Ostatko hybridijauhelihaa?

Anonyymi-ap

Siinä on 70% nautaa ja 30% hernettä.

22

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En ole ostanut.

    • Ostin ja söinkin jo.
      En kyllä oikein makueroa tavalliseen huomannut.

    • Anonyymi00002

      Ostin sen vierestä 9,5%:n nautaa.

    • Anonyymi00003

      Never.

    • En osta.
      Jauheliha on oltava täyttä naudanlihaa tai muuten jää kauppaan.
      Jos jostakin syystä haluaisin herneitä sekaan, niin niitä osaan kyllä sekoittaa siihen itsekin jälkeenpäin.

    • Anonyymi00004

      Jauheliha taikinaan ei tarvitse laittaa korppujauhoja, ostin vahingossa tätä hernis-jauhelihaa, ei haittaa.

      • Anonyymi00014

        En laita korppujauhoja vaan ranskalaisen sipulikeiton kuiva-ainesta kananmunan ja punaisen maidon kaveriksi.


    • Anonyymi00005

      Ostan mieluummin sen tavallisen naudan jauhelihan ja laitan herneet ihan vihreinä ja herneen makuisina lisukkeeksi lautasen reunalle.
      .

    • Anonyymi00006

      Todennäköisimmin.

      Kaikkea tieten pitää testata. Toi idea on hyvä, oletan myös tuote. En paljoa jauhelihaa käytä, joskus kuitenkin. Mieltynyt muuten soijarouheeseen. Sitä aina kaapissa, säilyy hyvin ja sopii hyvin ruokiin, mihin yleensä käytetään jauhelihaa.

      Jep, pitää joskus testata hernejauhista.

      =DW=

    • Anonyymi00007

      Syöty on jo sitä, oli ihan ok.

    • Anonyymi00008

      mikä ettei kun oon sekasyöjä mut ihtiä tympii liha vs kasvis-keskutelussa molempien osapuolien jatkuva riitely ja jankuttaminen.

      Mitä jos syöjään ihan sitä mitä ihte haluamme vai mitä? Ja antaa jokaiselle oikeus syyä mitä itse haluaa vai mitä? Ja oisko paree ettei käytäis vastakkain-asettelua, kiitos?

    • Anonyymi00009

      Hyvä idis tuo liha-hernejauheliha, mutta stan aina porsaan jauhelihaa.
      Porsaan lihan rasva on terveellisempää ja porsaanliha kypsyy nopeammin.

    • Anonyymi00010

      Nautasikaa lihamureke- ja pulliin sekä pataruokiin, pitää olla rasvaa joukossa vai spagettiin ja lasagneen pelkkää nautaa.
      Herneet laitan erikseen.

    • Anonyymi00011

      Hybridi? Kumma nimitys ruualle.

      • Olen istuttanut metsään hybridihaavan taimia, eurooppalaisen metsähaavan ja pohjoisamerikkalaisen haavan risteytyslajia. Kasvimaailmassa risteytykset ovat melko yleisiä, mutta sanaa on alettu käyttää laajemmassa merkityksessä, erilaisista yhdistelmistä.
        Hybridiautossa on bensiini-tai dieselmoottori ja sähkömoottori. Hybridisodassa käytetään sotilaallisten keinojen lisäksi esimerkiksi kyberhyökkäyksiä, disinformaatiota ja taloudellista painostusta. Puhutaan myös hybridityöstä, jossa yhdistetään etätyötä ja työpaikalla tehtävää. Ruuan kohdalla hybridi tuntuu keinotekoiselta sanalta.

        Härkikset ja nyhtökaurat, soijarouheet ja tofut ovat jo tuttuja vaihtoehtoja eläinproteiinille, ja kouluruokailuunkin on annettu tavoitteet vähentää lihan käyttöä. Miksei se liha-annos sitten ole pienempi ja lautasella enemmän kasviksia, miksi ne pitää ympätä toisiinsa jo raaka-aineena . Pakasteherneet ovat helppo ja maistuva lisä , ihan tuoreen veroisia sulatettuina ja eikö niissä se proteiini ole ilman jauhelihaan yhdistämistäkin. Mietin sen hernejauhiksen väriäkin, onko siinä vihertävä vivahde, ikäänkuin homeeseen viittaava. Olen vähän ihmetellyt, miksi vegaani haluaa naamioida kasvistuotteita lihaksi, esimerkiksi seitankinkuksi tai kasvisnakiksi. Olen itsekin jonkin aikaa laittanut vegaanille ruokaa, kyllähän siinä tietysti tuollaiset korvikkeet helpottavat ruokahuoltoa ja voi syödä samannäköistä ruokaa muiden kanssa.

        Kasvisten käytön lisäämiseksi on sujauteltu esimerkiksi porkkanaraastetta ja pinaattia makaroonilaatikkoon ja spagettikastikeeseen, lapsilta ikäänkuin salaa piilotettu. Meillä lapsille toimi paremmin selkeä erikseen tarjoilu, porkkanat, paprikat ja kurkut leikattuina tikuiksi ja pikkutomaatit kokonaisina, tuoreina ja purtavina.
        Saattaa olla, että kokeilen tuota hybridiuutuutta , voisi sopia esimerkiksi lihamurekkeeseen, jolloin korppujauhon voisi jättää pois.


      • Anonyymi00013
        Ramoona kirjoitti:

        Olen istuttanut metsään hybridihaavan taimia, eurooppalaisen metsähaavan ja pohjoisamerikkalaisen haavan risteytyslajia. Kasvimaailmassa risteytykset ovat melko yleisiä, mutta sanaa on alettu käyttää laajemmassa merkityksessä, erilaisista yhdistelmistä.
        Hybridiautossa on bensiini-tai dieselmoottori ja sähkömoottori. Hybridisodassa käytetään sotilaallisten keinojen lisäksi esimerkiksi kyberhyökkäyksiä, disinformaatiota ja taloudellista painostusta. Puhutaan myös hybridityöstä, jossa yhdistetään etätyötä ja työpaikalla tehtävää. Ruuan kohdalla hybridi tuntuu keinotekoiselta sanalta.

        Härkikset ja nyhtökaurat, soijarouheet ja tofut ovat jo tuttuja vaihtoehtoja eläinproteiinille, ja kouluruokailuunkin on annettu tavoitteet vähentää lihan käyttöä. Miksei se liha-annos sitten ole pienempi ja lautasella enemmän kasviksia, miksi ne pitää ympätä toisiinsa jo raaka-aineena . Pakasteherneet ovat helppo ja maistuva lisä , ihan tuoreen veroisia sulatettuina ja eikö niissä se proteiini ole ilman jauhelihaan yhdistämistäkin. Mietin sen hernejauhiksen väriäkin, onko siinä vihertävä vivahde, ikäänkuin homeeseen viittaava. Olen vähän ihmetellyt, miksi vegaani haluaa naamioida kasvistuotteita lihaksi, esimerkiksi seitankinkuksi tai kasvisnakiksi. Olen itsekin jonkin aikaa laittanut vegaanille ruokaa, kyllähän siinä tietysti tuollaiset korvikkeet helpottavat ruokahuoltoa ja voi syödä samannäköistä ruokaa muiden kanssa.

        Kasvisten käytön lisäämiseksi on sujauteltu esimerkiksi porkkanaraastetta ja pinaattia makaroonilaatikkoon ja spagettikastikeeseen, lapsilta ikäänkuin salaa piilotettu. Meillä lapsille toimi paremmin selkeä erikseen tarjoilu, porkkanat, paprikat ja kurkut leikattuina tikuiksi ja pikkutomaatit kokonaisina, tuoreina ja purtavina.
        Saattaa olla, että kokeilen tuota hybridiuutuutta , voisi sopia esimerkiksi lihamurekkeeseen, jolloin korppujauhon voisi jättää pois.

        Kalakukko on varmaan hybridiruoka, kala ja kukko risteytetty. Sika- nauta jauheliha samoin.
        🐠🐔. . 🐷🐮


      • Ramoona kirjoitti:

        Olen istuttanut metsään hybridihaavan taimia, eurooppalaisen metsähaavan ja pohjoisamerikkalaisen haavan risteytyslajia. Kasvimaailmassa risteytykset ovat melko yleisiä, mutta sanaa on alettu käyttää laajemmassa merkityksessä, erilaisista yhdistelmistä.
        Hybridiautossa on bensiini-tai dieselmoottori ja sähkömoottori. Hybridisodassa käytetään sotilaallisten keinojen lisäksi esimerkiksi kyberhyökkäyksiä, disinformaatiota ja taloudellista painostusta. Puhutaan myös hybridityöstä, jossa yhdistetään etätyötä ja työpaikalla tehtävää. Ruuan kohdalla hybridi tuntuu keinotekoiselta sanalta.

        Härkikset ja nyhtökaurat, soijarouheet ja tofut ovat jo tuttuja vaihtoehtoja eläinproteiinille, ja kouluruokailuunkin on annettu tavoitteet vähentää lihan käyttöä. Miksei se liha-annos sitten ole pienempi ja lautasella enemmän kasviksia, miksi ne pitää ympätä toisiinsa jo raaka-aineena . Pakasteherneet ovat helppo ja maistuva lisä , ihan tuoreen veroisia sulatettuina ja eikö niissä se proteiini ole ilman jauhelihaan yhdistämistäkin. Mietin sen hernejauhiksen väriäkin, onko siinä vihertävä vivahde, ikäänkuin homeeseen viittaava. Olen vähän ihmetellyt, miksi vegaani haluaa naamioida kasvistuotteita lihaksi, esimerkiksi seitankinkuksi tai kasvisnakiksi. Olen itsekin jonkin aikaa laittanut vegaanille ruokaa, kyllähän siinä tietysti tuollaiset korvikkeet helpottavat ruokahuoltoa ja voi syödä samannäköistä ruokaa muiden kanssa.

        Kasvisten käytön lisäämiseksi on sujauteltu esimerkiksi porkkanaraastetta ja pinaattia makaroonilaatikkoon ja spagettikastikeeseen, lapsilta ikäänkuin salaa piilotettu. Meillä lapsille toimi paremmin selkeä erikseen tarjoilu, porkkanat, paprikat ja kurkut leikattuina tikuiksi ja pikkutomaatit kokonaisina, tuoreina ja purtavina.
        Saattaa olla, että kokeilen tuota hybridiuutuutta , voisi sopia esimerkiksi lihamurekkeeseen, jolloin korppujauhon voisi jättää pois.

        Tein siitä mureketta.
        Ihan tavallisen jauhelihan näköistä, enkä maussakaan juuri eroa huomannut.


    • Anonyymi00012

      Olen ostanut jo aikaisemmin ja tänään ostin taas.

    • Kanaa tukitaan nykyisin joka paikkaan. Viimeisin tuttavuus josta kuulin on kana- nauta - jauheliha.
      Mielestäni solokkua. Kana erikseen ja nauta erikseen.

    • Anonyymi00015

      Eikö se ole sama ostaa herneitä ja jauhelihaa ja tehdä hernekeitto.

      • Anonyymi00016

        Mistään hnnasta en laita jauhelihaa hernekeittoon, enkä sitä osta, vaikka panevat mitä sekaan!

        Herneet herneinä ja lihat jauhanattomina/ kokoliha! Namia, tällekin päivälle valmiina.


    • Anonyymi00017

      Hienoston kotkotuksia!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe