ford focus 1.8 td vm.2000 ja huijausyritys

eikö keneenkään voi luottaa

Eli olin tuolla Ylivieskassa autokaupoilla ja melkein ostamassa em. auton, mutta onneksi otin AKE:n tiedot kyseisestä autosta ylös ja niinvain sieltä ilmeni, ettei autossa ole ABS-jarruja vaikka mainoksessa se komeili isoin kirjaimin. jäi paskan maku suuhun. mitenkähän moni ford focuksella ajava luulee autossa olevan abs jarrut vaikka niissä ei olisikaan. Tää on tosi iso turvallisuusriski ...ajatelkaa jos ajaja on siinä luulossa jarrutustilanteessa että "ei hätää onhan tässä abs-jarrut".

8

1800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Mihin ne olivat kadonneet???? ABS oli vakiovarustus alusta alkaen!

• eikö keneenkään voi luottaa

Niin minäkin luulin, mutta kun AKE osaa kerätä autoverotkin pilkuntarkasti niin eiköhän hiedän rekisterisään olevaan tietoon pidä luottaa. sitä paitsi kyseisestä autoliikkestä tuli sähköpostiviesti, jossa he sanoivat että he ovat tarkasteneet asian ja tosiaankin siinä ei ole ABS jarruja

• suomi autoissa on
        eikö keneenkään voi luottaa kirjoitti:

Niin minäkin luulin, mutta kun AKE osaa kerätä autoverotkin pilkuntarkasti niin eiköhän hiedän rekisterisään olevaan tietoon pidä luottaa. sitä paitsi kyseisestä autoliikkestä tuli sähköpostiviesti, jossa he sanoivat että he ovat tarkasteneet asian ja tosiaankin siinä ei ole ABS jarruja

Joissakin eurropan maissa Focusta myytiin ilman ABS-jarruja. Suomessa on aina ollut. Tuo yksilö lienee tuotu ulkomailta käytettynä.

• Reispa

Kyllä kaikissa Focuksissa on aina ollut vakiovarusteena ABS-jarrut.

Asian todellisen laidan olisit voinut tarkistaa helpoimmin ko. auton rekisteriotteesta tai yksinkertaisesti koeajamalla auton.

• n. vuosi sitten suurelle osalle Focuksen omistajia tuli uudet rekisteriotteet jonku virheen takia. Omasta mielestäni nyt ne vasta virheelliset onkin. Juuri nuo jarru hommat on sekaisin mutta ilmeisesti kuitenkin kelpaa katsastuksessa.

• unho2

Ekaksi, älä syytä merkkiä / mallia tai AKE:a, vaan ota selville.Et kai sinä osta autoa rekisteriotteen tai myynti-ilmoituksen perusteella selvittämättä asian todellista tilaa.! Toiseksi, jos et pysty toteamaan auton koeajon perusteella, onko autossa ABS-jarrut, et niitä todennäköisesti kykene myöskään käyttämään oikein vaaratilanteessa. Jos auton osto- si kaatui tähän seikkaan , onnea arvonnalle, kun menet toiseen liikkeeseen / merkkiin !

• eikö keneenkään

Okei! Käyn ajamassa kyseisen auton uudestaan ja yritän selvittää ABS:än olemassaolon

• eikö keneenkään

ostin kyseisen auton epäilyistäni huolimatta...kävin etukäteen kysymässä kittiviasta paikallisesta merkkihuollosta ja sanoivat että eikun maalaamoon niin joko maalaavat uudestaan tai sitten vaihtavat ovet takuuseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe