...vähä-älyinen niin tiedoksi, että minulla menee 2,5-4,5 sekuntia, kun tiputan Suomi valtion alas. Tämä johtaisi 1. Toinen Sisällis-Sota 2. ZWW3Z 3. Ydinsota 4. Ihmiskunnan Tuho (Zompiet). Edelleen tiedoksi...pelasin YDINSOTA peliä ja sen opiskeluun meni 3 sekuntia ja muutaman minuutin kuluttua MAAPALLO räjähti kappaleiksi 🤣😅😂🤍💛❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤😺😹😸🤌👌🤏✌️☝️👍✊️👏🫶✍️👽...edelleen tiedoksi..olet KATEELLINEN ja siten PAHOISSA mielenterveysongelmissa. Vielä Esim. Suoritin Iisalmen Ammatillisessa Oppilaitoksessa Matematiikan kokeissa Epävirallisesti katsottuna Maailmanennätyksen, että Hah hah haaa 🤣😅😂 .... pulpetin oikeassa reunassa oli Lyijykynä ja paperilla oli 53-55 erilaista Laskutehtävää ja vastaukset piti kirjoittaa ja minulla meni aikaa 37 sekuntia ja tätäkään EI pysty yksikään Ihminen Rikkoa...N.E.V.E.R. siis Ikinä 🤣😅😂😏🤫🫣😶😵😵💫😲😳🤞✌️🤏🤌👌🫰☝️👍👏🫶✍️🤍❤️💛🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤🖤🖤🖤🖤👽👻 ...... olen tehnyt elämässäni sellaisia asioita hyvinkin Paljon kymmenien vuosien aikana, joita EI Ihmiset haluaisi Uskoa Todeksi, koska TE olette ITSE niissä PAHOISSA Mielenterveysongelmissa Esim. Olette Epävarmoja omasta Itsestänne/elämästänne 🤍❤️💛🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤☝️✍️👽 Silloin, kun olin elämäni ensimmäisessä Sosiaalisessa to7minnassa mukana siis kirjoitin elämäni ensimmäisen Nettiviestin SUOMI24KESKUSTELUPALSTAKAJAANI ja Hyvinkin KOHTELIAASTI vuonna 2008 ja Vastauksena oli, että Sinulla on Mielenterveysongelmia niin siirsin tämän viestin Jeesus Kristuksen Vasemmalle puolelle Hautakammion jäädessä Oikealle taakse, kun 2 VALOILMIÖTÄ tulivat Ulkoavaruudesta siirtämään Oviaukon edessä olevan Kiven Oikealle päin ja Herramme Jeesus Kristus oli Olentojen vallassa myös Henkisesti/Sielullisesti niin hän suorittaa parhaillaan Suomessa olevien Ihmisten Matematiikka-aivojen Nollaamista ja aloitti tämän asian sisällön suorituksen vuoden 2008 jälkeen täällä Suomessa myös Painovoimaa käyttäen Korkeimpien Voimien avustamana ja kävi niin, että Petteri Orpo eli minun Kaima on jo ilmoittanut, että Suomalaisten Matematiikka aivot ovat TUHOUTUMASSA ja tämä johtaa siihen, että YRITYKSET tipahtivat NOLLAAN Syntyvyyden kanssa Yhteisesti ja nämä johtavat siten siihen Toiseen Sisällis-Sotaan Suomessa y.m y.m.s JJne.Olisi kannattanut miettiä minulle kirjoitellaan ja minusta ja Kuolleista Ihmisistä ja samalla Tilasitte Pahuuden liikkumisen täällä Suomessa, joka käyttää Esim. Painovoimaa ja EN tarkenna, koska teillä EI ole olemassa olevia ja tarvittavia edellytyksiä tietää asiasta enempää. Pitäkää tätä viestiä KOHTELIAISUUTENA Itsellenne täällä Suomessa, kun EI kelpaa Realistinen Kohteliaisuus ja nauttikaa elämästänne 🤍❤️💛🖤❤️🖤❤️🖤❤️❤️🖤❤️🖤❤️🖤🖤☝️✍️👽👻
Sinä, joka kirjoitit, että taidat olla...
2
116
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kansalaisaloite.fi
Lääketieteelliset laatukriteerit Kelan, Kevan,vakuutuslaitosten päätöksiin
3.11.2025
Aloitteen sisältö
Suomessa tuhannet ihmiset saavat vuosittain hylkäävän etuuspäätöksen vaikka hoitava lääkäri/lääkärit ovat todenneet työkyvyttömyyden tai sairauden vaikeaksi.
Monet päätökset perustuu yleisluonteisiin toteamuksiin,kuten "sairauteen on olemassa erilaisia hoitokeinoja"vaikka kaikki tunnetut hoitokeinot olisi jo kokeiltu.
Lakiin kirjattaisiin velvollisuus käyttää yhtenäisiä lääketieteellisiä arviointiperusteita, jotka Valvira tai Sosiaali- ja terveysministeriö vahvistaa.
Kannatusilmoituksia23.1.2026 tässä palvelussa 980
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/16164 - Anonyymi00002
Silti käyttäydyt niin kuin ois kusta ja paskaa päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253805Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283550Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42240- 1111638
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181548Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241299Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99870Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77797- 86741