Olen kuulema onnellisessa asemassa kun näen joka yö unia, muistan uneni ja ne ovat yleensä jopa ihania unia.
Olen kuitenkin sosiaalisesti hyvin arka ja rajoitteinen ihminen, eikä minulla ole oikeastaan mitään seuraelämää, käyn vain töissä ja nukun.
Uneni ovat aivan taivaallisen ihania, niissä minulla on paljon rakkautta ja seuraa ympärilläni.
Tästä on koitunut, että haluaisinkin nukkua aina.
Unessa elämäni on paljon mielenkiintoisempaa, ihmiset ovat kiinnostuneita minusta ja pitävät minusta sellaisena kuin olen.
Olen jopa alkanut väärin käyttää unilääkkeitä nukkuakseni mahdollisimman paljon.
Haluan nukkua aina, heti kun tulen töistä niin nappi naamaan ja unia näkemään.
Unet ovat minulle huume.
Olenko yksin?
Ihanat unet..
Uniin seonnut
4
654
Vastaukset
- unen näöt
yleensä inhimillisiä ovat,ei tietty painajaiset.Älä silti unilääkkeitä jatkuvasti käytä.
- Hyvät, muistettavat unet
Suuri Lahja. Lääkkeet vähentävät unien muistettavuutta!
Unet ohjaavat elämääme.
matti
- Opettele kestämään todellisuus
vaikka se olisi kuinka epämiellyttävä.
Älä tee vahinkoa itsellesi pakenemalla kemialliseen unimaailmaan.
Jalat vain lujasti maahan ja elämään realistisen
elämäsi mukaan.
Tee elämästäsi sellainen, että viihdyt siinä.
Harrastukset, ystävät, koti, lemmikit ym. - Anonyymi
Minulla on sama "ongelma". Unet on aivan ihania ja haluaisin upota sinne lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938