Kiitos Eveo-kanavalle mukavista ohjelmista kuten Matkailuautolla Eurooppaan ja Polkemalla Bulgariaan. Lisää tällaisia luonnonläheisiä hyvän mielen ohjelmia.
Polkemalla Bulgariaan
10
426
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samaa mieltä!
- Anonyymi00002
Jostain syystä kun kyseiset ohjelmat kun tulee niin huomaan että minähän olen nähnyt tämän jo muutaman kerran, eli uusintana pyörii kaiken aikaa.
- Anonyymi00003
Sarja on nähty, jotkut jaksot jo useaan kertaan. Ihana tarina <3
- Anonyymi00004
Eikä kyllästy katsomiseen hieno mielen kiintoinen ohjelma ,hyvät mukavat ihmiset ,tekisi mieli pelastaa myöskin koira sieltä saisi lämpimän hyvän kodin ,ollut 2 kääpiö nautseria ja elokuussa kuoli edellinen🤔👍
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä kyllästy katsomiseen hieno mielen kiintoinen ohjelma ,hyvät mukavat ihmiset ,tekisi mieli pelastaa myöskin koira sieltä saisi lämpimän hyvän kodin ,ollut 2 kääpiö nautseria ja elokuussa kuoli edellinen🤔👍
Rescuen ottaminen on hyvä teko. Jos ottaisin koiran, niin pelastaisin jostakin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ota rescue <3
- Anonyymi00009
Koiraa käy sääliksi, siltä ei kysytty haluaako matkalle. Hulluja riittää. Eläimet ovat kuin orjan asemassa Suomessa.
Itse olen tykännyt Eveolta tulevasta Hellapoliisista. Laitetaan hyvää ruokaa vieraan kanssa ja jutustellaan vieraan elämään ja ammattiin liittyvistä aiheista ja muusta.
- Anonyymi00007
Hellapoliisi voisi ottaa Salla ja Eetun vieraaksi. Miksi ei myös Julin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2451452- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22927
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883