bokserit gallup

Anonyymi-ap

Kertokaa mitä boksereita näytätte (merkki, väri), ikä ja et kuinka usein ostatte uusia boksereita ja monet bokserit omistatte.

27

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voin aloittaa ite:
      Käytän alkoisia, harmaita ja mustia Niken boksereita, oon 15v, ja omistan 18 bokserit

• Anonyymi00003

Siistiä. Onks sulla pelkkiä Niken boksereita vai myös jotain muita?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siistiä. Onks sulla pelkkiä Niken boksereita vai myös jotain muita?

no siis on jotai vanhoi mut en käytä niitä ikinä

• Anonyymi00002

Mulla on eniten Forcen boksereita ja sitten on muutamat Björn Borgit. Löytyy jonkin verran erivärisiä. Oon 19v. Yleensä ainakin muutaman kerran vuodessa ostetaan uusia. Mulla on ehkä 15-20 bokserit.

• Anonyymi00005

Mulla erivärisiä Björn Borg oisko joku 10

• Anonyymi00006

Ralph Laurenii löytyy, Björnäreitä ehk kymmenet, hilfigeriä muutamat. Ehk 15-20. Empä oo laskenu. 19v

• Anonyymi00007

Oo vielä 13v. Harrastan hiihtoa ja yleisurheilua. Alushousuja menee useita päivässä. Mulla on noita Poikien Black Horsen urheilu kerrastoja kolmet punaset ja kolmet siniset, sit on valkosia ja beigen värisiä useita.
      Sitten Mulla on Black Horsen urheilu boksereita. Sinisiä ja punasia. Ja vielä useita normi boksereita. Löytyy Calvin klein, Björn Borgin ja Nike bokserit.

• Anonyymi00009

Sulla on kivoja boksereita. Miten usein sä saat uusia?

• Anonyymi00008

Ikä 14v. Poika. Mulle sattu tänään sellainen kiva juttu. Sain kaverilta Kahdet punaset Sloggi bokserit. Ne on koko S. Vähän isot vielä, mutta varmaan sitten sopivat kun pippeli kasvaa. Ne on ihan uudet. Ne oli kaverille vähän pienet.

• Anonyymi00011

16v, PSD (erilaisia kuvioita, n.5x) ja Calvin Klein (musta, harmaa, valkonen, punanen, 20x), ostan uusia PSD boksereita aina kun löytyy joku hienoa kuvio ja muuten en tällä hetkellä osta bokserita

• Anonyymi00012

Mä en pidä talvella boksereita. Mulla tollanen 10x boksereita Björn Borg, Jack Jones. Nike. Mulla on punaisia, sinisiä, mustia, valkosia.
      Nyt jalassa Black Horsen pitkät punaset alkkarit. Sinisiä ja valkosia on vielä beiget. Pidän kerrastoja. En kovin usein saa uusia. Olen 13v.

• Anonyymi00013

Multa löytyy Puman, Jack&Jonesin ja Forcen boksereita ja sit on kans jotain muita halpoja. Mulla on jonkin verran erivärisiä mut aika paljon on mustia. Mä saan uusia boksereita kun vanhat hajoo tai jää pieneksi tai sit käyn ite ostamassa. Oon 17v.

• Anonyymi00014

18. Calvin Kleinit ja muutamat Jack & Jonesit, enimmäkseen Forcen. Mustia/tummansinisiä. Varmaa jotkut 10-15 bokserit.

• Anonyymi00015

Calvin Klein (kahta erilaista mallia, valkoisia mustia harmaita sinisiä punaisia yms) 13v ja taitaa olla yhteensä melkein 30kpl, ostan uusia ehkä kerran vuodessa.

• Anonyymi00016

Ostaako vanhemmat teille uusia boksereita ja muita vaatteita vai käyttekö ite ostamassa?

• Anonyymi00017

käytän tangoja tai stringejä

• Anonyymi00018

ite käytän aikaa montaa eri merkkiä ja niitä on tullu ostettua vuosien varrella paljon. Esim. Calvin Klein, Björn Borg, Hugo Boss, Nike, Ralph Lauren yms. Pääasiassa mustia ja valkoisia mutta myös jotain värikkäitä.

• Anonyymi00019

En osta vielä itse alushousuja enkä muita vaatteita. Vanhemmat ostaa oon kuitenkin mukana. Oon 14v. Viime viikolla käytiin ostamassa farkkuja ja boksereita. 5 bokserit. Björn Borg, Jack Jones, Black Horse. Kolmet Punaset Siniset, Valkoiset.

• Anonyymi00026
        UUSI

Noi on siistejä boksereita ja varmaan kivat. Meinasitko sä heittää jotain vanhoja boksereita pois?

• Anonyymi00020

Viimeksi käytiin viikko sitten ostamassa alushousuja. Kahdet pitkät alushousut ja neljät bokserit. Pitkät alushousut on Black Horset. Bokserit Nike ja Puma, löytyy myös Kahdet punaset Sloggi bokserit. 15v.

• Anonyymi00023

Aika kiva. Noi Puman bokserit on ollu hyviä. Meinaatko muuten laittaa jotain vanhoja boksereita pois?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aika kiva. Noi Puman bokserit on ollu hyviä. Meinaatko muuten laittaa jotain vanhoja boksereita pois?

Joo meinaan ainakin muutamat halpis bokserit. Ja sellaset missä on lahkeet löystyneet. Ei oo kiva kun pippeli menee tonne lahkeeseen. Joo noi Pumat ja Niket on tosi hyvät tiukat.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joo meinaan ainakin muutamat halpis bokserit. Ja sellaset missä on lahkeet löystyneet. Ei oo kiva kun pippeli menee tonne lahkeeseen. Joo noi Pumat ja Niket on tosi hyvät tiukat.

Joo löystyneitä ja kuluneita on iha järkevä laittaa välillä pois. Heitätkö sä vanhat bokserit roskiin vai mitä oot yleensä tehny niille? Niket on ainaki kuvissa tyylikkäät.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Joo löystyneitä ja kuluneita on iha järkevä laittaa välillä pois. Heitätkö sä vanhat bokserit roskiin vai mitä oot yleensä tehny niille? Niket on ainaki kuvissa tyylikkäät.

En heitä kaikkia pois. Käytän niitä kun runkkaan. Tykkään välillä runkata housuihin. Tänään runkkasin päivällä housuihin koulun vessassa.

• Anonyymi00021

Huomenna kouluun uudet valkoset Calvin Klein bokserit. 13v.

• Anonyymi00022

nice

• Anonyymi00028
      UUSI

13v, käytän pelkkii Calvin Klein boksereita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      68
      3131
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      134
      2778
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      189
      2697
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      200
      2340
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      126
      1783
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      164
      1257
    7. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1199
    8. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      85
      999
    9. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      185
      955
    10. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      44
      839
    Aihe