Aikaa mennyt jo 4 kk, pahimmasta ehkä päästy yli.
Järki pyytää luovuttamaan, särkynyt sydän ei 💔
Meneehän se loppuelämä näinkin, sua kaivaten
15
446
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mietin että jos saisit hänet takaisin jostain kumman syystä, sydän tuskin korjaantuisi?
- Anonyymi00003
Mulle tuli kyseinen mahdolisuus eteen
Ja toi mukanaan vielä pahemman painajaisen
Selvisi ettei hän ollut yhtään sellainen mihin olin omissa mielikuvissa mennyt ihastumaan
Nyt mietinkin että olisko vain
Pitänyt pitää särkynyt mutta kauniisti haaveileva sydän
Eikä selvittää yhtään mitään
Kun se ei johtanutkaan rakkauteen
Niinkuin kaikki romantiikkot luulevat et johtaa.
Rakkaus on aina monen hyvän asian summa
Pelkä raukkausctai romanttinen toiveajattelu ei aina riitä .
Joskus on parempi kun teistä ei teitä tullut
Koska tulee oivalettua vaikuttaneita
tekijöitä vasta ajan kanssa .
Ja silloin ei sitten enää niin kovasti suretakkaan
Toki se harmittaa että joutuu aloittamaan alusta
Varsinkin jos on paljon aikaa kulunut
Ja vaivaakin nähty siihen että olisitte
voineet olla te parhaimmillaan.
Kun elämä ei kestä ikuisesti
Vaan aika ja miten sen käytämme
on lopulta aika rajalista
On virheitä jotka vaikuttaa koko elämäsi
Vaikka päätäisitkin asiat muuttaa ja korjata
Heti tästä alkaen .
Jotain voi aina tehdä mutta ei kaikkea . - Anonyymi00008
Ikävä on sen rikkonut, ei mikään muu. Ei liity mitään väärin tekoa tmv.
Olosuhteet oli vaan huonot. 😔 - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mulle tuli kyseinen mahdolisuus eteen
Ja toi mukanaan vielä pahemman painajaisen
Selvisi ettei hän ollut yhtään sellainen mihin olin omissa mielikuvissa mennyt ihastumaan
Nyt mietinkin että olisko vain
Pitänyt pitää särkynyt mutta kauniisti haaveileva sydän
Eikä selvittää yhtään mitään
Kun se ei johtanutkaan rakkauteen
Niinkuin kaikki romantiikkot luulevat et johtaa.
Rakkaus on aina monen hyvän asian summa
Pelkä raukkausctai romanttinen toiveajattelu ei aina riitä .
Joskus on parempi kun teistä ei teitä tullut
Koska tulee oivalettua vaikuttaneita
tekijöitä vasta ajan kanssa .
Ja silloin ei sitten enää niin kovasti suretakkaan
Toki se harmittaa että joutuu aloittamaan alusta
Varsinkin jos on paljon aikaa kulunut
Ja vaivaakin nähty siihen että olisitte
voineet olla te parhaimmillaan.
Kun elämä ei kestä ikuisesti
Vaan aika ja miten sen käytämme
on lopulta aika rajalista
On virheitä jotka vaikuttaa koko elämäsi
Vaikka päätäisitkin asiat muuttaa ja korjata
Heti tästä alkaen .
Jotain voi aina tehdä mutta ei kaikkea .Mielikuvat ja todellisuus ei aina kohtaa jos ei ole kunnolla tutustunut. Mä näin miehestä sen herkimmänkin puolen ja tunsin erityistä lämpöä hänen lähellä. Hän oli kuitenkin vain ns läpikulkumatkalla muutaman vuoden joten heti alusta lähtien tiesin että ei tulisi kestämään. Ainut vaan että varattuja molemmat, joten jäi haaveeksi❤️Tunteita oli molemmin puolin.
- Anonyymi00002
Samaa voi sanoa näiden seinien sisällä💔
Lupauskin petetty😔
Naiselta miehelle- Anonyymi00007
Lupauksia ei ole tehty rikottaviksi, joten anteeksi en antaisi.
- Anonyymi00004
luovuta vaan. mä en halua ketään ainakaan vuoteen.
- Anonyymi00006
Kumpa se olisikin noin helppoa. Ketään toista yhtä ihanaa ei tuu. Tällaista ei tapahdu kuin once in a lifetime
itse mietin paljon omaa exääni, vuoden me toisiamme katseltiin, hän hyppäsi äkkiä uuteen suhteeseen joten ajattelin "mitä minä tuota jään kaipaamaan tai itken perään" se on se mitä aivot sanoo, mutta sydän ei vaan usko/kuuntele
- Anonyymi00005
Meille ei tullut uusia suhteita pilaamaan vaan työt vei😔
- Anonyymi00010
Valtava ikävä silti on ❤️
Syvää rakkautta tunnen joten tuskin kaipaus koskaan katoaa. - Anonyymi00011
Mitää oikein tapahtui?
Muuttiko toinen pois työn perässä vai mikä?- Anonyymi00012
Muutti 😔
Ikävöin hullun lailla❤️ - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Muutti 😔
Ikävöin hullun lailla❤️Söpöä miestä
🚬🤔
- Anonyymi00013
Aikaa kulunut melkein 15 v.
Ja edelleen ikävöin ♥️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592