Löysin tallaisen keskustelupalstan niinpä päätin kysyy ja kertoo erään tapahtumani uudelta vuodelta ja sen jälkeisestä ajasta-. Olen 31 vuotias nainen Helsingistä. poikakaveri on mutta emme asustele yhdessä vielä ainakaan kun ei olla kauaa vielä samaa matkaa kulkeneet., En ole sitten mikään ammatti kirjoittaja että varmaan paljon tulee virheitä mutta se sallittakoon enkä säry vaikka siitä kommentoidaankin ;)
Tämä juttu alkoi uutenavuotena, menin veljen luo ilman poikakaveriani eri kaupunkiin juhlimaan vuoden vaihtumista ( en paljasta että minne kaupunkiin ) ja laitan nimeksemme vaikka sari ja jukka 33v ,ei oikeat nimemme mutta iät oikeat.
menin siis päivällä veljelleni siinä laittelimme päivänaikana uudenvuoden juhlia jonne oli tulossa vajaa 10 henkilöä..
Vieraat tulivat kuuden seitsemän välillä sitten juhliin, Siinä syötiin pizzaa ja salaattia. osa joi olutta osa viiniä.
Ilta kului rennossa juttelussa ja samalla juomisissa, Yöllä sitten katselimme rakettien räiskettä ,itse emme ampuneet niitä.
Rakettien jälkeen istuimme vielä juttelemaan, pikkuhiljaa porukka alkoi suunnitella kotiinsa lähtöä. osa enemmän ja osa vähemmän humalassa, mutta kaikki olimme juoneet illanaikana .
Vieraat kun olivat poistunet aloimme jukan kanssa vielä laitelleen astioita koneeseen ja purkkeja ja pulloja pois pöydiltä ja tuikkuja sammuttamaan, muutenkin järjestelen huonetta ettei aamulla tarvitse ensimmäisenä alkaa siivoaan kun heräämme. Sitten kun kaikki olimme saaneet laitettua istuimme vielä alas ja otimme jukan kanssa yhdet juomat ennen kuin menemme petiin yöunille.
Jukka kävin pesulla ensin, minä menin sitten sen jälkeen iltapesut hoitamaan,
Sain pestyksi itseni suuntasin kohti makuuhuonetta jossa jo jukka makoili ja oli kännykkä kädessä, Tuikut oli jääneet vielä palamaan makuuhuoneen yöpöydälle.
Menin sänkyyn, Jalassa stringit ja T-Paita koska yökkäriä en ollut muistanut ottaa mukaan.
Jukka laittoi siinä sitten samalla puhelin pois ja siinä aloimme vielä jutella illan tapahtumista ja kaikesta muustakin. Kumpikin olimme pienessä humalassa .
Jukka oli eronnut kesällä kun kumppani oli ihastunut työkaveriinsa ja jäänyt siitä kiinni ja se oli viimeinen niitti kuulemma sitten se.
Siinä jutellessamme kummasti jukka alkoi hilautua lähemmäs minua pikkuhiljaa ,Silitteli mua hiuksista ja tuli ihan liki sitten, itse siinä vaiheessa makasin selällään peittopäällä.
Nosti toisen jalan minun jalkojeni päälle ja tunsin siinä vaiheessa kun se oli siinä mun kylkeä vasten niin että jukalla vähän koholla housuissaan,
Siinä sitten vilkaisin jukkaa kai hieman hymy huulilla oli kun se sanoi että mitä tuumaat kun olen näin liki sua. Itsekin pienessä humalatilassa totesin että onko sinulla jotain mielessä kun näin likelle tulet .
Sanoi vain että häiritseekö sua mun likellä olo, minä Siihen vaan että no eipä se tavallaan häiritsekään.
Jukka siinä katsoi mua hymy kasvoilla, samalla siinä sitten laittoi toisen käden mun ylämahalle.
Tunsin kun samalla alkoi mun paitaa pikkuhiljaa nostamaan ylemmäs, Vei sitten käden paidanalle ja pikkuhiljaa hiipi käsi kohti rintaa. Pääsi sitten rinnalleni niin kyssäsi sitten että haittaako tämä jos vähän kosken , Katsoin siinä vaiheessa jukkaa ja tuumasin että myöhäistä kai se on jo kieltää kun se on jo siellä :)
Siinä se sitten puristeli ja hyväili nänniäni joka alkoi vähän myös reagoida siihen kosketteluun ja jonka huomasin että reagoi jukalla jokin muukin enemmän siinä samalla.
Ilmeisesti siinä sitten ajan myötä itselläkin hieman kai alkoi olo muuttua haluttavampaan tilaan. Luulen että humalatilalla oli osasyy siihen sitten itselläkin. Jukka siinä sitten kysyi että voiko riisua paitani pois ,Vastasin siihen että taitaapa se joutaa aika lämmin täällä on. Ei kahdesti tarvinnut sanoa kun jukka oli jo vieressäni kontillaan ja paita lähti samalla, siistinä miehenä viikkasi paitani ja vei sen ikkuna pöydälle siististi ja samalla myös riisui bokserinsa myös pois ja tuli takaisin viereeni
Tuli aivan taas kiinni minuun käsi rinnoilleni, Tunsin paljaan vehkeen mun kylkeä vasten joka oli jo paisuksissa. Jukka hyväili rintojani hetkenaikaa ja sanoi sitten että nännit aika kovina sinulla ;) Eipä siihen paljon muuta voinut sanoa kuin että kyllähän ne herkistyy kun niitä räplätään oli kuka vaan asialla.
Siinä sitten ajankuluessa käsi alkoi laskeutua alemmas niinpä siinä vaiheessa kun jukan käsi oli housuissani niin sanoin että ota nekin pois etteivät sotkeennu turhaa. Stringit lähti aika nopeaa pois myös sitten kun luvan sai ;) Tässä vaiheessa kummallekin oli selvää mitä tulee loppupelissä tapahtumaan tänä yönä.
Nimipä siinä sitten jonkin ajan päästä yhteisen sopimuksen kautta päädyimme seksin harrastamiseen joka kestikin hyvänaikaa. jonka jälkeen menimme pesuhuoneeseen pesulle.
Laitan sitten jatkoa lisää kun aikaa on enemmän kirjoittaa ,nyt työt alkaa kustua, palautetta saa antaa,
uudenvuoden yö
30
3874
Vastaukset
- Anonyymi00001
Spede taas päästelee aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00002
koulupoika taas lukee tarinoita ja runkkaa ja sit esittää kovista voi sua Spedeä sut aina tunnistaa samaksi runkkariksi täällä 🤣🤣🤣
- Anonyymi00003
sä sama pelle aina jaksat sama buaahaa tekstit laittaa,,, kaikki jo tietää sut pikku pojan
- Anonyymi00008
Hähähää mitäs päästelet. Pystytkö edes muuhun.
- Anonyymi00009
No mitäs sulle on kerrottu,
- Anonyymi00016
Juu spede tuuletahan kunnolla jos aivotoimintas vielä elpyis.
- Anonyymi00019
Spede sun kuva on Hesarissa. Oot kuulemma ottanut hatkat niuvanniemeltä. Unohda tuo aivopierus ja palaa niuvikseen
- Anonyymi00004
Ihan mielenkiintoinen tarina oli kun luin tuon läpi, Tuo ei mitään nykypäivänä outoa että sisarukset keskenään puuhailee tollasta, tässä viimekeväänä olimme iltaa istumassa kaverin ja hänen siskonsa kanssa ja mun tyttökaverin,, jäimme sinne yöksi sit kun olimme juoneet, yöllä nukkumaan mennessä me vuodesohvalle ja kaveri ja sen sisko menivät makuuhuoneeseen, siinä jonkinaikaa meni niin pikkuhiljaa kun hiljainen talo alkoi kuulua pientä touhuamista, Ilmeisesti luulivat että me jo unessa, Kyllä sitä hommaa ei voi salassa tehdä varsinkaan siinä h- hetkellä lopussa,, selvästi kuulin että siellä kettu kävi kolossa :) he olivat aikuisia yli kakskymppisii .
- Anonyymi00007
silti luit ja runkkasit koulun veskissä tota lukiessas 🤣🤣 voi pikku poikaa ku esittää kovista
- Anonyymi00010
Buaahaa mitäs olet Buaahaa.
- Anonyymi00013
No mitäs vielä viivyttelet alahan mennä hopi hopi
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
silti luit ja runkkasit koulun veskissä tota lukiessas 🤣🤣 voi pikku poikaa ku esittää kovista
Ja sinä olit samassa veskissä ja runkkasit. Mistäs muuten tuon tietäsit.
- Anonyymi00014
voi noita kouluåpoika parkoja,, lukeeko he koulun veskissä näitä tarinoita ja keskenään tumputtavat siellä, sitten esitetään pikkukovista,
- Anonyymi00015
Ihanaa kun sisaruksilla on noin hyvät välit.pitäkää toisistanne huolta.jatkoa odottelen..........
- Anonyymi00017
kiitos kommentistasi 👍Kyllä meillä on aina olleet hyvät välit mutta tuo uudenvuoden yö lähensi meitä lisää,Kerron tässä joku päivä lopun tapahtumat kunhan kerkeän alkaa kirjoittamaan sitä, mitä tässä lukenut noita kommentteja niin näkee kirjoitus tyylistä ja kommentoinnista että lapset asialla mutta ei se mua haittaa , kaipa lapset saa kiksit tollasesta,
- Anonyymi00020
Jatkampa tuota uudenvuoden juttua jonkin aikaa kun vielä on aikaa. en sitten jokaista yksityiskohtaa ala kertomaan menisi koko päivä,
Niin, pesimme homman päätteeksi vehkeemme, Laitoin pyyhkeen ympärille ja menimme istumaan olkkarin sohvalla ja jukka haki jääkaapista oluen puoleksi meille.
Sohvalla istuessamme juteltiin juuri tekemästä hommasta,
Jukka siinä jutellessa paljasti että oli siinä illanaikana seurailut minun tekemisiään ,Minulla oli noin polviin ylettyvä mekko illan päällä .
Joimme siinä istuessa oluen pois ja menimme sitten takaisin makuuhuoneeseen kello oli jo kahdenluokkaa yöllä Siina vaiheessa.
Riisuin pyyhkeen mennessäni sänkyyn ja menin nakuna peitonalle samoin teki jukkakin.
Tuikut oli jo siinä vaiheessa palaneet loppuun kun tulimme takaisin sänkyyn, Oli huone aika pimeä kun verhotkin oli kiinni.
Vedin peitonpäälle makasin siinä selällään, Jukka tuli viereen laittoi käden mun mahalle ja kysyi siinä minulta että kaduttaako mua tuo mitä teimme.
Kerroin siinä vain että ei kaduta yhtään, jos olisi kaduttanut tai muuta niin en varmaankaan olisi sua päästänyt tekemään tuota.
Jukka alkoi siinä sitten kertoa että en tiedä mikä minut sai tekemään tuon mutta en kadu itsekkään, Ja varmaan osasyy tuohon oli minulla että en ole lähes kuukauteen ollut noin ja jotenkin tässä pienessä humalassa iski halu ja rohkaistuin kokeilemaan tuota että kuinka reagoit .
Siinä sitten itsekin käännyin jukkaapäin kyljelleen,silitin kädelläni sen hiuksii ja poskee . Saman sitten teki jukkakin siinä.
Jukka sitten laittoi käden mun selän taa ja veti mut ihan hänen likelle sanoen että olet ihana , sanoin samaa myös hänestä.
Siinä lähekkäin maatessamme jonkin aikaa jukka anoi ensin pienen pusun nenälleni siitä sitten seuraavaksi poskelle ja lopuksi kaulalle vähän isomman pusun.
siinä vaiheessa tunsin kun mahaan osui jukan kalu joka oli taas vähän normaalia suurempana.
Tuosta tapahtumasta meni muutamia minuutteja ehkä niin jukka oli minussa uudestaan päällä touhuamassa, ja molempien suostumuksesta kylläkin taas.
Homman päätteeksi menimme pesulle ja sen jälkeen laitoimme nukkumaan.
Heräsimme uuden vuoden päivänä ekakerran tuossa ysin jälkeen ,kävimme pissalla molemmat siinä sitten ja tultiin takaisin peitonalle.
Nukahdimme uudestaan ja heräsimme siinä puoli kaksitoista seuraavan kerran.
Kumpikin siinä vähän valiteltiin että meinaa olla jano. Jukka kysyi että maistuisiko olut vai vesi näin aamupäivästä. sanoin vaan että kyllä nyt vesi on ainoa oikea juoma tähän aikaan päivästä.Jukka nousi ja haki jääkaapista kylmää vettä ja toi sen makuuhuoneeseen, Katsoin vaan pieni hymy kasvoilla kun ei se peitellyt mitään ,aivan alasti oli munat vaan heilui kun toi vettä, <ekaa kertaa näin sen ihan livenä päivänvalossa.
Siinä sitten sain vettä nousimme sitten aamupalan tekoon jonkin ajan päästä ja katsomaan pressan uuden vuoden puhetta samalla,
Nautimme aamupalan ,siivosimme sitten aamupala tarpeet kaappiin pois pöydältä.
Istuimme sohvalle, avasimme puhelimet, sieltä tuli uudenvuoden juhlijoilta viestiä ja kiitosta illan hyvistä juhlista viesteinä.
siinä päivä meni katsellessa ja jutellessa kaikenlaisista asioista.
Oli sitten jo Perjantai ilta. Jukka lämmitti saunan, saunoimme yhdessä siinä sitten,Otimme pari olutta saunan päätteeksi vain. Sanoin siinä jukalle että huomenna lähden jo kotiin koska Maanantaina oli jo työpäivä taas,
Siinä sitten alku yöstä menimme nukkumaan, Heräsin aamulla siinä kymmenen maissa .Jukka oli siinä herännyt hiukan aiemmin,, makoili kyljellään siinä mua vasten,sanoimme huomenet toisillemme jukalla pieni hymy kasvoilla.
Jukka siinä mainitsi että harmi kun joudut lähtemään tänään,On ollut ikimuistoinen vkl.Siinä samalla sitten itsekin huomasin mitä se tarkoitti ja sanoin naurahtaen että no on ollut joo sillee erilainen ja todellakin ikimuistoinen ihan vkl. Laitoin stringit jalkaan ja T-paidan päälleni ja menimme aamupalan tekoon .
Nautimme aamu palan siinä sitten, Aloin pakata vaatteita laukkuun sitten,
Riisuin siinä sitten ja sanoin että käyn suihkussa ennen lähtöä. jUkka siinä kans että pitää itsekin käydä ajamassa parta ja suihkussa, Menin niin kohta ovi kävi ja jukka sinne tuli ajamaan partaansa myös, Kävimme vuorotellen peseytymässä siinä sitten.
Menin makuuhuoneeseen siitä sitten katsomaan mitä laittaisin päälleni menomatkalle.Kaivelin laukkua jukka tuli sinne sitten myös makaamaan sängylle.
Vedin stringit jalkaan niin siinä vaiheessa jukka kuiskaili että onko nuo vielä tarpeen olla jalassa nauraen. Käännyin ja sanoin että meinaatko niin että turhaa. jukka otti pyyhkeen pois pyysi mut että tuleppa tänne ja veti mut päällensä ja sanoi että voitaisi me vielä kertaalleen.eipä siinä sitten paljon muuta kyselyä tarvinnut hommat tehtiin sen jälkeen emme ole tehneet mutta eipä tästä kauhean kauaa vielä kyllä olekkaan.
Tiedän että moni epäilee fantasiaksi mutta täytyy todeta että totta on tämä- Anonyymi00021
Sisar seksi on kauneinta mitä tiedän, ei tarvitse uskotella ettei se jatkuisi. Teinit tuota yleensä harrastaa, mutta aikuisella tai jopa varttuneella iällä se on myös ihanaa kun sitä saa, on sitten nauttimassa siitä sisko tai veli. Joissakin maissa tuo on sallittua kun on suoja iän ylittänyt ja molemmilla on siihen tahto
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sisar seksi on kauneinta mitä tiedän, ei tarvitse uskotella ettei se jatkuisi. Teinit tuota yleensä harrastaa, mutta aikuisella tai jopa varttuneella iällä se on myös ihanaa kun sitä saa, on sitten nauttimassa siitä sisko tai veli. Joissakin maissa tuo on sallittua kun on suoja iän ylittänyt ja molemmilla on siihen tahto
Juu meitä kumpaakaan ei väkisten tuohon uutena vuotena pakottanut,ihan omasta halusta suostuin kun ehdotti sitä, vaikka pienessä kännissä olimmekin silti se oli ihanaa, vaikka tuossa jutussa en kertonutkaan kaikkea niin kumpanakin iltana harrastimme nukkumaan mennessä, Ja silloin olimme ihan selvinpäin vaikka päädyimme seksiin,
T: uuden vuoden yön nainen 31v - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja mitä täällä lueskellut samanlaisia juttuja ,,siellä moni sanoo että ekakerta se jännittävin on alkaa.. Se pitää paikkansa , vaikka tosiaan pienessä kännissä olimme niin silti se jännitti ekakerta alkuun.. Muina kertoina mitä oltiin vkl aikana niin se meni ihan jo hyvin, pimeässä makuuhuoneessa kun aloimme niin en itse siinä enää varsinkaan silloin torstai iltana ajatellut sillee et huii veli mua nyt tässä,,Tavallaan vaan nautti tilanteesta ja antoi mennä.
Sitä en kiellä enkä myönnä etteikö tuo ole mahdollista vieläkin tapahtua kunnes olemem yhdessä jossain,
- Anonyymi00024
Tästä aikaa jotain kolmisen vuotta, pikku siskoni (24v ) tuli luokseni Tampereelle viikonlopuksi. Oli muutama kuukausi sitten eronnut poika kaveristaan. Siinä sitten kävimme kaupasta ostamassa illaksi syötävää ja juotavaakin. Teimme siinä sitten muistaakseni pastaa ja jauheliha pihvejä. Aika kului oltiin syöty otettu muutama alkoholi, Puhuimme kaikenlaisia asioita maan ja taivaan väliltä samalla juoden, Niinpä se sitten yön tunteina meni sitten siihen että päädyimme sänkyhommiin,, Itse olin silloin 25v, että ei tuo tavatonta että sisarukset nykyään touhuaa keskenäänkin, vaikka on sitä ehkä tehty ennenkin mutta silloin ei ollut tietokoneita jonne kertoa juttujaan
- Anonyymi00025
En kritisoi teidän hommianne,, olette jo jutun mukaan täysin aikuisia ihmisiä, Ymmärrän että joskus varsinkin kännissä tulee tehtyä / alettua kaikenlaisiin hommiin,
Muistakaa kuitenkin käyttää ehkäisyä,, Eräs tuttava oli kaverin vaimon kanssa viettänyt romanttisen yön,, oli ilmeisesti ehkäisy pettänyt ja nainen oli tullut raskaaksi mutta ei vienyt raskautta loppuun kuulema vaan otti pois, mutta ehkäisy tuollaisessa suhteessa todella tärkeää ettei keskenään synny lasta,, naida voi kerran molempii haluttaa.- Anonyymi00026
No hei,, <kiitos kommentista, todellakin on ehkäisy kunnossa minulla, en kenenkään kanssa harrasta seksiä ilman ehkäisyä , Ei ole tarkoitus tehdä lasta ehkä ikinä minun ja varsinkaan omalle veljelle,
Olisi kiva kuulla ihan todellinen juttu jotka päätyneet samaan tilanteeseen kuin me , että miten kauan jatkui teillä veljen/ siskon kanssa juttu ja saiko kukaan tietoon teidän tekemisistä ja jos näin kävi mitä he olivat mieltä siitä
Olisi kiva kuulla ihan muidenkin mielipide Kiitos kaikille. - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
No hei,, <kiitos kommentista, todellakin on ehkäisy kunnossa minulla, en kenenkään kanssa harrasta seksiä ilman ehkäisyä , Ei ole tarkoitus tehdä lasta ehkä ikinä minun ja varsinkaan omalle veljelle,
Olisi kiva kuulla ihan todellinen juttu jotka päätyneet samaan tilanteeseen kuin me , että miten kauan jatkui teillä veljen/ siskon kanssa juttu ja saiko kukaan tietoon teidän tekemisistä ja jos näin kävi mitä he olivat mieltä siitä
Olisi kiva kuulla ihan muidenkin mielipide Kiitos kaikille.No heippa sari, oli kiva lukea tuo sun kommentti , Niimpä rohkaistuin kertomaan oman tarinani joka tapahtui muutama vuosi sitten isosiskoni kanssa . Olen huono tuomaan kirjoittamalla tapahtuman julki, Helpompi olisi minulle juttelemalla tuoda tapahtuma esille.
Tämä juttumme alkoi silloin kun korona oli tullut suomeen jo jotain vuosi toista sitten jo.
Olimme lapset ( vanhempi veli perheineen, isosisko Miia ja minä Tero) Isämme syntymäpäivillä (ei täysiä kymmeniä täyttänyt ) Eräänä Lauantaina,
Äiti oli kutsunut meidät niiden luo syömään ja kahvittelen, Ruokana oli Perunamuusia , Pihvejä, salaattia ja olutta ja viiniä. Täytekakku- kahvit jälkkäriksi.
Syömisen ja juomisen jälkeen istuimme juttelemaan kaikki olohuoneeseen
Isä sitten alkoi tarjoamaan viskiä ketkä sitä halusi, Naisväki joi viiniä paitsi isoveljen vaimo vettä .
Siinäpä aikaa vierähti useampi tunti, Alkoi jo vähän viski tuntua päässä. ja huomasi Miiastakin että viinikin tehosi häneen myös kun alkoi juttua piisaan ;)
Isoveljen perhe lähti pois hetkeä ennen kun me Miian kanssa. Tilasimme taksin ja päätimme että ei kai sitä vielä kotiin vaan Baarin kautta jatkamaan iltaa.
Kello oli jotain kymmenen maissa kun saavuttiin baariin, Tilattiin tiskiltä juotavat, Menimme pöytään istumaan juttelemaan, Siinä sitten kumpikin huomasi että aika vähän on porukkaa liikkeellä tänään. Miia tykkää laulella karaokea, Niimpä se tilasi kappaleen ja kävi laualamassa. Jotenkin siinä kun Miia lauloi niin hänen pukeutumisensa että oli aika vetävännäköinen( Mustat tiukat nahkahousut vaalea paita saappaat ) ja muutekin aika pitkä ja hoikka nainen on.
Juotiin kahdet juomat ja todettiin että ei tänne tänään tule juurikaan ketään,sama vaikka lähtee pois ja tulee toiste kun on enemmän sakkia. Kello oli silloin noin 23
Menimme ulos baarista siinä katseltiin ja kysyin että mitä on suunnitelmissa, Niimpä sanoin siinä Miialle että onko huono ehdotus jos mennään Kämpilleni,siellä on juomaa jos vielä maistuu, Miia sanoi vaan että voidaan vaikka mennäkkin käväseen,
Hyppäsimme taksiin ,ajoimme mun luo ,Menimme sisään Riisuttiin Ulkovaatteet pois.Otin kaapista kummallekkin juomat ,, istuimme sohvalle jutteleen ja juomaan.
Juteltiin niitä näitä, Minua pitkään oli mietityttänyt Miian seksuaalinen suuntautuminen ja niimpä rohkenin siinä sitten kysästä suoraa jonkin ajan kuluttua että oletko täysin hetero , Miia siinä vähän naurahti ja punastuikin että miksi sä tollasta kysyt. Kerroin suoraa että olet kaunis hoikka nainen niin tullut vain mieleen että oletko kiinnostunut naisistakin jollain tapaa. Myönsi sitten että kyllä hän on vähän naisistakin kiinnostunut mutta ei kokemusta muuta kun suutelemisesta naisen kanssa. siitäpä sitä sitten tulikin juttua kummasti lisää siihe iltaan, Siinäpä sitten oltiin juotu muutamat alkoholi juomat, Alkoi kello olla jo yli puoliyön.
Miia alkoi puhua jo että kai sitä pikku hiljaa tilata taksi ja kohti kotia,alkaa kummasti jo päässä tuntumaan illan juomiset.
ehdotin vähän hymy huulilla Miia katsoen että sopii tänne yöksi, Minulla leveä parisänky ,voin aamulla sitten nakata sinut autolla kotiin,,No sehän sitten siihen suostui,, ehkä huomasi itsekin minun pienen hymyilin sanoessani. aloimme riisumaan vaatteita pois, se olikin sitten se ratkaiseva askel ilmeisesti kun näin Miian riisuessa ne nahkahousut pois ja alta paljastui vaaleat pitiset pienen pienet stringit joissa edessä hyvin pieni lappu vain peittona :) Huomasi kun katseeni jäi tuijottamaan sitä ;) Itse olin pikkuhousut jalassa siiinä vaiheesa myös jo,En pystynyt olla sanomatta niistä sen stringeistä vaan tuumasin että noihin ei turhaa ole kangasta tuhlailtu,Sanoi se sitten itsekkin että punastellen ja hymyillen että ei oo joo liikoja,,siittä pesulle sitten ja petiin.
minulla vain tulpa leveä täkki sängyssä ,Niinpä molemmat saman peitonalle ,Huone hämärä. Siellä maatessamme kysäsin että kumpi sinulle on parempi seksi kumppani mies vai nainen kerta olet ns bi myös. Kertoi että kyllä se useimmin mies vetää puoleensa kuitenkin mutta joskus voisi vaikka molempia yhtaikaa kun rohkenee ehdottaa jollekin.
rohkenin siinä udella että koska olet viimeksi lähtenyt miehen mukaan baarista.,sanoi että nyt ollut taukoa tämän koronan takia ei oikeen uskalla lähteä vaikka monesti mieli tehnyt. menin vähän likemmäs Miia siinä ja sanoin että ei ole itsellekään ollut ketään nyt toista kuukauteen että sillee haluja kyll olisi. Miia siinä ilmeisesti käsitti mitä minulla jo mielessä kun käänsi päätä ja naureskeli.
Keskenään siinä sitten sovittiin jutuista niin sain riisua ne pienet stringit pois ja sain takaapäin tyhjentää pallini ;) tuota meidän juttua kesti noin vuodenpäivät ,aina toisinaan olimme toistemme luona yötä. Kummallakin välillä muitakin yhden yön juttujakin: meidän välit edellen hyvät ei kummalllakaan mitää ongelmaa tuosta tullut. soittelemme aina välillä toisillemme, toivoisin että vielä tulisi tilaisuus päästä :) sitä oottaa - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
No heippa sari, oli kiva lukea tuo sun kommentti , Niimpä rohkaistuin kertomaan oman tarinani joka tapahtui muutama vuosi sitten isosiskoni kanssa . Olen huono tuomaan kirjoittamalla tapahtuman julki, Helpompi olisi minulle juttelemalla tuoda tapahtuma esille.
Tämä juttumme alkoi silloin kun korona oli tullut suomeen jo jotain vuosi toista sitten jo.
Olimme lapset ( vanhempi veli perheineen, isosisko Miia ja minä Tero) Isämme syntymäpäivillä (ei täysiä kymmeniä täyttänyt ) Eräänä Lauantaina,
Äiti oli kutsunut meidät niiden luo syömään ja kahvittelen, Ruokana oli Perunamuusia , Pihvejä, salaattia ja olutta ja viiniä. Täytekakku- kahvit jälkkäriksi.
Syömisen ja juomisen jälkeen istuimme juttelemaan kaikki olohuoneeseen
Isä sitten alkoi tarjoamaan viskiä ketkä sitä halusi, Naisväki joi viiniä paitsi isoveljen vaimo vettä .
Siinäpä aikaa vierähti useampi tunti, Alkoi jo vähän viski tuntua päässä. ja huomasi Miiastakin että viinikin tehosi häneen myös kun alkoi juttua piisaan ;)
Isoveljen perhe lähti pois hetkeä ennen kun me Miian kanssa. Tilasimme taksin ja päätimme että ei kai sitä vielä kotiin vaan Baarin kautta jatkamaan iltaa.
Kello oli jotain kymmenen maissa kun saavuttiin baariin, Tilattiin tiskiltä juotavat, Menimme pöytään istumaan juttelemaan, Siinä sitten kumpikin huomasi että aika vähän on porukkaa liikkeellä tänään. Miia tykkää laulella karaokea, Niimpä se tilasi kappaleen ja kävi laualamassa. Jotenkin siinä kun Miia lauloi niin hänen pukeutumisensa että oli aika vetävännäköinen( Mustat tiukat nahkahousut vaalea paita saappaat ) ja muutekin aika pitkä ja hoikka nainen on.
Juotiin kahdet juomat ja todettiin että ei tänne tänään tule juurikaan ketään,sama vaikka lähtee pois ja tulee toiste kun on enemmän sakkia. Kello oli silloin noin 23
Menimme ulos baarista siinä katseltiin ja kysyin että mitä on suunnitelmissa, Niimpä sanoin siinä Miialle että onko huono ehdotus jos mennään Kämpilleni,siellä on juomaa jos vielä maistuu, Miia sanoi vaan että voidaan vaikka mennäkkin käväseen,
Hyppäsimme taksiin ,ajoimme mun luo ,Menimme sisään Riisuttiin Ulkovaatteet pois.Otin kaapista kummallekkin juomat ,, istuimme sohvalle jutteleen ja juomaan.
Juteltiin niitä näitä, Minua pitkään oli mietityttänyt Miian seksuaalinen suuntautuminen ja niimpä rohkenin siinä sitten kysästä suoraa jonkin ajan kuluttua että oletko täysin hetero , Miia siinä vähän naurahti ja punastuikin että miksi sä tollasta kysyt. Kerroin suoraa että olet kaunis hoikka nainen niin tullut vain mieleen että oletko kiinnostunut naisistakin jollain tapaa. Myönsi sitten että kyllä hän on vähän naisistakin kiinnostunut mutta ei kokemusta muuta kun suutelemisesta naisen kanssa. siitäpä sitä sitten tulikin juttua kummasti lisää siihe iltaan, Siinäpä sitten oltiin juotu muutamat alkoholi juomat, Alkoi kello olla jo yli puoliyön.
Miia alkoi puhua jo että kai sitä pikku hiljaa tilata taksi ja kohti kotia,alkaa kummasti jo päässä tuntumaan illan juomiset.
ehdotin vähän hymy huulilla Miia katsoen että sopii tänne yöksi, Minulla leveä parisänky ,voin aamulla sitten nakata sinut autolla kotiin,,No sehän sitten siihen suostui,, ehkä huomasi itsekin minun pienen hymyilin sanoessani. aloimme riisumaan vaatteita pois, se olikin sitten se ratkaiseva askel ilmeisesti kun näin Miian riisuessa ne nahkahousut pois ja alta paljastui vaaleat pitiset pienen pienet stringit joissa edessä hyvin pieni lappu vain peittona :) Huomasi kun katseeni jäi tuijottamaan sitä ;) Itse olin pikkuhousut jalassa siiinä vaiheesa myös jo,En pystynyt olla sanomatta niistä sen stringeistä vaan tuumasin että noihin ei turhaa ole kangasta tuhlailtu,Sanoi se sitten itsekkin että punastellen ja hymyillen että ei oo joo liikoja,,siittä pesulle sitten ja petiin.
minulla vain tulpa leveä täkki sängyssä ,Niinpä molemmat saman peitonalle ,Huone hämärä. Siellä maatessamme kysäsin että kumpi sinulle on parempi seksi kumppani mies vai nainen kerta olet ns bi myös. Kertoi että kyllä se useimmin mies vetää puoleensa kuitenkin mutta joskus voisi vaikka molempia yhtaikaa kun rohkenee ehdottaa jollekin.
rohkenin siinä udella että koska olet viimeksi lähtenyt miehen mukaan baarista.,sanoi että nyt ollut taukoa tämän koronan takia ei oikeen uskalla lähteä vaikka monesti mieli tehnyt. menin vähän likemmäs Miia siinä ja sanoin että ei ole itsellekään ollut ketään nyt toista kuukauteen että sillee haluja kyll olisi. Miia siinä ilmeisesti käsitti mitä minulla jo mielessä kun käänsi päätä ja naureskeli.
Keskenään siinä sitten sovittiin jutuista niin sain riisua ne pienet stringit pois ja sain takaapäin tyhjentää pallini ;) tuota meidän juttua kesti noin vuodenpäivät ,aina toisinaan olimme toistemme luona yötä. Kummallakin välillä muitakin yhden yön juttujakin: meidän välit edellen hyvät ei kummalllakaan mitää ongelmaa tuosta tullut. soittelemme aina välillä toisillemme, toivoisin että vielä tulisi tilaisuus päästä :) sitä oottaaMoi,, Kysyisin kun et maininnut tuossa että minkä ikäisiä olitte tuolloin tai nyt ,Ymmärrän että täysi ikäisiä olette olleet varmaankin. Saiko kukaan tietoon teidän puuhastelut.
Kumpi teistä oli se innokkaampi osapuoli, Kerroit myös että siskosi on bi, Onko jo uskaltautunut naisen kanssa touhuamaan.
T:Sari - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Moi,, Kysyisin kun et maininnut tuossa että minkä ikäisiä olitte tuolloin tai nyt ,Ymmärrän että täysi ikäisiä olette olleet varmaankin. Saiko kukaan tietoon teidän puuhastelut.
Kumpi teistä oli se innokkaampi osapuoli, Kerroit myös että siskosi on bi, Onko jo uskaltautunut naisen kanssa touhuamaan.
T:SariJuu näköjään jäi ikä kertomatta, Miia oli silloin 27 v ,Minä olen jos tarkka ikäero sanotaan niin 11 kk ja 8 päivää nuorempi ;) Etttä aika nopeasti meidät on vanhemmat laittaneet alulle :) MInun kavereista ei kukaan ole tietoinen tai eivät ainakaan ole mitään vihjaillet ,Mutta Miian yksi sen parhaista kavereista oli ottanut joskus puheeksi kun oli epäillyt että meillä jotain toimintaa keskenään on, Hänelle oli Miia sitten paljastanut totuuden.
Kyllä se minä varmaan useimmin se innokkaampi olin, mutta kyllä joskus Miiakin soitti ja pyysi kylään :) Aina Joskus kyläreissu viivähti koko viikonlopun jomman kumman luona.
Kyllä on ollut naisen kansakin nyt. Mutta ei ole ollut miestä kolmantena kuulema vielä ainakaan ;)
Miia on töissä erässä vaateliikkeessä ja sitten se tekee kaverinsa kanssa iltaisin, viikonloppuisin ja kun vapaata niin lisäksi naisille kauneus alan juttuja,Ripsiä ,Kynsiä ja meikkaus juttuja ja mitä lienee muutakin siihen sitten kuulunee.
Miialla oli tässä jokin aika sitten suhde erään miehen kanssa mutta se päättyi sitten vähän huonosti. Sen enempää tuosta en ala sanomaan mutta päättyi ns, paskasti.
Ei ole miia oikeen kuulema koskaan mitään vakavaa suhdetta pitänyt tähän mennessä tykkää olla ja mennä, että tälläista
Kiva olisi viettää vaikka viikonloppu jossain mökillä Miian seurassa ja katsoa mihin se johtaisi vielä. - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Juu näköjään jäi ikä kertomatta, Miia oli silloin 27 v ,Minä olen jos tarkka ikäero sanotaan niin 11 kk ja 8 päivää nuorempi ;) Etttä aika nopeasti meidät on vanhemmat laittaneet alulle :) MInun kavereista ei kukaan ole tietoinen tai eivät ainakaan ole mitään vihjaillet ,Mutta Miian yksi sen parhaista kavereista oli ottanut joskus puheeksi kun oli epäillyt että meillä jotain toimintaa keskenään on, Hänelle oli Miia sitten paljastanut totuuden.
Kyllä se minä varmaan useimmin se innokkaampi olin, mutta kyllä joskus Miiakin soitti ja pyysi kylään :) Aina Joskus kyläreissu viivähti koko viikonlopun jomman kumman luona.
Kyllä on ollut naisen kansakin nyt. Mutta ei ole ollut miestä kolmantena kuulema vielä ainakaan ;)
Miia on töissä erässä vaateliikkeessä ja sitten se tekee kaverinsa kanssa iltaisin, viikonloppuisin ja kun vapaata niin lisäksi naisille kauneus alan juttuja,Ripsiä ,Kynsiä ja meikkaus juttuja ja mitä lienee muutakin siihen sitten kuulunee.
Miialla oli tässä jokin aika sitten suhde erään miehen kanssa mutta se päättyi sitten vähän huonosti. Sen enempää tuosta en ala sanomaan mutta päättyi ns, paskasti.
Ei ole miia oikeen kuulema koskaan mitään vakavaa suhdetta pitänyt tähän mennessä tykkää olla ja mennä, että tälläista
Kiva olisi viettää vaikka viikonloppu jossain mökillä Miian seurassa ja katsoa mihin se johtaisi vielä.Vaikuttaa sun kertomisen perusteella että Miia varmaankin ihan kaunis aikuinen nainen.
Oliko millaista seksiä ,,Varmaankin aluksi jännittävä ja perus normaalia ,Mut muuttuiko sit ajan kuluessa yhtään rohkeammaksi meno,
Olisi kiva viestitellä sun kanssa sähköpostin välityksellä mutta tänne ei oikeen uskalla laittaa omaa näkösille kun varmaan alkaisi istten tulla muiltakin postia :) - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vaikuttaa sun kertomisen perusteella että Miia varmaankin ihan kaunis aikuinen nainen.
Oliko millaista seksiä ,,Varmaankin aluksi jännittävä ja perus normaalia ,Mut muuttuiko sit ajan kuluessa yhtään rohkeammaksi meno,
Olisi kiva viestitellä sun kanssa sähköpostin välityksellä mutta tänne ei oikeen uskalla laittaa omaa näkösille kun varmaan alkaisi istten tulla muiltakin postia :)Hei
Joo kyllä Miia on ihan kaunis vaaleahiuksinen nainen, No seksiä oli monenlaista sitten parin yön jälkeen , oli suuta ja nuolentaakin molemmin puolin
Juu olisi kiva todella jutella mmuutenkin kuin täällä mutta ei todellakaan tänne mitään osoitteita uskalla laitella.
katsotaan miten voitaisi sopia henk kohtainen keskustelu se sopisi kyllä oikeenk.in hyvin
- Anonyymi00027
Sitä kiihottumisen määrää ja jännitystä kiinni jäämisen pelosta ei voita mikään.Äitimme tiesi ja jopa yllytti.järjesti "ohimennen" tilaisuuksia jossa saimme olla kahden.Yritti järjestää mulle saunakaveriksi nuoremman siskonkin mutta se ei lämmennyt.ikinä asista ei puhuttu ääneen.emme jääneet ikinä " rysän päältä kiinni.loppui kun sisko muutti pois
A 15 - Anonyymi00031
Näitä on kyllä aina kiihottavaa lukea.
Vielä kun joskus olisi tilaisuus päästä mukaan kimppaan.
M43 - Anonyymi00034
Uutena vuotena sain tutun miehen muijaa, sen muijan mies haastaa riitaa usein kun kännissä niin se joutui putkaan yöksi,, Niimpä pääsin testaan rauhassa sen muijaa.
Osasi antaa hyvin, Lähdin aamu yöstä jo sitten pois kun olin pari varvii vetassut kun ei tietoa mihin aikaa se pääsee putkasta. Kerran sen jälkeen ollaan myös pantu,
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1475611Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2063877Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi503237Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut572127Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik421318Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun411236Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3271196Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei331196- 831076
Shokkitulos: venäläisten ja iranilaisten älykkyys keskimäärin korkeampi kuin suomalaisten
Kiina: 106.48 pistettä Iran: 104.80 pistettä Venäjä: 103.68 pistettä Suomi: 99.97 pistettä Ukraina: 95.66 pistettä257907