bokserit gallup

Anonyymi-ap

Kertokaa mitä boksereita näytätte (merkki, väri), ikä ja et kuinka usein ostatte uusia boksereita ja monet bokserit omistatte.

59

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voin aloittaa ite:
      Käytän alkoisia, harmaita ja mustia Niken boksereita, oon 15v, ja omistan 18 bokserit

• Anonyymi00003

Siistiä. Onks sulla pelkkiä Niken boksereita vai myös jotain muita?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siistiä. Onks sulla pelkkiä Niken boksereita vai myös jotain muita?

no siis on jotai vanhoi mut en käytä niitä ikinä

• Anonyymi00002

Mulla on eniten Forcen boksereita ja sitten on muutamat Björn Borgit. Löytyy jonkin verran erivärisiä. Oon 19v. Yleensä ainakin muutaman kerran vuodessa ostetaan uusia. Mulla on ehkä 15-20 bokserit.

• Anonyymi00005

Mulla erivärisiä Björn Borg oisko joku 10

• Anonyymi00006

Ralph Laurenii löytyy, Björnäreitä ehk kymmenet, hilfigeriä muutamat. Ehk 15-20. Empä oo laskenu. 19v

• Anonyymi00007

Oo vielä 13v. Harrastan hiihtoa ja yleisurheilua. Alushousuja menee useita päivässä. Mulla on noita Poikien Black Horsen urheilu kerrastoja kolmet punaset ja kolmet siniset, sit on valkosia ja beigen värisiä useita.
      Sitten Mulla on Black Horsen urheilu boksereita. Sinisiä ja punasia. Ja vielä useita normi boksereita. Löytyy Calvin klein, Björn Borgin ja Nike bokserit.

• Anonyymi00009

Sulla on kivoja boksereita. Miten usein sä saat uusia?

• Anonyymi00008

Ikä 14v. Poika. Mulle sattu tänään sellainen kiva juttu. Sain kaverilta Kahdet punaset Sloggi bokserit. Ne on koko S. Vähän isot vielä, mutta varmaan sitten sopivat kun pippeli kasvaa. Ne on ihan uudet. Ne oli kaverille vähän pienet.

• Anonyymi00011

16v, PSD (erilaisia kuvioita, n.5x) ja Calvin Klein (musta, harmaa, valkonen, punanen, 20x), ostan uusia PSD boksereita aina kun löytyy joku hienoa kuvio ja muuten en tällä hetkellä osta bokserita

• Anonyymi00012

Mä en pidä talvella boksereita. Mulla tollanen 10x boksereita Björn Borg, Jack Jones. Nike. Mulla on punaisia, sinisiä, mustia, valkosia.
      Nyt jalassa Black Horsen pitkät punaset alkkarit. Sinisiä ja valkosia on vielä beiget. Pidän kerrastoja. En kovin usein saa uusia. Olen 13v.

• Anonyymi00013

Multa löytyy Puman, Jack&Jonesin ja Forcen boksereita ja sit on kans jotain muita halpoja. Mulla on jonkin verran erivärisiä mut aika paljon on mustia. Mä saan uusia boksereita kun vanhat hajoo tai jää pieneksi tai sit käyn ite ostamassa. Oon 17v.

• Anonyymi00014

18. Calvin Kleinit ja muutamat Jack & Jonesit, enimmäkseen Forcen. Mustia/tummansinisiä. Varmaa jotkut 10-15 bokserit.

• Anonyymi00015

Calvin Klein (kahta erilaista mallia, valkoisia mustia harmaita sinisiä punaisia yms) 13v ja taitaa olla yhteensä melkein 30kpl, ostan uusia ehkä kerran vuodessa.

• Anonyymi00016

Ostaako vanhemmat teille uusia boksereita ja muita vaatteita vai käyttekö ite ostamassa?

• Anonyymi00017

käytän tangoja tai stringejä

• Anonyymi00018

ite käytän aikaa montaa eri merkkiä ja niitä on tullu ostettua vuosien varrella paljon. Esim. Calvin Klein, Björn Borg, Hugo Boss, Nike, Ralph Lauren yms. Pääasiassa mustia ja valkoisia mutta myös jotain värikkäitä.

• Anonyymi00019

En osta vielä itse alushousuja enkä muita vaatteita. Vanhemmat ostaa oon kuitenkin mukana. Oon 14v. Viime viikolla käytiin ostamassa farkkuja ja boksereita. 5 bokserit. Björn Borg, Jack Jones, Black Horse. Kolmet Punaset Siniset, Valkoiset.

• Anonyymi00026

Noi on siistejä boksereita ja varmaan kivat. Meinasitko sä heittää jotain vanhoja boksereita pois?

• Anonyymi00020

Viimeksi käytiin viikko sitten ostamassa alushousuja. Kahdet pitkät alushousut ja neljät bokserit. Pitkät alushousut on Black Horset. Bokserit Nike ja Puma, löytyy myös Kahdet punaset Sloggi bokserit. 15v.

• Anonyymi00023

Aika kiva. Noi Puman bokserit on ollu hyviä. Meinaatko muuten laittaa jotain vanhoja boksereita pois?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aika kiva. Noi Puman bokserit on ollu hyviä. Meinaatko muuten laittaa jotain vanhoja boksereita pois?

Joo meinaan ainakin muutamat halpis bokserit. Ja sellaset missä on lahkeet löystyneet. Ei oo kiva kun pippeli menee tonne lahkeeseen. Joo noi Pumat ja Niket on tosi hyvät tiukat.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joo meinaan ainakin muutamat halpis bokserit. Ja sellaset missä on lahkeet löystyneet. Ei oo kiva kun pippeli menee tonne lahkeeseen. Joo noi Pumat ja Niket on tosi hyvät tiukat.

Joo löystyneitä ja kuluneita on iha järkevä laittaa välillä pois. Heitätkö sä vanhat bokserit roskiin vai mitä oot yleensä tehny niille? Niket on ainaki kuvissa tyylikkäät.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Joo löystyneitä ja kuluneita on iha järkevä laittaa välillä pois. Heitätkö sä vanhat bokserit roskiin vai mitä oot yleensä tehny niille? Niket on ainaki kuvissa tyylikkäät.

En heitä kaikkia pois. Käytän niitä kun runkkaan. Tykkään välillä runkata housuihin. Tänään runkkasin päivällä housuihin koulun vessassa.

• Anonyymi00021

Huomenna kouluun uudet valkoset Calvin Klein bokserit. 13v.

• Anonyymi00022

nice

• Anonyymi00028

13v, käytän pelkkii Calvin Klein boksereita

• Anonyymi00029

Siistii. Onks sulla paljon niitä?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Siistii. Onks sulla paljon niitä?

on mul varmaa 15

• Anonyymi00030

Mulla Jack Jones boksereita 4 ja Björn Borg 3 Sit löytyy Calvin Klein 3.
      Parhaat on Calvin Kleinit. Mul on punasia, sinisiä, ja valkosia. 13v sunnuntaina Sit 14.

• Anonyymi00032

Nyt jalassa Adidas bokserit. Tumman siniset, näitä on 3. Sitten on 2 pumat 3 Niket. Hyvät tiukat.

• Anonyymi00033

Voikohan joku kertoa mitkä on hyvät bokserit joissa lahkeet pysyy paikallaan farkuissa. Mulla on tollasia jotain halpis boksereita joissa lahkeet nousee ylös farkuissa. Ne löystyy päivän aikana. Sitten ne menee huonosti tuolla tonne väliin. Ja niitä saa sit repiä sieltä pois. En vielä ite osta boksereita ja muitakaan vaatteita. Oon siis poika.

• Anonyymi00034

Puman ja Björn Borgin bokserit on ainakin mulla ollut hyviä ja ei nouse ylös. Halvoista boksereista Forcet on ollu parhaat.

• Anonyymi00035

Calvin Klein ja Ralph Lauren, molemmat melko kalliita mutta myös todella laadukkaita

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Calvin Klein ja Ralph Lauren, molemmat melko kalliita mutta myös todella laadukkaita

Joo on ne vähän kalliita. Onks ne ollu kanssa kestäviä?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

mul on ollu Calvinei yli vuoden eikä oo menny yhtiikää rikki/joutunut heittää pois

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

on tosi kestäviä

• Anonyymi00043
        Anonyymi00037 kirjoitti:

mul on ollu Calvinei yli vuoden eikä oo menny yhtiikää rikki/joutunut heittää pois

Nice. Mulla on ollu jotain halpoja niin ne on välillä kulunut suht nopeesti ja oon joutunut heittää niitä pois.

• Anonyymi00038

En ainoitakaan. Käytän tangoja, strappeja tai matalia briefejä.

• Anonyymi00040

12v/013, Calvin Klein, Nike, Björn Borg, valkoisia, mustia, harmaita, punasia. Käydään vanhempien Kaa ostaa uusii joskus 3 krtaaa vuodessa. Yhteensä mulla on 20 bokserit.

• Anonyymi00044

Noi on hyviä ja kivat värit myös. Kun ootte käyny ostaa uusii niin ootteko heittänyt jotain vanhoja tai pieniä boksereita pois vai onks ne jääny vielä käyttöön?

• Anonyymi00041

Oon kanssa 12 ja mulla noita samanlaisia kuin sulla. Mulla sinisiä, punaisia ja oransseja. Yhteensä niitä on 12. Mitä kokoo sulla on, mulla on 170 ja S koko. Ihan hyviä on ollut.

• Anonyymi00042

Mul on XS ja sit jotain vanhoja 164

• Anonyymi00045

Kiitti hyvistä bokseri vinkeistä. Kaveri antoi yhet Calvin Klein bokserit. Ne tuntui tosi hyvältä. Käytiin tänään ostamassa neljät Calvin Klein bokserit. Kahdet punaset ja Kahdet oranssit. Laitoin heti jalkaan ja housut pysyi hyvin, ei mennyt yhtään tonne väliin koko päivänä. Lahkeet hyvin farkuissa. Jes.

• Anonyymi00046

Aika kivaa ja siistit värit. Saitko sä pitää ne kaverin bokserit?

• Anonyymi00047

Joo sain pitää ne. Ne oli mulla tänään koulussa jalassa. Meillä on kaverin kanssa samaa kokoa. Nää on keltaset.

• Anonyymi00048

13v. Mulla nyt vihreät Lacoste bokserit, ihan jees. Sitten löytyy myös Calvin Klein boksereita.
      Noita Calvineita Mulla on kuudet ja Noita Lacoste boksereita viidet. Vihreitä, Punaisia Valkoisia. Oon tosi hoikka 156cm pitkä. Bokserit on 158 ja 164 kokoa.

• Anonyymi00049

Sulla tosi hyvä hienoja boksereita. Itsellä Björn Borgin ja Jack Jones boksereita. Mulla kokoo 170 olen 14.

• Anonyymi00050

14v, Calvin Klein ja Björn Borg boksereita, kaikkia värejä. kokoa miesten XS/S.

• Anonyymi00051

Mulla noita samoja kuin sulla. Calvin Klein, Björn Borg, Puma, Nike. Punaisia, sinisiä, valkosia, vihreitä.
        Olen 15v Mä pidän vielä kokoo 164.

• Anonyymi00052

12v. Sain eilen taas uusia boksereita.Entiset bokserit vähän kuluneet ja rikki haaroista. Nike, Calvin Klein, ja Björn Borg, boksereita. Punaisia, vihreitä, valkosia. Ihan jees hyviä sopivan tiukat. Ñää on koko 154.

• Anonyymi00053

Kiva juttu ja itekkin tykkään eri värisistä. Varmaan noi punaset on kivat. Meinaatko vielä pitää ne entiset bokserit vai mitä teet niille?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Kiva juttu ja itekkin tykkään eri värisistä. Varmaan noi punaset on kivat. Meinaatko vielä pitää ne entiset bokserit vai mitä teet niille?

Mä vaan jotenkin tykkään punasista alushousuista. Mä sain nyt viidet punaset bokserit. Ja pitkiä alushousuja on kolmet punaset. Joo meinaan pitää vielä niitä entisiä jotka ovat ehjiä. Mut kouluun huomenna uudet. Onks sulla punasia.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Mä vaan jotenkin tykkään punasista alushousuista. Mä sain nyt viidet punaset bokserit. Ja pitkiä alushousuja on kolmet punaset. Joo meinaan pitää vielä niitä entisiä jotka ovat ehjiä. Mut kouluun huomenna uudet. Onks sulla punasia.

Joo hienoo. Mulla on muutamat punaset ja oon kyl tykänny käyttää niitä. Ne näyttää jotenkin kivalta päällä. Muuten heitätkö sä ne rikkinäiset bokserit pois?

• Anonyymi00056

No kyllä mä ne heitän pois mistä pili tulee reiästä ulos. Osan kyllä pidän, niihin on kiva tehdä. mällit. Jotenkin vaan on joskus kiva mällätä bokserit. Tuleeko sulla koskaan boksereihin.

• Anonyymi00057

Oon mä välillä tehnyt niin. Joskus oon just vanhoille boksereille tehnyt mällit niin ei haittaa vaikka jäis tahroja.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Oon mä välillä tehnyt niin. Joskus oon just vanhoille boksereille tehnyt mällit niin ei haittaa vaikka jäis tahroja.

Sama juttu kuin sulla. Vanhoihin boksereihin on kiva tehdä mällit. Meillä oli tänään koulu uinti. Ja vähän noloo kun toiset näkivät mun karvattoman pienen pippelin. Kaikilla muilla oli jo vähän karvoja. Kaverin pikkuveli tulee tänään meille yökylään. Se on vielä 12v. Silläkin on punainen kerrasto. Mennään saunaan ja sen jälkeen vaihdetaan vaatteita, on kiva pitää sen vaatteita.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Sama juttu kuin sulla. Vanhoihin boksereihin on kiva tehdä mällit. Meillä oli tänään koulu uinti. Ja vähän noloo kun toiset näkivät mun karvattoman pienen pippelin. Kaikilla muilla oli jo vähän karvoja. Kaverin pikkuveli tulee tänään meille yökylään. Se on vielä 12v. Silläkin on punainen kerrasto. Mennään saunaan ja sen jälkeen vaihdetaan vaatteita, on kiva pitää sen vaatteita.

Kiitti vaan nyt meni bokserit pesuun. Mulla Calvin Kleinit.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kiitti vaan nyt meni bokserit pesuun. Mulla Calvin Kleinit.

Älä välitä Mulla tuli tänään koulun vessassa, Mulla oli Björn Borg bokserit tuli ihan hyvin. 13v

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      150
      2911
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      59
      1882
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      99
      1850
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      303
      1799
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      20
      1650
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1359
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1342
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1233
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1102
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1052
    Aihe