Hulluja riittää. Eläimet ovat kuin orjan asemassa Suomessa.
Itse olen tykännyt Eveolta tulevasta Hellapoliisista. Laitetaan hyvää ruokaa vieraan kanssa ja jutustellaan vieraan elämään ja ammattiin liittyvistä aiheista ja muusta.
- Anonyymi00007
Hellapoliisi voisi ottaa Salla ja Eetun vieraaksi. Miksi ei myös Julin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635