Moi!
Olen ollut työttömänä nyt yli vuoden ja mahdollisesti pääsemässä töihin tässä lähiaikoina. Luin ulosoton nettisivuilta että olisi minun kohdallani mahdollisuutta hakea lykkäystä ulosmittaukseen. Olen tehnyt ulosottolaitoksen kanssa maksusopimuksen ja maksanut alusta lähtien maksukieltolaskurin mukaisesti maksut.
Kysyisin onko kenelläkään kokemusta tällaisesta hakemuksesta? Mitä tietoja/liitteitä sinne tarvitsee lähettää? Aika huonosti oli näistä netissä mainittu...
Toinen kysymys liittyy palkan määrään. 990,90€*2 eli siis 1981,8€ ei siis ilmeisesti saa palkka ylittää, mutta tarkoittaako se brutto vai nettopalkkaa? Jos tämä tarkoittaa nettoa, pitääkö hakemukseen ilmoittaa mm. veroprosentti, työttömyysvakuutusmaksu, työeläkemaksun ja mahdollinen liitonmaksu?
Kiitos.
Ulosotto, pitkäaikaistyt., lykkäys
16
385
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sit kun kirjoitat työsopparin niin sen voit laittaa, tai työkkärin lausunto, 6kk saat vapautusta. Palkka on nettomäärä koska siitä se myös lasketaan...mutta tuo sun laskelma on sinne päin tai se summa on uo harkinnan varainen. Kaverini sai 6kk vaparia ja palkka enemmän kuin tuo, joku reilu 2000
- Anonyymi00002
Täällä ulosotto vei ruoka ja lääkerahat Lopputulema aivoinfarkti lääkkeiden puuttumisen takia!
Niitä lääkkeitä Ei saa ottaa tyhjään mahaan koska aiheuttavat sisäistä verenvuotoa otettaessaan.
Tyhjä vatsa tappaa tuolloin.- Anonyymi00003
On olemassa Niin rankkoja lääkkeitä että pitää seista jonkun aikaa niiden ottamisen jälkeen.
Polttavat muuten suolet puhki. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
On olemassa Niin rankkoja lääkkeitä että pitää seista jonkun aikaa niiden ottamisen jälkeen.
Polttavat muuten suolet puhki.Eräs KTM ekonomi vammautui ylimielisen TK lekurin takia.
Koska ekonomi oli juuri tuolloin työttömänä ei antanut lähetettä reumapolille.
Kehoitti ostamaan irtopohjanpäälliset ja väitti että kyseessä on mortonin jalka.
Todellisuudessa kyseessä oli paha akuutti reuma jossa Joka ikinen nivel oli kropassa pahasti tulehtunut.
Kertoi että oli tehdä itsarin kovien kipujen takia. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eräs KTM ekonomi vammautui ylimielisen TK lekurin takia.
Koska ekonomi oli juuri tuolloin työttömänä ei antanut lähetettä reumapolille.
Kehoitti ostamaan irtopohjanpäälliset ja väitti että kyseessä on mortonin jalka.
Todellisuudessa kyseessä oli paha akuutti reuma jossa Joka ikinen nivel oli kropassa pahasti tulehtunut.
Kertoi että oli tehdä itsarin kovien kipujen takia.Menetti luottamuksen yhteiskuntaan ja omaan pärjäämiseensä ulosoton takia.
Joutui ulosottoon TK laskun takia jossa oli kyse virhe diagnoosista. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Menetti luottamuksen yhteiskuntaan ja omaan pärjäämiseensä ulosoton takia.
Joutui ulosottoon TK laskun takia jossa oli kyse virhe diagnoosista.Mainittakoon että vuosilomaltaan palannut tk lääkäri hanskasi homman.
Tarvittiin lähes sata! 100! Kortisonipiikkiä tulehtuneisiin niveliin koko kropassa ennenkuin tulehdus rauhoittui.
Mutta vahinko pääsi tapahtumaan.
Ekonomi traumatisoitui kokemastaan.
On niin kaunainen tapahtuneesta etten pidä enää minkäänlaista yhteyttä tyyppiin. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mainittakoon että vuosilomaltaan palannut tk lääkäri hanskasi homman.
Tarvittiin lähes sata! 100! Kortisonipiikkiä tulehtuneisiin niveliin koko kropassa ennenkuin tulehdus rauhoittui.
Mutta vahinko pääsi tapahtumaan.
Ekonomi traumatisoitui kokemastaan.
On niin kaunainen tapahtuneesta etten pidä enää minkäänlaista yhteyttä tyyppiin.Kropassa on noin 350 niveltä.
- Anonyymi00007
Kommunismia maailma kaipailisi. Jotain sääntöjä että ei saisi varastaa loputtomasti ahdinkoon ajetulta.
- Anonyymi00009
Bobrikovin murhasta pian 122 vuotta.
Rendez vous? - Anonyymi00010
Ja tuon lisäksi maanjärjestys, jossa työtä annetaan ihan jokaiselle. Valtio takaa täystyöllisyyden ja palkkatulolla elää. En ole ikinä ymmärtänyt miksi kommunismia ei pidetä maailman tärkeimpänä moottorina kansantaloudelle. Vanha kansa sanoo, että oma pesä puhtaana ja kunnossa, siitä lähtee kaikki hyvinvointi.
Työ, ruoka, terveys, rauha. Vastuu itsestään ja muista. - Anonyymi00011
Neukkula kaatui jo pian Kiina perässä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Neukkula kaatui jo pian Kiina perässä.
Kiinahan vetää täysillä koko maailmaa. Kiinan kommunistinen kansantasavalta. On jollain tasolla huvittavaa, miten markkinatalousmaat kumartelevat heille ja ruinaavat almuja oman kansantaloutensa pelastamisen vuoksi. Peiliin katsomisen paikka.
Omalla urallani omassa työelämässäni olen aina ollut tyytyväinen, kun työsuhde on ollut valtion listoilla. Olen saanut leipää ja tiennyt tekeväni työni yhteiseen hyvään. Mikään ei ole uhannut, ei potkut eikä nälkä. Siksi Kiinalla menee hyvin ja kansallakin, tosin vähemmistöjen oikeuksissa on tekemisen paikka. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiinahan vetää täysillä koko maailmaa. Kiinan kommunistinen kansantasavalta. On jollain tasolla huvittavaa, miten markkinatalousmaat kumartelevat heille ja ruinaavat almuja oman kansantaloutensa pelastamisen vuoksi. Peiliin katsomisen paikka.
Omalla urallani omassa työelämässäni olen aina ollut tyytyväinen, kun työsuhde on ollut valtion listoilla. Olen saanut leipää ja tiennyt tekeväni työni yhteiseen hyvään. Mikään ei ole uhannut, ei potkut eikä nälkä. Siksi Kiinalla menee hyvin ja kansallakin, tosin vähemmistöjen oikeuksissa on tekemisen paikka.Olet katoavaa kansanperinnettä kenties jonkinsortin reliikki;-).
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olet katoavaa kansanperinnettä kenties jonkinsortin reliikki;-).
Olen historiaa :)
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen historiaa :)
Missä mausoleumisi;-) ?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä mausoleumisi;-) ?
Voudin ulosmitatun talon kellarissa. Olen varautunut kaikkeen, olen hamsteri, olen sotilas, olen hyvä paha susi :) Vallankumousta odotellen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787