Siinä on 70% nautaa ja 30% hernettä.
Ostatko hybridijauhelihaa?
Anonyymi-ap
22251
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
Vastaukset 22
Vanhimmat
En ole ostanut.
Ostin ja söinkin jo.
En kyllä oikein makueroa tavalliseen huomannut.
Ostin sen vierestä 9,5%:n nautaa.
Never.
En osta.
Jauheliha on oltava täyttä naudanlihaa tai muuten jää kauppaan.
Jos jostakin syystä haluaisin herneitä sekaan, niin niitä osaan kyllä sekoittaa siihen itsekin jälkeenpäin.
Jauheliha taikinaan ei tarvitse laittaa korppujauhoja, ostin vahingossa tätä hernis-jauhelihaa, ei haittaa.
En laita korppujauhoja vaan ranskalaisen sipulikeiton kuiva-ainesta kananmunan ja punaisen maidon kaveriksi.
Ostan mieluummin sen tavallisen naudan jauhelihan ja laitan herneet ihan vihreinä ja herneen makuisina lisukkeeksi lautasen reunalle.
.
Todennäköisimmin.
Kaikkea tieten pitää testata. Toi idea on hyvä, oletan myös tuote. En paljoa jauhelihaa käytä, joskus kuitenkin. Mieltynyt muuten soijarouheeseen. Sitä aina kaapissa, säilyy hyvin ja sopii hyvin ruokiin, mihin yleensä käytetään jauhelihaa.
Jep, pitää joskus testata hernejauhista.
=DW=
Syöty on jo sitä, oli ihan ok.
mikä ettei kun oon sekasyöjä mut ihtiä tympii liha vs kasvis-keskutelussa molempien osapuolien jatkuva riitely ja jankuttaminen.
Mitä jos syöjään ihan sitä mitä ihte haluamme vai mitä? Ja antaa jokaiselle oikeus syyä mitä itse haluaa vai mitä? Ja oisko paree ettei käytäis vastakkain-asettelua, kiitos?
Hyvä idis tuo liha-hernejauheliha, mutta stan aina porsaan jauhelihaa.
Porsaan lihan rasva on terveellisempää ja porsaanliha kypsyy nopeammin.
Nautasikaa lihamureke- ja pulliin sekä pataruokiin, pitää olla rasvaa joukossa vai spagettiin ja lasagneen pelkkää nautaa.
Herneet laitan erikseen.
Hybridi? Kumma nimitys ruualle.
Olen istuttanut metsään hybridihaavan taimia, eurooppalaisen metsähaavan ja pohjoisamerikkalaisen haavan risteytyslajia. Kasvimaailmassa risteytykset ovat melko yleisiä, mutta sanaa on alettu käyttää laajemmassa merkityksessä, erilaisista yhdistelmistä.
Hybridiautossa on bensiini-tai dieselmoottori ja sähkömoottori. Hybridisodassa käytetään sotilaallisten keinojen lisäksi esimerkiksi kyberhyökkäyksiä, disinformaatiota ja taloudellista painostusta. Puhutaan myös hybridityöstä, jossa yhdistetään etätyötä ja työpaikalla tehtävää. Ruuan kohdalla hybridi tuntuu keinotekoiselta sanalta.
Härkikset ja nyhtökaurat, soijarouheet ja tofut ovat jo tuttuja vaihtoehtoja eläinproteiinille, ja kouluruokailuunkin on annettu tavoitteet vähentää lihan käyttöä. Miksei se liha-annos sitten ole pienempi ja lautasella enemmän kasviksia, miksi ne pitää ympätä toisiinsa jo raaka-aineena . Pakasteherneet ovat helppo ja maistuva lisä , ihan tuoreen veroisia sulatettuina ja eikö niissä se proteiini ole ilman jauhelihaan yhdistämistäkin. Mietin sen hernejauhiksen väriäkin, onko siinä vihertävä vivahde, ikäänkuin homeeseen viittaava. Olen vähän ihmetellyt, miksi vegaani haluaa naamioida kasvistuotteita lihaksi, esimerkiksi seitankinkuksi tai kasvisnakiksi. Olen itsekin jonkin aikaa laittanut vegaanille ruokaa, kyllähän siinä tietysti tuollaiset korvikkeet helpottavat ruokahuoltoa ja voi syödä samannäköistä ruokaa muiden kanssa.
Kasvisten käytön lisäämiseksi on sujauteltu esimerkiksi porkkanaraastetta ja pinaattia makaroonilaatikkoon ja spagettikastikeeseen, lapsilta ikäänkuin salaa piilotettu. Meillä lapsille toimi paremmin selkeä erikseen tarjoilu, porkkanat, paprikat ja kurkut leikattuina tikuiksi ja pikkutomaatit kokonaisina, tuoreina ja purtavina.
Saattaa olla, että kokeilen tuota hybridiuutuutta , voisi sopia esimerkiksi lihamurekkeeseen, jolloin korppujauhon voisi jättää pois.
Kalakukko on varmaan hybridiruoka, kala ja kukko risteytetty. Sika- nauta jauheliha samoin.
🐠🐔. . 🐷🐮
Tein siitä mureketta.
Ihan tavallisen jauhelihan näköistä, enkä maussakaan juuri eroa huomannut.
Olen ostanut jo aikaisemmin ja tänään ostin taas.
Kanaa tukitaan nykyisin joka paikkaan. Viimeisin tuttavuus josta kuulin on kana- nauta - jauheliha.
Mielestäni solokkua. Kana erikseen ja nauta erikseen.
Eikö se ole sama ostaa herneitä ja jauhelihaa ja tehdä hernekeitto.
Mistään hnnasta en laita jauhelihaa hernekeittoon, enkä sitä osta, vaikka panevat mitä sekaan!
Herneet herneinä ja lihat jauhanattomina/ kokoliha! Namia, tällekin päivälle valmiina.
Hienoston kotkotuksia!