Minulla on windows 11.ja Avast virustorjuntaohjelma, jonka poistin

Anonyymi-ap

Syystä että en voi antaa uuden pankkikorttini tietoja, joita Avast pyytää kortin vanhentuessa, koska vanha jouduttiin uusimaan tuntemattoman valekäytön takia. Latasin windows 11:n AVG.n j,oka ei toimikkaan kuin passiivisena, vaikka ostin siihen jo lisäsuojankin. Miten minun tulee toimia. AVG väittää että torjunta on tehtävä itse manuaalisesti, koska koneessa on jo toinen toimiva viruksentorjunta ohjelma. Avast ei siellä ainakaan enää näy. Onko kyseessä windows 11 oma virusohjelma joka sinne on jäänyt? joku Defender. Uskallanko poistaa sen. Sehän toimi kai palomuurina kaikkien ohjelmien kanssa , ainakin toimi vielä Avastin kanssa. Joitain muitakin kai koneella on esivalmiina asennuksena. Niistä on joskus hyvin vaikea ottaa selvää, kun tyrkytetään aina uusia parannuksia ja uusia ohjelmia ja itse ohjelmiston tuottajalla edes ei tunnu olevan tietoa mitä on jo ostettu. Avast tarjosi yli 70 eurolla kahdeksi vuodeksi parannetun suojan, suoja olikin vain vuodeksi ja päättyy nyt. Tosin koneella luki että vasta maaliskuussa. Pois Avastista on jo tarpeeksi vaikea päästä. Mutta miten saa turvallisesti uuden toimivan virustorjunnan, joka tarkistaa automaattisesti itsekseen.

7

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Poista Avast ja käytä Defenderiä.

• Anonyymi00002

Defenderiä olen käyttänyt niin kauan kuin se on ollut olemassa. Ei ensimmäistäkään haittaohjelmaa ole ilmennyt vaikka joskus ajan F-Securen online scannauksen.

• Anonyymi00003

Avast on poistettu, mutta latasin AVG;n tilalle, joka ei toimi kuin passiivisena, koska väittää että koneella on toinen virustorjuntaohjelma joka estää avg:n aktiivisen toiminnan, tilasin AVG:ltä lisäsuojankin joka maksaa parikymppiä vuosi, mutta sitä ei voi lainkaan käyttää edellä mainitusta syystä. AVG:n perustoimintoja kyllä manuaalisesti kun laittaa haun päälle. MITÄ TEHDÄ?

• Anonyymi00004

"MITÄ TEHDÄ?"

Poista koneelta KAIKKI masulliset virusohjelmat, jolloin Windowsin oma virusohjelma kytkeytyy automaattisesti päälle palomuureineen. Mitään muuta et tarvitse. Itsekin olen vuosikaudet käyttänyt tuota ohjelmaa ilman pienintäkään ongelmaa.

Mieleenikään ei juolahtaisi maksaa virusten torjunnasta. Tarjolla on nimittäin muitakin ilmaisia ohjelmia, mutta ei niitä tarvita. Itse asiassa jopa AVG:llä on ilmainen versio virusohjelmastaan.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

"MITÄ TEHDÄ?"

Poista koneelta KAIKKI masulliset virusohjelmat, jolloin Windowsin oma virusohjelma kytkeytyy automaattisesti päälle palomuureineen. Mitään muuta et tarvitse. Itsekin olen vuosikaudet käyttänyt tuota ohjelmaa ilman pienintäkään ongelmaa.

Mieleenikään ei juolahtaisi maksaa virusten torjunnasta. Tarjolla on nimittäin muitakin ilmaisia ohjelmia, mutta ei niitä tarvita. Itse asiassa jopa AVG:llä on ilmainen versio virusohjelmastaan.

Mutta kun halusin juuri avg:n , mutta toimivana ja lisätoiminnoilla ja se ei toimikaan, mutta rahastaa silti sen 20 euroa, jonka itse tilasin lisäsuojaksi. Haluan tietää miten saisin avg passiivisen toiminnan muutettua aktiiviseksi.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta kun halusin juuri avg:n , mutta toimivana ja lisätoiminnoilla ja se ei toimikaan, mutta rahastaa silti sen 20 euroa, jonka itse tilasin lisäsuojaksi. Haluan tietää miten saisin avg passiivisen toiminnan muutettua aktiiviseksi.

Eli minulla oli muutaman päivän AVG ilmainen versio, joka toimi vain passiivisena, eli kun lähetin sen tarkastamaan virukset. Palomuuri toimi kai windows 11:n omana toimintana, joka on aina päällä., oli virusohjelma mikä tahansa-

• Anonyymi00007

Windows ei tarvitse mitään erillistä virustentorjuntaohjelmaa. Defender hoitaa kaiken hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      102
      6651
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      369
      6221
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3093
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2574
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2225
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1365
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe