Hei kaikki koirien omistajat ja varsinkin työssä käyvät sellaiset! Miten teillä oikeasti riittää aika koiran kanssa touhuamiseen kaiken arjen asioiden lisäksi? Käyttekö oikeasti koiran kanssa useamman kerran päivässä lenkillä? Itse kamppailen sen asian kanssa kun aika ei vain riitä ja koen syyllisyydentunteita jos ei ole aikaa käydä koiran kanssa pitkillä lenkeillä arkipäivinä.
Miten teillä riittää aika?
4
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos keskimääräinen suomalainen vähentää joutavaa somettamista niin aikaa riittää vaikka koiravaljakon valmentamiseen
- Anonyymi00002
Jos ei oikeasti löydä ns.aikaa koiralle ei sitä pidä hankkia nurkkiin lihomaan. Koiria on liian helppo saada , pitäisi ajatella etukäteen sen hankintaa. Koirien pitäminen voi olla elämäntapa, silloin ulkoilut ym.menee rutiinilla. Sääli niitä koiria mitkä joutuvat 24/7 melkein olemaan neljän seinän sisällä, ulkoilut luokkaa kerrostalon pihalle. Ihan sairasta pitämistä, järkyttävän laiskoja omistajia.....Koirat pois pitäisi ottaa heti.
- Anonyymi00003
Aiheellinen kysymys. En lähtisi moittimaan kysyjää vaan päin vastoin kehumaan että hän pohtii asiaa avoinesti.
Meillä vinttikoira ja ulkoilua 2h päivässä.
Kun olen etänä, niin aamu- ja lounaslenkki on pois aamupalasta ja lounastunnista jotka ateriat tulee hörpittyä töissä, runsas tunti töiden jölkeen on pois omasta ajasta mutta yleensä istuisin sen ajan koomassa sohvalla ja katsoisin tv:tä
Illalla vien vielä vartiksi pihalle,se on ehkä pois tv-tai surfailuajasta.
Kävely on ehkä osin pois muusta liikunnasta, toisaalta askelia tulee aina toistakymmentätuhatta. Se on auttanut painonhallinnassa huomattavasti.- Anonyymi00004
Hei tähän liittyen vielä - vinttiä ei voi päästää hetkrksikäön vapaaksi eikä "tavalliseen" koirapuistoon. Sen pitää välillä saada juosta (joskus haluaa, joskus ei). Siksi kerran viikossa mennään korkea-aitaiseen puistoon autolla. Normi koiralle riittänee tavallinen puisto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483