Mikä ihme juttu siinä on että kaikki pitää olla aina niin vaikeaa tajuta ? Noh ei toki maailmanloppu. Pääsenhän mä koetuloksiini selville kun menen päivystykseen .
Siis osasin kirjautua omakantaan mutta sitten tuli joku juttu josta en päässyt eteenpäin. Lopulta sitten kirjauduin ulos palvelusta.
Mikä on siis ongelma? Onko aivoissani jotain vikaa hahha?
Nehän kaikki sanoo että omakantaa on helppo käyttää. En minä ainakaan osaa!
Omakanta ; olenko avuton kirjauduin sisään mutta sitten meni vaikeaksi??
4
57
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et sitten osannut kuvailla mitä olit tekemässä? Kyllä Omakanta on aika helppo käyttää.
- Anonyymi00002
En vain osaa selittää oikein. Huono oon selittään jotain asiaa.
Vähän noloa kun isäni sisko joka on 79 vuotias osaa käyttää sitä palvelua ja ihte oon 43-vuotias. On se sillai noloa hieman joo. En sitten tiedä onko hän alunperin osannut sen paikan kuviot että onko saanut alussa joltain neuvoa miten toimia ja on sitten omaksunut tiedot miten toimia siellä. Minä yritin kyllä lukea sivuston ohjeita. Pikkuveljeni voisin pyytää apuun. En kuitenkaan nyt tarvi omakantaa koska meen huomenna päivystyksestä ottamaan asiasta selvää elikkä siis kyseleen labran tuloksiani. - Anonyymi00003
koska en ollu satavarma miten pitää toimia niin käytin maalaisjärkeä = en mene summan mutikassa painamaan mitään painiketta.
Jos voi nyt hieman itseänsä kehua mut onhan toi aika noloa kun noin perusälykäs ihminen ei osaa käyttää tuota palvelua mutta huumorilla selviää kaikesta ettei ota ihtiään vakavasti hah. - Anonyymi00004
Ehkä sitten olen vähäjärkinen. Nämä nykyajan teknologian jutut on haastavia vähäjärkisille ihmisille ainakin. Ei minulla ole edunvalvojaa enkä saa muilta ulkopuolisilta apua arjessani koska oon kait tarpeeksi fiksuksi todettu mutta kyllähän tää aika avuttomalta tuntuu hieman joo.
En ole fiksu kait ollenkaa vaan vähäjärkinen ja en ole kuitenkaan älyttömän tyhmäkään = joltain siltä väliltä mutta tyhmältähän saattaa vaikutelma tulla kun kerroin näistä "älyllisistä kompuroinneistani".
Ennen oli kaikki yksinkertaisempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237