ford focus 1.8 td vm.2000 ja huijausyritys

eikö keneenkään voi luottaa

Eli olin tuolla Ylivieskassa autokaupoilla ja melkein ostamassa em. auton, mutta onneksi otin AKE:n tiedot kyseisestä autosta ylös ja niinvain sieltä ilmeni, ettei autossa ole ABS-jarruja vaikka mainoksessa se komeili isoin kirjaimin. jäi paskan maku suuhun. mitenkähän moni ford focuksella ajava luulee autossa olevan abs jarrut vaikka niissä ei olisikaan. Tää on tosi iso turvallisuusriski ...ajatelkaa jos ajaja on siinä luulossa jarrutustilanteessa että "ei hätää onhan tässä abs-jarrut".

8

1829

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Mihin ne olivat kadonneet???? ABS oli vakiovarustus alusta alkaen!

• eikö keneenkään voi luottaa

Niin minäkin luulin, mutta kun AKE osaa kerätä autoverotkin pilkuntarkasti niin eiköhän hiedän rekisterisään olevaan tietoon pidä luottaa. sitä paitsi kyseisestä autoliikkestä tuli sähköpostiviesti, jossa he sanoivat että he ovat tarkasteneet asian ja tosiaankin siinä ei ole ABS jarruja

• suomi autoissa on
        eikö keneenkään voi luottaa kirjoitti:

Niin minäkin luulin, mutta kun AKE osaa kerätä autoverotkin pilkuntarkasti niin eiköhän hiedän rekisterisään olevaan tietoon pidä luottaa. sitä paitsi kyseisestä autoliikkestä tuli sähköpostiviesti, jossa he sanoivat että he ovat tarkasteneet asian ja tosiaankin siinä ei ole ABS jarruja

Joissakin eurropan maissa Focusta myytiin ilman ABS-jarruja. Suomessa on aina ollut. Tuo yksilö lienee tuotu ulkomailta käytettynä.

• Reispa

Kyllä kaikissa Focuksissa on aina ollut vakiovarusteena ABS-jarrut.

Asian todellisen laidan olisit voinut tarkistaa helpoimmin ko. auton rekisteriotteesta tai yksinkertaisesti koeajamalla auton.

• n. vuosi sitten suurelle osalle Focuksen omistajia tuli uudet rekisteriotteet jonku virheen takia. Omasta mielestäni nyt ne vasta virheelliset onkin. Juuri nuo jarru hommat on sekaisin mutta ilmeisesti kuitenkin kelpaa katsastuksessa.

• unho2

Ekaksi, älä syytä merkkiä / mallia tai AKE:a, vaan ota selville.Et kai sinä osta autoa rekisteriotteen tai myynti-ilmoituksen perusteella selvittämättä asian todellista tilaa.! Toiseksi, jos et pysty toteamaan auton koeajon perusteella, onko autossa ABS-jarrut, et niitä todennäköisesti kykene myöskään käyttämään oikein vaaratilanteessa. Jos auton osto- si kaatui tähän seikkaan , onnea arvonnalle, kun menet toiseen liikkeeseen / merkkiin !

• eikö keneenkään

Okei! Käyn ajamassa kyseisen auton uudestaan ja yritän selvittää ABS:än olemassaolon

• eikö keneenkään

ostin kyseisen auton epäilyistäni huolimatta...kävin etukäteen kysymässä kittiviasta paikallisesta merkkihuollosta ja sanoivat että eikun maalaamoon niin joko maalaavat uudestaan tai sitten vaihtavat ovet takuuseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      578
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe