ensi kesänä. Ei niisssä mitään järkiä ookaan. Mutta, että Poliisin täytyy..onhan niillä vanhemmatkin useimmilla.
Sensijaa jo loppuvuodekksi poliisi vetoaa ihmisiä käyttämään alkoholia maltillisesti.
Että Poliisi, virkamiehet joutuvat vetoamaan kansalaisiin , kun eduskunta ensin helpottaa viinasten saatavuutta. Joo joo ON niillä joku yhteys, kun oikeen viinaa tyrkytetään.
Mopomiitit pannaan kuriin
7
150
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poliisi on joutunut vetoamaan aika usein
Tämähän tarkoittaa kärjistetysti sitä, että lainsäädäntö ei ole sen todellisuuden tasalla, missä Suomessa eletään ( esim. nuorten liikennekäyttäytyminen)
Eduskunnassa pitäisi herätä. Nyt vaan näyttää siltä, että edustajiinkin joudutaan vetoamaan, että käyttäytyisivät kuten laki edellyttää. - Anonyymi00002
Viinaan menevät vanhemmat kiittää kun voivat tilata viinat kotiovelle!Eihän sitä krapulassa jaksa itse lähteä puotiin, kun joku kantaa kotiovelle.
Lapset siinä oppii nuorena tavoille..- Anonyymi00003
On se tämä Suomi- eduskunta järijenköyhä!!Tämäntasosia parannuksia värkätään suurella palakalla!!
"Mua ei huvita enää mikää"!
- Anonyymi00004
ei poliisia kiinnosta. liikenteessä on yksi musta skootteri joka ajaa vaan puolikkaalla rekkarilla ja on ilmeisesti myös viritetty, nopeusmittari puuttuu myös . olen asiasta soittanut poliisille, mutta poliisia ei kiinnosta.
eli ilman rekisterikilpeä ilmeisesti saa huoletta ajaa, koska poliisi ei paikalle saavu.
ja tämä mopo poika ajaa myös jatkuvasti pyöräteillä ja teillä jossa ei saisi.
mun puolesta mopot saisi kieltää lailla, mihin muka lapsi tarvitsee mopoa ei mihinkään- Anonyymi00005
Ikärajaa pitäisi nostaa kaikissa nuoriin liittyvissä asioissa.
17 vuotiaan aivot ei oo aikuisten aivot.
Mutta poliittiset päättäjät eivät kuuntele asiantuntijoita.
Ja taas kuoli neitokainen Lapualla .
Lakien tehtävähän on SUOJELLA kansalaisia.
- Anonyymi00006
Nyt ymmärsin tästä vaan että pannaan, koska olen puolustusvoimien ylentämä ja ihan esimies.
Tajusitteko pannaan 😅😂- Anonyymi00007
Hyvä ee on tajuta osittainki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1568345KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4337428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512567- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530