Sotkamo Silver

Anonyymi-ap

5

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä hieman spekulatiivista nousua uusien kauraustulosten innoittamana.
      Itse aikoinaan (2020-2022) tein jonkin verran kauppaa SS:n osakkeella ja lopulta niitä jäi pieni kasa (alle 10000kpl) salkun pohjalle (tuossa noin 0.2x tasosta ostettuna) ja kun kurssi on viimeajat ollut 0.05-0.1 välillä, niin ne ovat vain ”unohtuneet” salkkuun.

Eilennä kun satuin vähästä aikaa katsomaan SS:n tilannetta ja hämmästyin kun kurssi oli 0.6x tasossa ja tänäin sitten pörssin avauksessa laitoin tuon pienen polttini ulos 0.66 hinnalla, eli noin kolminkertaisen tasoon ostohinnasta osakkeesta minkä olin jo käytännössä ”unohtanut”.

• Anonyymi00001

Ostin aikoinaan noita 0.05 eosakkeita tonnilla ja myin koko potin pois 0.66e. Arvatkaa hymyilittikö?

• Anonyymi00005

Tänään osakkeen arvo on 0.72.

• Anonyymi00002

Hopean hinta tuntuu riistäytyvän käsistä joten tuli nyt ostettua arpalippuja. Katsotaan mitä tuleman pitää

• Anonyymi00003

Maailmassa ollut vuosikausia hopean tarve suurempaa kuin tuotanto.. Nyt tuo alkanut nostamaan hopean hintaa voimakkaasti. Ja koska hopeakaivoksissa hopean hinta toimii vipuna kaivoksen tulokseen on sotkamo lähtenyt lentoon. Esimerkiksi yksinkertaistettuna jos kaivos tehnyt 3$/unssi voittoa hopean 30$/unssi hinnalla, niin se että hopean hinta kaksinkertaistuu ei tarkoita että voitto kaksinkertaistuisi vaan voitto kymmenkertaistuu. Koska jos kulut pysyvät samoina tuo hopean suurempi hinta on pelkkää voittoa kaivokselle. Esimerkiksi jos hopean hinta jatkaa nousuaan on sotkamon kaivoksella mahdollisuus tehdä liikevoittoa enemmän kuin koko viimevuoden liikevaihto on ollut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe