Saavuin Jennan antamaan osoitteeseen ja ilmoitin hänelle olevani alaovella. Ennen kuin Jenna kerkesi vastaamaa viestiini niin huomasin oven aukeavan ja sieltä astui ulos kohtelias vahnempi pariskunta. Pariskunnan nainen kysyi minulta, että olinko menossa taloon sisään jonkun luokse. Vastasin hiukan naurahtaen, että joo kaverin luokse olen menossa ja hän oli tulossa avaamaan minulle ovea joten voin odottaa tässä ulkopuolella. Tämä vastaus ei kelvannut selvästikään vanhemmalle rouvalle vaan hän piti ovea auki ja kehotti tulemaan rappuun sisään. Astelin rappuun ja ovi meni kiinni perässäni. Minullahan ei ollut mitään hajua mikä asunto olisi oikea joten jäin tutkimaan rapun osoitetaulua hetkeksi kun huomasin Jennan astelevan portaita alas. Jenna asteli edelläni ja kävelimme hänen asuntoonsa minun ihaillessa Jennan pakaroita edessäni. Riisuin kenkäni ja takkini, kävin pesemässä käteni ja vaihdoimme muutaman sanan jossa kerroin samalla hänelle tuosta naapurien kohtaamisesta. Tämä nauratti meitä molempia sillä ei tainneet naapurit arvata mitä minulla oli suunnitelmissa ja miten niin kiltin näköinen naapurintyttö on kohta täysin minun otettavana.
Lue teksti kokonaan osoitteessa:
https://seksipaivakirja2016.blogspot.com/2026/01/tuhma-opiskelija.html
Tuhma opiskelija
Anonyymi-ap
2
3500
Vastaukset
- Anonyymi00003
Uutta tarinaa: https://seksipaivakirja2016.blogspot.com/2026/01/kuuliainen-tytto.html
- Anonyymi00005
Onpas riettaita tekstejä blogissa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687594Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1253012- 1531854
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha661696Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221522Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721472- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784