Kertokaa mitä boksereita näytätte (merkki, väri), ikä ja et kuinka usein ostatte uusia boksereita ja monet bokserit omistatte.
bokserit gallup
11
462
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voin aloittaa ite:
Käytän alkoisia, harmaita ja mustia Niken boksereita, oon 15v, ja omistan 18 bokserit- Anonyymi00003
Siistiä. Onks sulla pelkkiä Niken boksereita vai myös jotain muita?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siistiä. Onks sulla pelkkiä Niken boksereita vai myös jotain muita?
no siis on jotai vanhoi mut en käytä niitä ikinä
- Anonyymi00002
Mulla on eniten Forcen boksereita ja sitten on muutamat Björn Borgit. Löytyy jonkin verran erivärisiä. Oon 19v. Yleensä ainakin muutaman kerran vuodessa ostetaan uusia. Mulla on ehkä 15-20 bokserit.
- Anonyymi00005
Mulla erivärisiä Björn Borg oisko joku 10
- Anonyymi00006
Ralph Laurenii löytyy, Björnäreitä ehk kymmenet, hilfigeriä muutamat. Ehk 15-20. Empä oo laskenu. 19v
- Anonyymi00007
Oo vielä 13v. Harrastan hiihtoa ja yleisurheilua. Alushousuja menee useita päivässä. Mulla on noita Poikien Black Horsen urheilu kerrastoja kolmet punaset ja kolmet siniset, sit on valkosia ja beigen värisiä useita.
Sitten Mulla on Black Horsen urheilu boksereita. Sinisiä ja punasia. Ja vielä useita normi boksereita. Löytyy Calvin klein, Björn Borgin ja Nike bokserit.- Anonyymi00009
Sulla on kivoja boksereita. Miten usein sä saat uusia?
- Anonyymi00008
Ikä 14v. Poika. Mulle sattu tänään sellainen kiva juttu. Sain kaverilta Kahdet punaset Sloggi bokserit. Ne on koko S. Vähän isot vielä, mutta varmaan sitten sopivat kun pippeli kasvaa. Ne on ihan uudet. Ne oli kaverille vähän pienet.
- Anonyymi00011
16v, PSD (erilaisia kuvioita, n.5x) ja Calvin Klein (musta, harmaa, valkonen, punanen, 20x), ostan uusia PSD boksereita aina kun löytyy joku hienoa kuvio ja muuten en tällä hetkellä osta bokserita
- Anonyymi00012
Mä en pidä talvella boksereita. Mulla tollanen 10x boksereita Björn Borg, Jack Jones. Nike. Mulla on punaisia, sinisiä, mustia, valkosia.
Nyt jalassa Black Horsen pitkät punaset alkkarit. Sinisiä ja valkosia on vielä beiget. Pidän kerrastoja. En kovin usein saa uusia. Olen 13v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2715366- 664704
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463814- 513760
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 383153
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo773057Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu212641