Omakanta ; olenko avuton kirjauduin sisään mutta sitten meni vaikeaksi??

Anonyymi-ap

Mikä ihme juttu siinä on että kaikki pitää olla aina niin vaikeaa tajuta ? Noh ei toki maailmanloppu. Pääsenhän mä koetuloksiini selville kun menen päivystykseen .

Siis osasin kirjautua omakantaan mutta sitten tuli joku juttu josta en päässyt eteenpäin. Lopulta sitten kirjauduin ulos palvelusta.

Mikä on siis ongelma? Onko aivoissani jotain vikaa hahha?

Nehän kaikki sanoo että omakantaa on helppo käyttää. En minä ainakaan osaa!

4

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Et sitten osannut kuvailla mitä olit tekemässä? Kyllä Omakanta on aika helppo käyttää.

• Anonyymi00002

En vain osaa selittää oikein. Huono oon selittään jotain asiaa.

Vähän noloa kun isäni sisko joka on 79 vuotias osaa käyttää sitä palvelua ja ihte oon 43-vuotias. On se sillai noloa hieman joo. En sitten tiedä onko hän alunperin osannut sen paikan kuviot että onko saanut alussa joltain neuvoa miten toimia ja on sitten omaksunut tiedot miten toimia siellä. Minä yritin kyllä lukea sivuston ohjeita. Pikkuveljeni voisin pyytää apuun. En kuitenkaan nyt tarvi omakantaa koska meen huomenna päivystyksestä ottamaan asiasta selvää elikkä siis kyseleen labran tuloksiani.

• Anonyymi00003

koska en ollu satavarma miten pitää toimia niin käytin maalaisjärkeä = en mene summan mutikassa painamaan mitään painiketta.

Jos voi nyt hieman itseänsä kehua mut onhan toi aika noloa kun noin perusälykäs ihminen ei osaa käyttää tuota palvelua mutta huumorilla selviää kaikesta ettei ota ihtiään vakavasti hah.

• Anonyymi00004

Ehkä sitten olen vähäjärkinen. Nämä nykyajan teknologian jutut on haastavia vähäjärkisille ihmisille ainakin. Ei minulla ole edunvalvojaa enkä saa muilta ulkopuolisilta apua arjessani koska oon kait tarpeeksi fiksuksi todettu mutta kyllähän tää aika avuttomalta tuntuu hieman joo.

En ole fiksu kait ollenkaa vaan vähäjärkinen ja en ole kuitenkaan älyttömän tyhmäkään = joltain siltä väliltä mutta tyhmältähän saattaa vaikutelma tulla kun kerroin näistä "älyllisistä kompuroinneistani".

Ennen oli kaikki yksinkertaisempaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      91
      2551
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      87
      1483
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1475
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      16
      930
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      838
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      111
      832
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe