Meneehän se loppuelämä näinkin, sua kaivaten

Anonyymi-ap

Aikaa mennyt jo 4 kk, pahimmasta ehkä päästy yli.
Järki pyytää luovuttamaan, särkynyt sydän ei 💔

15

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mietin että jos saisit hänet takaisin jostain kumman syystä, sydän tuskin korjaantuisi?

      • Anonyymi00003

        Mulle tuli kyseinen mahdolisuus eteen
        Ja toi mukanaan vielä pahemman painajaisen
        Selvisi ettei hän ollut yhtään sellainen mihin olin omissa mielikuvissa mennyt ihastumaan
        Nyt mietinkin että olisko vain
        Pitänyt pitää särkynyt mutta kauniisti haaveileva sydän
        Eikä selvittää yhtään mitään

        Kun se ei johtanutkaan rakkauteen
        Niinkuin kaikki romantiikkot luulevat et johtaa.
        Rakkaus on aina monen hyvän asian summa
        Pelkä raukkausctai romanttinen toiveajattelu ei aina riitä .

        Joskus on parempi kun teistä ei teitä tullut
        Koska tulee oivalettua vaikuttaneita
        tekijöitä vasta ajan kanssa .
        Ja silloin ei sitten enää niin kovasti suretakkaan

        Toki se harmittaa että joutuu aloittamaan alusta
        Varsinkin jos on paljon aikaa kulunut
        Ja vaivaakin nähty siihen että olisitte
        voineet olla te parhaimmillaan.
        Kun elämä ei kestä ikuisesti
        Vaan aika ja miten sen käytämme
        on lopulta aika rajalista
        On virheitä jotka vaikuttaa koko elämäsi
        Vaikka päätäisitkin asiat muuttaa ja korjata
        Heti tästä alkaen .
        Jotain voi aina tehdä mutta ei kaikkea .


      • Anonyymi00008

        Ikävä on sen rikkonut, ei mikään muu. Ei liity mitään väärin tekoa tmv.
        Olosuhteet oli vaan huonot. 😔


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Mulle tuli kyseinen mahdolisuus eteen
        Ja toi mukanaan vielä pahemman painajaisen
        Selvisi ettei hän ollut yhtään sellainen mihin olin omissa mielikuvissa mennyt ihastumaan
        Nyt mietinkin että olisko vain
        Pitänyt pitää särkynyt mutta kauniisti haaveileva sydän
        Eikä selvittää yhtään mitään

        Kun se ei johtanutkaan rakkauteen
        Niinkuin kaikki romantiikkot luulevat et johtaa.
        Rakkaus on aina monen hyvän asian summa
        Pelkä raukkausctai romanttinen toiveajattelu ei aina riitä .

        Joskus on parempi kun teistä ei teitä tullut
        Koska tulee oivalettua vaikuttaneita
        tekijöitä vasta ajan kanssa .
        Ja silloin ei sitten enää niin kovasti suretakkaan

        Toki se harmittaa että joutuu aloittamaan alusta
        Varsinkin jos on paljon aikaa kulunut
        Ja vaivaakin nähty siihen että olisitte
        voineet olla te parhaimmillaan.
        Kun elämä ei kestä ikuisesti
        Vaan aika ja miten sen käytämme
        on lopulta aika rajalista
        On virheitä jotka vaikuttaa koko elämäsi
        Vaikka päätäisitkin asiat muuttaa ja korjata
        Heti tästä alkaen .
        Jotain voi aina tehdä mutta ei kaikkea .

        Mielikuvat ja todellisuus ei aina kohtaa jos ei ole kunnolla tutustunut. Mä näin miehestä sen herkimmänkin puolen ja tunsin erityistä lämpöä hänen lähellä. Hän oli kuitenkin vain ns läpikulkumatkalla muutaman vuoden joten heti alusta lähtien tiesin että ei tulisi kestämään. Ainut vaan että varattuja molemmat, joten jäi haaveeksi❤️Tunteita oli molemmin puolin.


    • Anonyymi00002

      Samaa voi sanoa näiden seinien sisällä💔
      Lupauskin petetty😔
      Naiselta miehelle

      • Anonyymi00007

        Lupauksia ei ole tehty rikottaviksi, joten anteeksi en antaisi.


    • Anonyymi00004

      luovuta vaan. mä en halua ketään ainakaan vuoteen.

      • Anonyymi00006

        Kumpa se olisikin noin helppoa. Ketään toista yhtä ihanaa ei tuu. Tällaista ei tapahdu kuin once in a lifetime


    • itse mietin paljon omaa exääni, vuoden me toisiamme katseltiin, hän hyppäsi äkkiä uuteen suhteeseen joten ajattelin "mitä minä tuota jään kaipaamaan tai itken perään" se on se mitä aivot sanoo, mutta sydän ei vaan usko/kuuntele

      • Anonyymi00005

        Meille ei tullut uusia suhteita pilaamaan vaan työt vei😔


    • Anonyymi00010

      Valtava ikävä silti on ❤️
      Syvää rakkautta tunnen joten tuskin kaipaus koskaan katoaa.

    • Anonyymi00011

      Mitää oikein tapahtui?
      Muuttiko toinen pois työn perässä vai mikä?

      • Anonyymi00012

        Muutti 😔
        Ikävöin hullun lailla❤️


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Muutti 😔
        Ikävöin hullun lailla❤️

        Söpöä miestä

        🚬🤔


    • Anonyymi00013

      Aikaa kulunut melkein 15 v.
      Ja edelleen ikävöin ♥️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe