Kallista?
Elämä on.
Jaana huristelee Teslalla hamstraamaan punalappuruokia kaupasta
11
192
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaanan perhe on onnistunut säästämään merkittävästi ruokamenoissa ostamalla punalaputettuja tuotteita, Helsingin Sanomat kertoi maanantaina.
Tee sinäkin kuten HS opettaa. - Anonyymi00002
Punalappuruuat ovat kaikille tarkoitetut, nyt kun eletään vaikeita aikoja ja ihmisillä rahat vähissä, ÄLKÄÄ YHTÄÄN MOLLATKO!
- Anonyymi00003
Vaikka mun eläke on hyvä ja riittävä, niin kyllä valitsen punalapputuotteita aina, kun sellainen tulee eteen ja kun muutenkin samanlaisen olisin ostanut. Joissakin kaupoissa on lisäksi hävikkitarjouksia oman kaupan leipä- ja pullatuotteista, jotka on edellisenä päivänä leivottuja. Niitä ostan aina, jos sopivia sattuu juuri silloin olemaan tarjolla, kun kaupassa olen. Ostan myös 50% alennuksella niinikään niitä oman kaupan leipomon tuotteita, joita saa klo 21:n jälkeen jos silloin olen liikkeellä.
Miksi ihmeessä en ostaisi, kun muutenhan ne heitetään kompostiin päivän vanhoina tuotteina, kun niitä ei enää voi myydä vastaleivottuina mainoksen mukaisesti. - Anonyymi00004
minä ajelen mersulla,
ostelemaan punalappu tuotteita,
kasilta -60%,
ei paha...- Anonyymi00005
Mulla on Jaguar ja tyhjennetään kaikki lähikaupat punaisista lapuista. Ihan sama mikä tuote on. Ostan.
- Anonyymi00006
juup,
täälläkin pyörii otan-kaiken-täti,
tulee kaupoille jo vartin yli 7,
et on ekana valitsemassa ja rohmuamassa,
ei se ääliönä kaikkea osta,
niin kuin provo esittää,
auto kun on pihassa,
niin menee seuraavaan kauppaan... - Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mulla on Jaguar ja tyhjennetään kaikki lähikaupat punaisista lapuista. Ihan sama mikä tuote on. Ostan.
Jaguar onkin niin kallis korjata ja jatkuvasti rikki,että pakko onkin ruoasta säästää.
- Anonyymi00007
Tesla on uusi Toyota Corolla :-)
- Anonyymi00008
Naurettavia autoja.
- Anonyymi00009
Minä ostan vain kallista ruokaa. En koskaan mitään halpaa.
- Anonyymi00010
Halpa on köyhille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490