Kaupunkien tulee ekonomistin mukaan kasvaa omin voimin.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ei asuntotukieuroilla mällääminen ole oikeaa asumista. Sitten kun tulot on hankittu oikeilla töillä voidaan puhua oikeudesta asumiseen.
- Anonyymi00002
Asumistuen voisi poistaa kokonaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Asumistuen voisi poistaa kokonaan.
Veronmaksajien tehtävä ei ole kustantaa joillekin ökyasumista ja ökyneliöitä.
- Anonyymi00004
Asumisen verot kohti nollaa, olisi vielä tärkeämpää.
- Anonyymi00005
Leijonanosa asumistuesta valuu Hesaan.
- Anonyymi00006
Maakuntien tukeminen on kuin kaataisi vettä kuivaan kaivoon.
- Anonyymi00010
No jos kaivo on kuiva, kyllä sinne voidaan palokunnan autolla vaikka vettä tuoda, että sitä voi käyttää.Voi olla outoa kunnallisen veden piirissä olevalle, mutta oman kaivon omistajille hyvinkin tuttua. Tai sitten tehdään muusta vesisäiliöstä tilapäinen 'kaivo'.
- Anonyymi00007
Ökyneliöiden ostaminen veronmaksajien piikkiin ei ole nykyaikaa. Telttaan vaan jos ei ole varaa asuntoon.
- Anonyymi00008
No ei ehkä teltat mutta parakit joissa osa työssäkäyviä joutuu asumaan.
Olen ihmetellyt että miksi parakit kelpaa työssäkäyvien asunnoiksi mutta ei työttömien ja sosialitukilaisten. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No ei ehkä teltat mutta parakit joissa osa työssäkäyviä joutuu asumaan.
Olen ihmetellyt että miksi parakit kelpaa työssäkäyvien asunnoiksi mutta ei työttömien ja sosialitukilaisten.Kontit on varsin mainioita asuntoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717