uudenvuoden yö

Anonyymi-ap

Löysin tallaisen keskustelupalstan niinpä päätin kysyy ja kertoo erään tapahtumani uudelta vuodelta ja sen jälkeisestä ajasta-. Olen 31 vuotias nainen Helsingistä. poikakaveri on mutta emme asustele yhdessä vielä ainakaan kun ei olla kauaa vielä samaa matkaa kulkeneet., En ole sitten mikään ammatti kirjoittaja että varmaan paljon tulee virheitä mutta se sallittakoon enkä säry vaikka siitä kommentoidaankin ;)

Tämä juttu alkoi uutenavuotena, menin veljen luo ilman poikakaveriani eri kaupunkiin juhlimaan vuoden vaihtumista ( en paljasta että minne kaupunkiin ) ja laitan nimeksemme vaikka sari ja jukka 33v ,ei oikeat nimemme mutta iät oikeat.

menin siis päivällä veljelleni siinä laittelimme päivänaikana uudenvuoden juhlia jonne oli tulossa vajaa 10 henkilöä..
Vieraat tulivat kuuden seitsemän välillä sitten juhliin, Siinä syötiin pizzaa ja salaattia. osa joi olutta osa viiniä.
Ilta kului rennossa juttelussa ja samalla juomisissa, Yöllä sitten katselimme rakettien räiskettä ,itse emme ampuneet niitä.
Rakettien jälkeen istuimme vielä juttelemaan, pikkuhiljaa porukka alkoi suunnitella kotiinsa lähtöä. osa enemmän ja osa vähemmän humalassa, mutta kaikki olimme juoneet illanaikana .
Vieraat kun olivat poistunet aloimme jukan kanssa vielä laitelleen astioita koneeseen ja purkkeja ja pulloja pois pöydiltä ja tuikkuja sammuttamaan, muutenkin järjestelen huonetta ettei aamulla tarvitse ensimmäisenä alkaa siivoaan kun heräämme. Sitten kun kaikki olimme saaneet laitettua istuimme vielä alas ja otimme jukan kanssa yhdet juomat ennen kuin menemme petiin yöunille.
Jukka kävin pesulla ensin, minä menin sitten sen jälkeen iltapesut hoitamaan,
Sain pestyksi itseni suuntasin kohti makuuhuonetta jossa jo jukka makoili ja oli kännykkä kädessä, Tuikut oli jääneet vielä palamaan makuuhuoneen yöpöydälle.
Menin sänkyyn, Jalassa stringit ja T-Paita koska yökkäriä en ollut muistanut ottaa mukaan.
Jukka laittoi siinä sitten samalla puhelin pois ja siinä aloimme vielä jutella illan tapahtumista ja kaikesta muustakin. Kumpikin olimme pienessä humalassa .
Jukka oli eronnut kesällä kun kumppani oli ihastunut työkaveriinsa ja jäänyt siitä kiinni ja se oli viimeinen niitti kuulemma sitten se.
Siinä jutellessamme kummasti jukka alkoi hilautua lähemmäs minua pikkuhiljaa ,Silitteli mua hiuksista ja tuli ihan liki sitten, itse siinä vaiheessa makasin selällään peittopäällä.
Nosti toisen jalan minun jalkojeni päälle ja tunsin siinä vaiheessa kun se oli siinä mun kylkeä vasten niin että jukalla vähän koholla housuissaan,

Siinä sitten vilkaisin jukkaa kai hieman hymy huulilla oli kun se sanoi että mitä tuumaat kun olen näin liki sua. Itsekin pienessä humalatilassa totesin että onko sinulla jotain mielessä kun näin likelle tulet .

Sanoi vain että häiritseekö sua mun likellä olo, minä Siihen vaan että no eipä se tavallaan häiritsekään.
Jukka siinä katsoi mua hymy kasvoilla, samalla siinä sitten laittoi toisen käden mun ylämahalle.
Tunsin kun samalla alkoi mun paitaa pikkuhiljaa nostamaan ylemmäs, Vei sitten käden paidanalle ja pikkuhiljaa hiipi käsi kohti rintaa. Pääsi sitten rinnalleni niin kyssäsi sitten että haittaako tämä jos vähän kosken , Katsoin siinä vaiheessa jukkaa ja tuumasin että myöhäistä kai se on jo kieltää kun se on jo siellä :)

Siinä se sitten puristeli ja hyväili nänniäni joka alkoi vähän myös reagoida siihen kosketteluun ja jonka huomasin että reagoi jukalla jokin muukin enemmän siinä samalla.
Ilmeisesti siinä sitten ajan myötä itselläkin hieman kai alkoi olo muuttua haluttavampaan tilaan. Luulen että humalatilalla oli osasyy siihen sitten itselläkin. Jukka siinä sitten kysyi että voiko riisua paitani pois ,Vastasin siihen että taitaapa se joutaa aika lämmin täällä on. Ei kahdesti tarvinnut sanoa kun jukka oli jo vieressäni kontillaan ja paita lähti samalla, siistinä miehenä viikkasi paitani ja vei sen ikkuna pöydälle siististi ja samalla myös riisui bokserinsa myös pois ja tuli takaisin viereeni
Tuli aivan taas kiinni minuun käsi rinnoilleni, Tunsin paljaan vehkeen mun kylkeä vasten joka oli jo paisuksissa. Jukka hyväili rintojani hetkenaikaa ja sanoi sitten että nännit aika kovina sinulla ;) Eipä siihen paljon muuta voinut sanoa kuin että kyllähän ne herkistyy kun niitä räplätään oli kuka vaan asialla.
Siinä sitten ajankuluessa käsi alkoi laskeutua alemmas niinpä siinä vaiheessa kun jukan käsi oli housuissani niin sanoin että ota nekin pois etteivät sotkeennu turhaa. Stringit lähti aika nopeaa pois myös sitten kun luvan sai ;) Tässä vaiheessa kummallekin oli selvää mitä tulee loppupelissä tapahtumaan tänä yönä.
Nimipä siinä sitten jonkin ajan päästä yhteisen sopimuksen kautta päädyimme seksin harrastamiseen joka kestikin hyvänaikaa. jonka jälkeen menimme pesuhuoneeseen pesulle.
Laitan sitten jatkoa lisää kun aikaa on enemmän kirjoittaa ,nyt työt alkaa kustua, palautetta saa antaa,

3

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Spede taas päästelee aivopieruja buaahaa

• Anonyymi00002
        UUSI

koulupoika taas lukee tarinoita ja runkkaa ja sit esittää kovista voi sua Spedeä sut aina tunnistaa samaksi runkkariksi täällä 🤣🤣🤣

• Anonyymi00003
        UUSI

sä sama pelle aina jaksat sama buaahaa tekstit laittaa,,, kaikki jo tietää sut pikku pojan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      194
      7887
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      92
      3774
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      132
      3674
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      89
      2971
    5. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      130
      2522
    6. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      47
      2486
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      139
      2070
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      67
      1541
    9. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      64
      1405
    10. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      383
      1364
    Aihe