Mesimarjasi

Anonyymi-ap

Millainen työpaikka? Katsoin tuon ylen julkaisun ja ei kovin vakuuta

11

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä mene. Paljon käyntejä, kukaan ei vastaa mitään. Asiakkaat vaarassa!!

• Anonyymi00002

Minun isä ei saanut ollenkaan insuliinia. Ei oltu tarkastettu onko ruokaa kaapissa. Tämä huhtasuolla jyväskylässä

• Anonyymi00003

Äitini luona kävi niin monta hoitajaa.. Osa ei osannut suomea. Haavanhoito ei onnistunut. Joutui osastolle verenmyrkytyksen takia. Kukaan ei vastannut viesteihin.

• Anonyymi00004

Olin tuolla Huhta suolla töissä. Lääkkeitä varastettiin ja niistä kun teki ilmoituksen mitään ei tapahtunut. Käyntejä ei tehty, asiakkaat ei saaneet lääkkeitä . Tämä Ylen juttu on vaan jäävuoren huippu!

• Anonyymi00005

Onpa heillä paljon ylistäviä sanoja netissä? Ei voi kuin nauraa. Todellisuudessa asiakkaat hoidetaan huonosti. Vakavia virheitä

• Anonyymi00006

Lääkeluvattomat hoitajat antaa lääkkeitä ja pistelee insuliineja, käyntiajat ylimitoitettu jotta saadaan nyhdettyä asiakkailta mahdollisimman paljon rahaa eikä niitä lyhennetä vaikka hoitajat tuo ilmi ettei ole tarvetta, jäätävät määrät käyntejä, kokoajan (ymmärrettävästi työn kuormittavuuden takia) sairaslomia eikä niitä saada läheskään aina paikattua, työpäivät venyvät lähes päivittäin eikä ylitöistä makseta, työsopimukset ovat lähes aina 0-sopimuksia ja mikäli naama ei jostain syystä miellytä, saatetaan lopettaa vuorojen tarjoaminen, vaikka tarve on suuri.

Pitäisiköhän niiden kuukausittaisten virkistyspäivien ja kulissien kiillottelun sijaan keskittyä siihen, että työntekijöillä olisi sellaiset työolot, missä jokainen kykenisi työtehtävänsä hoitamaan?

• Anonyymi00007

Lisäksi ne kielitaidottomat hoitajat. Ja palkataan kokoajan lisää vaikka vanhoille työntekijöille ei ole tunteja?

• Anonyymi00008

Onpa tosiaan ylistys puheita firman sivuilla. Todellisuus eri. Mikään viesti ei kulje. Pelottavaa oli olla koko paikassa töissä. Kukaan ei ottanut vastuuta. Oli asiakas, joka ei ollut saanut insuliinia kolmeen päivään! Asiakas, jonka lääkkeet varastettu. Miten kauan näin voi jatkua??

• Anonyymi00009

Olen huhtasuon entinen työntekijä. joka päivä tuli ilmi virheitä. Kun sanoin niistä eteenpäin, ei reagointia. Ottiko tämä mesimarjasi liian ison palan? rahaa varmaan saa omistajat mutta laatu on erittäin huonoa. Ja ajatella että nämä asiakkaat maksaa tästä?

• Anonyymi00010

Miten ei avi reagoi jos näin paljon ilmoituksia??

• Anonyymi00011

Siellä monet hoitajat valittaa.. Kun on palaveri kukaan ei puhu mitään? Tätä on hoitajien työkulttuuri.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2630
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      343
      2261
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2072
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      19
      1946
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1668
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1202
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1189
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1050
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1025
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      1002
    Aihe