Sysmä on suomen kehitysinsinöörikunta

Anonyymi-ap

Oletteko huomanneet kuinka mahtva paikka sysmä on ja kuinka paljon siellä on miljönäärejä. Olen käynyt siellä pari kertaa aina näkee jonkun hienon auton ja paljon juutlaisia onkohan se symän sahdin vika. Sysmä on vaan ohio suomessa

6

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Ja sitten heräsinkin, ja totesin että olenkin Monacossa, enkä Sysmässä!

• Anonyymi00004

Minäkin hämmästelen ennenkaikkea juuri juutlaisten määrää se jos mikä on ennenkuulumattoman uskomatonta.

• Anonyymi00005

Ei siellä oo ku yks korkeasti koulutettu lärvinen.

• Anonyymi00006

Minä olen entinen sysmäläinen, kävin ylioppilaaksi asti koulut siellä, sitten lähdin opiskelemaan ja sitähän onkin ollut elämässä, 4 ammatillista tutkintoa, 3 yliopistarvosana, siellä jäi kesken kun olikin niin paljon kiinnostavia töitä, opiskelu on se joka kantaa ja vie , minne vain. Harrastustutkintona metsästäjätutkinto 50 vuotislahjaksi itselleni. Ja vielä kahdesta kielestä setifioitu tulkki, mutta ei latinasta josta vanhasta kielestä pidin siellä Sysmän lukiossa opiskella, että olikin mahdollisuus, kiitän, on ollut niin hyödyllinen . Mitä
      enemmän opiskelee sitä helpompaa se on, ja elämä on vilkasta, rikasta, täyteläistä ja helppoa. En ole Sysmässä käynyt vuosikausiin, ehkä joskus käyn. Ja se miljonääri asia, olenhan minä, useammallakin tavoin. Pitäkää ne koulut ja ehdottomasti lukio voimissaan siellä ja varmasti. Ja hyvät opettajat.

• Anonyymi00007

Noita viimeksi mainittuja asioitahan täällä koitetaan kovasti tehdä, mutta kun täällä on entinen sivistyspuolue joutunut ekstremistien ja äärioikeistolaisten kaappaamaksi niin täällä ei mikään asia etene muualle kuin hallinto-oikeuteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1591
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1011
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      912
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      896
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      770
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      766
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      717
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      712
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      711
    Aihe