Ruotsissa asunut suomalaismies Aki Paasila löydettiin hukkuneena metrin syvyiseen rantaveteen elokuussa 2015. Kuolemaa tutkittiin murhana ja Paasilan silloinen vaimo Johanna Möller saikin käräjillä tuomion Paasilan murhasta, kunnes koko juttu kaatui hovioikeudessa.
Linkki Maikkarin dokkariin:
https://www.mtv.fi/ohjelma/38371dc30cae19e7161c/aki-paasilan-mysteerikuolema
Mitä mieltä jutusta?
Aki Paasilan tapaus - murha vai tapaturma?
3
251
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Akka murhasi tietenkin, mutta missään niitä ei haluta tuomita. Henivakuutusta oli vaatimassa melkein heti ja mies oli kertonut muillekin uhkailusta. Murhautti isänsäkin ja äiti haavoittui kun teetti likaisen työn hyväksikäyttämällään matulla. Tyypillinen femakkoämmä.
- Anonyymi00003
Johanna Möllerin tammikuussa 2020 vankilassa tavannut Lundin yliopiston persoonallisuuspsykologian apulaisprofessori Petri Kajonius: "Koin vahvaa halua uskoa hänen kertomiinsa yksityiskohtaisiin tarinoihin. Päähäni juurtui epäilys siitä, onko hän todella syyllinen, vaikka todellisuudessa näyttö häntä vastaan on hyvin painavaa."
Ei hyvää päivää! Eukko on niin selvä psykopaatti, ettei kahta sanaa! Oispa mielenkiintoista tietää, onko nää kaksi muuta exää vielä hengissä (eukolla kuusi lasta kolmen eri miehen kanssa). Ja miten hemmetissä Ruotsissa voi ottaa henkivakuutuksen toiselle henkilölle?!! Ymmärtääkseni Suomessa ei voi vai..? Toi ämmä jos ei ois joutunu kiven sisään, niin sen jäljiltä ois voinu löytyä lisää ruumiita.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009588769.html- Anonyymi00004
Suomessa(kin) miehet ovat niin hyväuskoisia että ottavat itse, muttaainakin USA:ssa hellpo ottaa toiselle ja siellähän akoilla oli jopa oma vakuutus- ja myrkkykauppa, murhasivat järjestään miehiään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398