Mopokisat

Anonyymi-ap

Kuka muistaa mopokisat (oliko24h vai 12h) ,ajettiin ammattikoulun ympäristössä? Sit muistaakseen mopo piti myydä tiettyyn hintaan jos joku halus sen ostaa. Oli ovakon teami ja muita ja se oli kyllä hienoin tapahtuma mitä imatranajojen kanssa järjestetty. Sääntönä oli että 50cc ei saanut ylittää mut muuten sai virittää mihi kykeni. En löytänyt googlettamalla mitään, johtuen kai netin ollessa vain lasten kengissä. Kertokaa muistoja jos vain löytyy, oli mahtava tapahtuma!!

10

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Olisko ajankohta ollu joskus 80 luvun lopulla? Mopo endurance? Ja 24h

      • Anonyymi00002

        Voi olla ett oli 80luvulla mut 90 luvilla itsee olin katsomassa Tai muistelen et ois 90 luvun puolivälissä. Voi olla etttä muualla on järkätty sit 90 luvulla tai 2000 luvun alussa koska ovakon tiimi oli mukana silloin kun seurasin mopon rakentamista. Oli näitä ovakon vanhoja rr-kuskeja mukana tai ainakin mekaanikkoja. Vuodet vierii.. varmaanki 90luvulla ehkä 😁 voi olla aiemminkin


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Voi olla ett oli 80luvulla mut 90 luvilla itsee olin katsomassa Tai muistelen et ois 90 luvun puolivälissä. Voi olla etttä muualla on järkätty sit 90 luvulla tai 2000 luvun alussa koska ovakon tiimi oli mukana silloin kun seurasin mopon rakentamista. Oli näitä ovakon vanhoja rr-kuskeja mukana tai ainakin mekaanikkoja. Vuodet vierii.. varmaanki 90luvulla ehkä 😁 voi olla aiemminkin

        Immolassa ajettii jotai 15 vuotta sitte.


    • Anonyymi00005

      Heikki voitti miu pappatunan kisoissa, ku en saanu käyntiin sitä. Siitä lähtie oon ollu hieman katkera.
      T:Pena

    • Anonyymi00007

      Mopokisojen mopojen pakkomyynti oli 1500mk ja nykyisin tunnetaan nimellä mopoendurance. Laji on kuollut sääntöjen ja kalleuden takia. Ammattikoululla ajettiin 6h kisat ja virtasalmella 24h kisa joskus 90-luvulla. Myöhemmin immolan kentällä oli 24h kisaat ja mikroautoralalla muutamat 6h kisat.

      • Anonyymi00009

        Olin amiksen kisoissa lippumiehenä. Pari moposta leikkasi kone kiinni sisäpihan kurveissa ;)


    • Anonyymi00010

      Onko Ovakon miehet on vieläkin mopoikäisii...

      • Anonyymi00011

        On, ja kirjoitustaidottomia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe