Oletteko huomanneet kuinka mahtva paikka sysmä on ja kuinka paljon siellä on miljönäärejä. Olen käynyt siellä pari kertaa aina näkee jonkun hienon auton ja paljon juutlaisia onkohan se symän sahdin vika. Sysmä on vaan ohio suomessa
Sysmä on suomen kehitysinsinöörikunta
6
521
Vastaukset
- Anonyymi00003
Ja sitten heräsinkin, ja totesin että olenkin Monacossa, enkä Sysmässä!
- Anonyymi00004
Minäkin hämmästelen ennenkaikkea juuri juutlaisten määrää se jos mikä on ennenkuulumattoman uskomatonta.
- Anonyymi00005
Ei siellä oo ku yks korkeasti koulutettu lärvinen.
- Anonyymi00006
Minä olen entinen sysmäläinen, kävin ylioppilaaksi asti koulut siellä, sitten lähdin opiskelemaan ja sitähän onkin ollut elämässä, 4 ammatillista tutkintoa, 3 yliopistarvosana, siellä jäi kesken kun olikin niin paljon kiinnostavia töitä, opiskelu on se joka kantaa ja vie , minne vain. Harrastustutkintona metsästäjätutkinto 50 vuotislahjaksi itselleni. Ja vielä kahdesta kielestä setifioitu tulkki, mutta ei latinasta josta vanhasta kielestä pidin siellä Sysmän lukiossa opiskella, että olikin mahdollisuus, kiitän, on ollut niin hyödyllinen . Mitä
enemmän opiskelee sitä helpompaa se on, ja elämä on vilkasta, rikasta, täyteläistä ja helppoa. En ole Sysmässä käynyt vuosikausiin, ehkä joskus käyn. Ja se miljonääri asia, olenhan minä, useammallakin tavoin. Pitäkää ne koulut ja ehdottomasti lukio voimissaan siellä ja varmasti. Ja hyvät opettajat.- Anonyymi00007UUSI
Noita viimeksi mainittuja asioitahan täällä koitetaan kovasti tehdä, mutta kun täällä on entinen sivistyspuolue joutunut ekstremistien ja äärioikeistolaisten kaappaamaksi niin täällä ei mikään asia etene muualle kuin hallinto-oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425841Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913725Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613245SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502433Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352339Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131199