Sysmä on suomen kehitysinsinöörikunta

Anonyymi-ap

Oletteko huomanneet kuinka mahtva paikka sysmä on ja kuinka paljon siellä on miljönäärejä. Olen käynyt siellä pari kertaa aina näkee jonkun hienon auton ja paljon juutlaisia onkohan se symän sahdin vika. Sysmä on vaan ohio suomessa

6

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Ja sitten heräsinkin, ja totesin että olenkin Monacossa, enkä Sysmässä!

• Anonyymi00004

Minäkin hämmästelen ennenkaikkea juuri juutlaisten määrää se jos mikä on ennenkuulumattoman uskomatonta.

• Anonyymi00005

Ei siellä oo ku yks korkeasti koulutettu lärvinen.

• Anonyymi00006

Minä olen entinen sysmäläinen, kävin ylioppilaaksi asti koulut siellä, sitten lähdin opiskelemaan ja sitähän onkin ollut elämässä, 4 ammatillista tutkintoa, 3 yliopistarvosana, siellä jäi kesken kun olikin niin paljon kiinnostavia töitä, opiskelu on se joka kantaa ja vie , minne vain. Harrastustutkintona metsästäjätutkinto 50 vuotislahjaksi itselleni. Ja vielä kahdesta kielestä setifioitu tulkki, mutta ei latinasta josta vanhasta kielestä pidin siellä Sysmän lukiossa opiskella, että olikin mahdollisuus, kiitän, on ollut niin hyödyllinen . Mitä
      enemmän opiskelee sitä helpompaa se on, ja elämä on vilkasta, rikasta, täyteläistä ja helppoa. En ole Sysmässä käynyt vuosikausiin, ehkä joskus käyn. Ja se miljonääri asia, olenhan minä, useammallakin tavoin. Pitäkää ne koulut ja ehdottomasti lukio voimissaan siellä ja varmasti. Ja hyvät opettajat.

• Anonyymi00007

Noita viimeksi mainittuja asioitahan täällä koitetaan kovasti tehdä, mutta kun täällä on entinen sivistyspuolue joutunut ekstremistien ja äärioikeistolaisten kaappaamaksi niin täällä ei mikään asia etene muualle kuin hallinto-oikeuteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      273
      2495
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      9
      1589
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      50
      1506
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1387
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe