Hirvittää ajatus erään vaimonsa kohtalosta.. vainoharhaista skitsofreniaa sairastava patologinen valehtelija määrää, valehtelee, haukkuu ja epäilee, pitää exceliä vaimon kaaliannoksista ja myöntää tälle päivärahan jos on hyvä päivä ja hyvä kelapäätös. Vaimo ressukka jäänyt köyhyyden vangiksi noihin kuvioihin.
Koronan jälkeen pääsi lopulta eroon.
Suomalaisten miesten ja thaimaalaisien naisten parisuhteista
13
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näkökantoja on monenmoisia riippuen mielipiteensä esittävän omista lähtökohdistaan ja omaamistaan kyvyistä, kuin myös psyykkisestä tilastaan.
Yhtä hirvittää omat Savolaiset väännöksensä, kun toista ne enemmänkin huvittaa.
Toiset jopa huolestuu toisten asioista, eritoten kaikesta totuudesta ja totuuden vastaisuudesta, huolestumatta oman moraalin tasosta lainkaan.
Minua ei hirvitä, ei huolestuta, en koe aloituksen aiheesta ja sen laatijasta oikeastaan mitään muuta päätelmää kuin että hänen olisi syytä ryhtyä hankkimaan itselleen jotain merkityksellisempää, kuten vaikka paneutuen omaan elämäntilanteeseensa ja sen seuraamuksiin tähän mennessä elämänpolullaan.
Toiset ihmiset rentoutuvat esimerkiksi kuuntelemalla äänitteitä valaiden keskusteluista, aaltojen lippalatteluista, lintujen lauluista, heinäsirkkojen sirityksistä, jopa kokevat rentouttavaksi hiljentyä kuuntelemaan Thaimaassa iltaisin voimistuvaa luonnon äänien monikirjoa kun sammakotkin pääsevät ääneen.
Ohessa sopivia äänitteitä aloittajalle, jotka lieventävät hänen hirvitystä.
https://www.youtube.com/watch?v=7HXA1VSSsGU
https://www.youtube.com/watch?v=BUIpX3XVVb8&list=RDBUIpX3XVVb8&start_radio=1- Anonyymi00002
Juu ja jaa, olen elämämi asiantuntija, aina hoitanut asiani , talouteni jopa, parisuhteeni hyvin, jopa erinomaisesti. Kohtalo tue eteen mitä tuo, ensimmäisen ex:n kohtalo sai minut kiinnostumaan psykologiasta, ja tunnistamaan yleisemmät psyykkiset ongelmat, nopeasti, toinen ex oli erittäin kovan luokan ammattilainen alallaan, mutta kyllästyi ja on täysin eri alalla, hän on lasteni äiti, mistä olen ylpeä, nykyinen vaimoni on varsin pitkälle samanlainen kuin toinen ex voimakas tahtoinen, joskus jopa vesipuhveli, taikista tasapainoisin, ja rauhallisin, mutta itsepäinen, liittoa takana 26 vuotta, hän oli 27 kun menille naimisiin minä 40, parisuhde on toiminut varsin hyvin, vaikka hän on thaikku ja minä länkkäri, perintötekijöille emme voi mitään, ja tiesin että reumasta tulee ongelmia, koska faijalla ja isänveljillä niitä oli, alkoholista olen pysynyt erossa, pääosin jos ei 90 luvun alkua oteta huomioon, silloin tuli juotua aika paljon.
Kaikesta huolimatta en ole niin sekaisin että alkaisin keksimään valheita lahkolaisista, puhumattakaan aijailemaan kattiloita kenenkään päähän, itsestäni kertomani on lahkolaisten toimesta irroitettu viiteyhteydestä, vaikkapa suhteutettuna 2010 juttuihin, tilanne muuttuu varsin paljon, kun olisi älyä edes sen verran että ymmärtäisi mitä ajoin takaa, vaikkapa kapiaissaduilla, lisäksi se oli hauskaa, kun pistää aina hieman överiksi, ja kuvittelee olevansa nuubian keisari, vai mitä 2010, osamaksu miljonääri - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juu ja jaa, olen elämämi asiantuntija, aina hoitanut asiani , talouteni jopa, parisuhteeni hyvin, jopa erinomaisesti. Kohtalo tue eteen mitä tuo, ensimmäisen ex:n kohtalo sai minut kiinnostumaan psykologiasta, ja tunnistamaan yleisemmät psyykkiset ongelmat, nopeasti, toinen ex oli erittäin kovan luokan ammattilainen alallaan, mutta kyllästyi ja on täysin eri alalla, hän on lasteni äiti, mistä olen ylpeä, nykyinen vaimoni on varsin pitkälle samanlainen kuin toinen ex voimakas tahtoinen, joskus jopa vesipuhveli, taikista tasapainoisin, ja rauhallisin, mutta itsepäinen, liittoa takana 26 vuotta, hän oli 27 kun menille naimisiin minä 40, parisuhde on toiminut varsin hyvin, vaikka hän on thaikku ja minä länkkäri, perintötekijöille emme voi mitään, ja tiesin että reumasta tulee ongelmia, koska faijalla ja isänveljillä niitä oli, alkoholista olen pysynyt erossa, pääosin jos ei 90 luvun alkua oteta huomioon, silloin tuli juotua aika paljon.
Kaikesta huolimatta en ole niin sekaisin että alkaisin keksimään valheita lahkolaisista, puhumattakaan aijailemaan kattiloita kenenkään päähän, itsestäni kertomani on lahkolaisten toimesta irroitettu viiteyhteydestä, vaikkapa suhteutettuna 2010 juttuihin, tilanne muuttuu varsin paljon, kun olisi älyä edes sen verran että ymmärtäisi mitä ajoin takaa, vaikkapa kapiaissaduilla, lisäksi se oli hauskaa, kun pistää aina hieman överiksi, ja kuvittelee olevansa nuubian keisari, vai mitä 2010, osamaksu miljonääriHyvin hoidettu parisuhde kun vaimo päätyy itsariin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kaikesta huolimatta en ole niin sekaisin että alkaisin keksimään valheita lahkolaisista, puhumattakaan aijailemaan kattiloita kenenkään päähän, itsestäni kertomani on lahkolaisten toimesta irroitettu viiteyhteydestä, vaikkapa suhteutettuna 2010 juttuihin, tilanne muuttuu varsin paljon, kun olisi älyä edes sen verran että ymmärtäisi mitä ajoin takaa, vaikkapa kapiaissaduilla, lisäksi se oli hauskaa, kun pistää aina hieman överiksi, ja kuvittelee olevansa nuubian keisari, vai mitä 2010, osamaksu miljonääriKapiaissadut kestivät yli viisi vuotta ja alkoivat jo kauan ennen kenenkään muun nimimerkkejä kuin 28x.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kapiaissadut kestivät yli viisi vuotta ja alkoivat jo kauan ennen kenenkään muun nimimerkkejä kuin 28x.
Elokuvien parissa elänyt Pasanen ihailee sotilaita, lentäjiä, keksijöitä, neroja, karatekidejä, suuria yritysjohtajia jne. Siksi hän on esiintynyt sellaisina täällä palstalla ja kertonut jutelleensa parikin kertaa jopa Adolf Ehrnroothin kanssa ja toinen sivuroolin sankari poltteli Antti Wihurin kanssa sikaria mökillä, joka oli hieman outoa sillä sankari sanoo syntyneensä vuonna 1958 ja Antti poistui keskuudestamme 1962, joten sikarit on palaneet siinä viimeistään nelivuotiaana Senssulla.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kaikesta huolimatta en ole niin sekaisin että alkaisin keksimään valheita lahkolaisista, puhumattakaan aijailemaan kattiloita kenenkään päähän, itsestäni kertomani on lahkolaisten toimesta irroitettu viiteyhteydestä, vaikkapa suhteutettuna 2010 juttuihin, tilanne muuttuu varsin paljon, kun olisi älyä edes sen verran että ymmärtäisi mitä ajoin takaa, vaikkapa kapiaissaduilla, lisäksi se oli hauskaa, kun pistää aina hieman överiksi, ja kuvittelee olevansa nuubian keisari, vai mitä 2010, osamaksu miljonääriKerro Numba lahkolaisille vielä, korkojen kanssa, salarakkaastasi.
> § < - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kerro Numba lahkolaisille vielä, korkojen kanssa, salarakkaastasi.
> § <Huomenta Senssu, juu ja jaa, piipaa... takotatko Puppea?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hyvin hoidettu parisuhde kun vaimo päätyy itsariin.
Juu niin oli olin silloin intissä, vaimoni oli kotona yksin 11 kk, hän oli hyvin herkkä ja erittäin älykäs, hyvin älykäs, mutta veti ajoittain överiksi kaiken, joten anna asian olla se ei kuulu sinulle, millään lailla, antaa vainajien olla rauhassa, resupekka.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu niin oli olin silloin intissä, vaimoni oli kotona yksin 11 kk, hän oli hyvin herkkä ja erittäin älykäs, hyvin älykäs, mutta veti ajoittain överiksi kaiken, joten anna asian olla se ei kuulu sinulle, millään lailla, antaa vainajien olla rauhassa, resupekka.
Just näin, älykäs ihminenhän tekee itsarin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Just näin, älykäs ihminenhän tekee itsarin.
Tytön ihannoima perstatuoitu teki itsarin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se tietty pelkäs kuollakseen kun sinä lentelit niillä sääpalloilla pitkin ja poikin Suomenmaata! Ja kuolikin.
Aimo ei rakasta mua enää... ai mistäköhän tiedän? Eilen se teeskenteli orgasmia ja heitti kuumaa jugurttia mun selkään ja sanoi teennäisellä äänellä että ich kommen ja katsoi samalla telkkarista dokumenttia jokisikojen elämästä Kamputsean jokisuistojen alueella... Näin peilistä sen touhut...
- Anonyymi00010
Nää on niin aitoja nää senssun rakkaustarinat kuksalla ja ilman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a718416Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1354768Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1123876Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut773417Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii743006Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1412730SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt112424SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het392167Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan631983Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561968