Einen Muoti

Anonyymi-ap

Mitä kokemuksia?

191

6951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Käymätön paikka

    • Anonyymi00003

      Sisko kävi. Oli ostanut juhlamekon tosi edullisesti. Ja oli kaunis, (vaikkei ollut kotimaista tuotantoa). Mekkoja oli ollut rekit täynnä, on mistä valita.

    • Anonyymi00004

      Hyvin pärjännyt ilmankin.

    • Anonyymi00005

      Eihän tuo enää oo kohta Einen muoti vaan nimi vaihtuu Pinkpoksiksi. Niinku mitä..

      • Anonyymi00007

        Mahtaako nimen vaihto kannatta pikkupitäjässä, pinkpoks kuulostaa karkkikaupalta tai lasten pomppulinnalta.


      • Anonyymi00044

        Uusi nimi on Einen rätei ja lumpui.


    • Anonyymi00008

      Nosto!

    • Anonyymi00009

      Penttisen putiikki

      • Anonyymi00010

        Ai tuleeko siihen pakohuone


    • Anonyymi00011

      Sillähän Pinkpoksiksi kai muuttuu kun Einen muoti kuulostaa vanhojen naisten puodilta.

      • Anonyymi00012

        Pinkpoks kuulostaa ihan lasten kaupalta.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Pinkpoks kuulostaa ihan lasten kaupalta.

        Pinkki väri ja kuohuviini pullon avaus, on Pinkpoks.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Pinkki väri ja kuohuviini pullon avaus, on Pinkpoks.

        Uutisen mukaan se on edelleen vaatekauppa mutta siellä myydään myös energiahoitoa ja värianalyysia..


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Uutisen mukaan se on edelleen vaatekauppa mutta siellä myydään myös energiahoitoa ja värianalyysia..

        Energiahoitoa vaatekaupassa. Tulee mieleen astraltv


      • Anonyymi00016

      • Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Pinkpoks kuulostaa ihan lasten kaupalta.

        Harvinaisen typerä nimi, olisihan tuohon jotain vähän fiksumpaakin voinut keksiä, mutta menestystä yrittäjälle siitä huolimatta.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Harvinaisen typerä nimi, olisihan tuohon jotain vähän fiksumpaakin voinut keksiä, mutta menestystä yrittäjälle siitä huolimatta.

        Onko energiaHOITAJA lääkäri tai sairaanhoitaja ?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Onko energiaHOITAJA lääkäri tai sairaanhoitaja ?

        Ei taida olla "oikea" hoitsu😅🤣


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ei taida olla "oikea" hoitsu😅🤣

        Mitähän hoitoa onkaan tarjolla. Miehet sinne jonottaa


    • Anonyymi00017

      Eikö enää hammaslääkäri rahoita luksus elämää?

    • Anonyymi00018

      Entinen muoti.

    • Anonyymi00022

      Tällä kylällä ei paljasjalkaiset juuri muotia tartte ja korkealentoisempi ulkoasuporukka ja fiinit turistit kyllä hommaa erikoisasunsa kylttyyrikaupungeista.
      Joten kovasti vaan jaksamista yrittäjälle.

    • Anonyymi00023
      • Anonyymi00025

        🤣poks


      • Anonyymi00026

        Nauroin varmaan 5min


    • Anonyymi00027

      Kerran kävin Einen -puodissa ja kun hoksasin että ei se ole Einen liike niin en sen jälkeen mennyt. Eikä vieläkään tule asiaa.Torilta saa näitä tuo tuontivaateita kun myyjät tulee kesällä.

      • Anonyymi00028

        Kajaanista saa samat rytkyt ja netistä.


    • Anonyymi00029

      Siis monessa vaatekaupassa jos sovittaa ja sitten nappaat kuvan sovituskopissa vaatteesta seinää vasten ja etsit kuvan google lens -sovelluksella niin löydät saman tuotteen netistä halvalla. Ei toki koske Temun piraatteja, siis siellähän on Marimekkoakin kopiona.

    • Anonyymi00031

      Torimyyjiltä samat vaatteet neljäsosalla hinnalla. Korkea hinnoittelu, en käy. Muutamia kertoja käynyt. Samat vaatteet normihinnalla myynnissä kuin outi aloitti tuon liikkeen. Jos jotain uutta tulee, se sekoitetaan vanhojen joukkoon. Että asiakas etsiessään muka huomaa vanhoissa, entisen sesongin vaatteissa itselleen sopivaa. Hohhoijaa.

    • Anonyymi00032

      Avajaiset oli tänään. Omistaja ei ees paekallaollunna, eikä mitään tarjouelluu ollu. Äfbookisss mainosti arvontaa eikä ollu koko arvonta laatikkoo.

      • Anonyymi00043

        Penttisen penan touhut tietää


    • Anonyymi00033

      Kaamea myyjä oli kun vaimolle etsin joululahjaa. Väkisin yritti myydä kesärytkyjä. Menin sitten marimekko myymälään.

    • Anonyymi00034

      On kyllä kalliit hinnat kun vara antaa jo -30% alussa. Outoa että vaatekaupassa myydään energiahoitoa, onko demoninen

    • Anonyymi00035

      Demoninen on. Yritetään ottaa asiakkan henki haltuun. Sitte n myydään kuteita.

    • Anonyymi00036

      Tiedä mitä menoja järjestävät

    • Anonyymi00039

      Miksi tätä ketjua yritetään piilottaa koko ajan kommentoimalla muita ketjuja yhtäkkiä reilummin. Palsta on nukkunut lähinnä aiemmin 😳

      • Sepä se on trollit asialla..!


    • Anonyymi00040

      Kommeeta on

    • Anonyymi00041

      Ei sieltä kukaan mitään osta.<!

      • Anonyymi00042

        Onko siellä pakohuone


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Onko siellä pakohuone

        Vooepi olla tai sitten saa muuten juosta hintoja pakoon.


    • Anonyymi00047

      Tietää ketkä trollaat että tää heidän oma aloittamaan ketju painuu unholaan.😅

      • Anonyymi00048

        On sekavia ketjuja tullut tämän jälkeen, siis palsta on nukkunut ennen tätä ketjua! Huh


    • Anonyymi00050

      On kyllä niin karmea myymälä. Yli ilmalämpöpumppu myyjät. Teennöisyys paistaa kadulle saakka. Modassa kiva käydä. Siellä normaali asiakaspalvelu.

    • Anonyymi00051

      Yli imelät myyjät

    • Anonyymi00052

      Imelää ja suolaista.Mikäpä siinä elämä on

    • Anonyymi00054

      Kyllä kansa on kateellista niille, jotka haluavat yrittää.

    • Anonyymi00055

      Perus kainuulaisten toimintaa, haukutaan muita jotka edes yrittää.

      • Anonyymi00058

        Ei vaan siitä kuka yrittää.


    • Anonyymi00056

      Aika hiljaiselta näytti kaupan käynti

    • Anonyymi00057

      Turistit siellä vaan käy. Kukaan paikallinen sitä puljua kannata.

      • Anonyymi00062

        Ei tietenkään. Me sotkamollaiset vain räkytämme toisiamme ja levittelemme perättömiä juttua Suomi24:ssa.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Ei tietenkään. Me sotkamollaiset vain räkytämme toisiamme ja levittelemme perättömiä juttua Suomi24:ssa.

        Se johtuu ihan geeneistä..! On juoppoja,sekä rähinä tyyppejä sotkamo täys


    • Anonyymi00061

      Ketju oli kadonnut perälle

    • Anonyymi00064

      Arvaa miksi. Kun tämä yritetään piilottaa ja tehdä uusia ketjuja. Ja kene tekosia ne on.

      • Anonyymi00067

        Härskiä.


    • Anonyymi00068

      Vai että energiahoitoa

    • Anonyymi00069

      Sinne vaan miehet, energiaa saamaan takahuoneeseen.

    • Anonyymi00070

      Lieneekö ovi jäätynyt kiinni kun ei ketään siellä käy.

    • Anonyymi00071

      Ei kokemuksia.

    • Anonyymi00072

      Mitä siellä on myynnissä?

      • Anonyymi00073

        Vaatteita ja energia hoitoa ja värianalyysia.. onko puoskarointia jos sairaat hakevat vaivoihin apua hoidosta jos ei aito lääkäri


    • Anonyymi00076

      Facessa luki siel oli muotishow

      • Anonyymi00077

        Ihmehousut oli päivän shown hittituote.


      • Anonyymi00079

        Keskenään siellä esittelevät asuja toisilleen ja juovat punkkua.!


    • Anonyymi00078

      Liian outo putiikki

    • Anonyymi00080

      On melkoinen kauppa.

    • Anonyymi00081

      Ylihinnoiteltuja rytkyjä myyvät, samaa saa torimyyjältä tai ulkomaanreissulta huomattavasti edullisemmin…

      • Anonyymi00085

        Joo temu rytkyjä paljolti taitaa olla


    • Anonyymi00082

      Onko joku käynyt

    • Anonyymi00083

      Aika hiljainen kauppa...

    • Anonyymi00084

      On outo nimi kaupalle. Einen muoti oli kyllä vanhalta kuulostava nimi. Ei tosin nimiuudistus oikein onnistunut. Kuulostaa ihan lasten lelukaupalle.

    • Anonyymi00086

      Kukaan ei käy tuolla niin varmaan hinnat kohdillaan

    • Anonyymi00087

      upp

    • Anonyymi00088

      Hop

    • Anonyymi00089

      hopp

    • Anonyymi00090

      Uppp

    • Anonyymi00091

      Upp

    • Anonyymi00092

      Hopi hopi mekon ostoon.

    • Anonyymi00093

      hop

    • Anonyymi00094

      Eipä tarvi käydä.Pelkkä liikkeen nimikin on niin teennäinen.

      • Anonyymi00095

        Varmaan loppu vuonna on luukku kiinni


    • Anonyymi00096

      Mummo luuli siellä myydään lökäpöksyjä kun nimi on poks - pöksy.

    • Anonyymi00097

      Lapsellinen nimi ja rahastusta.

    • Anonyymi00098

      Uppp

    • Anonyymi00099

      Miten yksi vaatekauppa voi muuttua kestopuheenaiheeksi? Talo on näkösällä paikalla ja siitä on pakko kulkea toisinaan ohi, mutta ei sinne ole pakko mennä sisälle.

      • Anonyymi00103

        Kun se vaan on niin erikoinen


    • Anonyymi00100

      Ne videot mitä ne somessa jakaa, on aika kiusallisia. En tohdi mennä kauppaan sisälle, kun myyjät vaikuttaa siltä että hyökkäävät heti ovella kimppuun ja alkaa sen maailman kalkatus ja ihkuttelu ja se vaan on jotenkin liikaa.

      • Anonyymi00101

        Kysy heti ovella, että saako vaatteita katsella rauhassa itsekseen. Jos sanovat, että ei saa, kävele ulos. Jos sanovat, että saa katsella, käy peremmälle ja katsele, mutta älä puhu mitään, vaikka kuinka hölöttäisivät. Puhu vasta sitten, jos löydät jotakin ostokelpoista.


      • Anonyymi00102

        Kuulostaa ihan kauhealta käytökseltä.


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Kuulostaa ihan kauhealta käytökseltä.

        Mielestäni ovat ystävällisiä


    • Anonyymi00105

      Liian yli innokkaat ja tekopirteät myyjät karkottaa asiakkaat.. kohtuus kaikessa riittäisi. Ja hinnat on aivan liian korkeat vaatteiden laatuun nähden

    • Anonyymi00106

      Tiktokissa tuli vastaan ilta-alevideoissa.

      • Anonyymi00108

        Tik Tok muottia 😅


    • Anonyymi00107

      Upp

    • Anonyymi00112

      Sotkamolainen kateus.com

    • Anonyymi00113

      Sontaa ne vaatteet, netistä saa vastaavia puolet halvemmalla ihan Euroopasta ilman postimaksut.

    • Anonyymi00114

      Kallista niin kallista............

    • Anonyymi00115

      Kallista on, kun tulee suoraan Pariisista. Uusinta muotia.

      • Anonyymi00116

        Osa on Temu laatua


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Osa on Temu laatua

        Toivottavasti alkuperä on tiedossa eikä vaatteet ole hikipajoista joista MOT ohjelmassakin oli.


    • Anonyymi00117

      Ei taida menestyä

    • Anonyymi00119

      Todella huonolaatuista vaatetta myyvät ylihinnalla…en ottaisi edes ilmaiseksi niitä rytkyjä mitä kauppaavat

    • Anonyymi00120

      Oletko käynyt tutkimassa laatua?

      • Anonyymi00125

        No ei tarvitse hirveästi tutkia kun näkee jo päällepäin mitä ovat… vastaavaa laatua kuin temu ja shein


    • Anonyymi00126

      Kiva liike kannttaa käydä tutustumassa eikä täällä paskaa jauhaa !

    • Anonyymi00128

      Uppp

    • Anonyymi00130

      Joko rupeavat baaria pitämään kun terassin teko alloitettuna?

      • Anonyymi00131

        visa ja kinkkubingo pinkpoksiin heti!


    • Anonyymi00132

      Huomenna muotinäytös klo 16.00. Muistakaa katsoa.😃

      • Anonyymi00133

        Ale päivä + remontti päivä näyttää olevan tänään.


    • Anonyymi00134

      Oli hieno muotishow.

    • Anonyymi00135

      Tänään 16.4. Klo 17 kiinnitimme ensimmäisen rakkauslukon Pinkpoksin Rakkauden Oveen. Lukossa lukee: Outi&Heidi Friends Forever.

      Tämä rakkauden ovi on ovi, joka ei johda sisään eikä ulos. Se ei avaudu mihinkään näkyvään, mutta se avaa jotakin paljon tärkeämpää: lupauksen. PinkPoks rakkauden ovi syntyi ajatuksesta, että rakkaus ansaitsee tulla nähdyksi — ei vain parisuhteiden, vaan myös ystävyyden, perheen, sisaruuden ja elämän tärkeiden hetkien. 💗

      Jokaisen oveen jätetyn lukon mukana kulkee tarina ihmisistä, jotka ovat halunneet jättää jäljen maailmaan. Jokainen lukko on kuin pieni sydän, joka sanoo: “Tämä hetki oli meille tärkeä.” Jotkut lukot kertovat rakkaudesta, joka on kestänyt vuosia. Toiset kertovat ystävyydestä, joka on pelastanut vaikeina päivinä. Jotkut lukot on kiinnitetty äidin ja lapsen nimillä, toiset sisarusten, jotka haluavat muistaa yhteisen matkan. 💗

      PinkPoksin ovi ei kysy, millaista rakkautta siihen kiinnitetään. Se ottaa vastaan kaiken — lempeyden, välittämisen, lupaukset ja toiveet. Tämä olkoon paikka, jossa te ihmiset voitte pysähtyä hetkeksi, katsotte toisianne ja sanotte: “Me kuulutaan yhteen.”

      Kun lukko napsahtaa kiinni, se ei sulje mitään pois. Se avaa jotakin: ajatuksen siitä, että rakkaus voi olla näkyvää, jaettu ja yhteinen. Tästä päivästä lähtien Sotkamon pienessä kylässä, keskellä arkea, on paikka, jossa tunteet ja muistot saavat jäädä elämään. 💗

      Tervetuloa Pinkpoksilla kiinnittämään oma RAKKAUSLUKKO RAKKAUDEN OVEEN 💗💗💗

      Rakkaudella: Outi&Heidi

      • Anonyymi00136

        Lapsellista


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00136 kirjoitti:

        Lapsellista

        Piu PAU poks


    • Anonyymi00138

      Hyvä tuo mini terassi..

    • Anonyymi00139

      Sieväksi olette laittaneet liikkeen julkisivun, mukava siitä aina ohi ajella. :)

      Onko vaatteiden koko-valikoima siis 34-56?

      • Anonyymi00140

        Yksi mekko sopii kaikille.


      • Anonyymi00141

        Ohi siitä moni muukin ajelee


      • Anonyymi00151
        Anonyymi00141 kirjoitti:

        Ohi siitä moni muukin ajelee

        Eipä ole omaa kokoa myynnissäkään, niin ohi pitää ajella. Mielellään sitä tukisi paikallista yrittäjää, jos olisi kokoja. Enpä kyllä muutenkaan vaatteita ostele kuin muutaman vuoden välein, kun entiset hajoaa.


      • Anonyymi00152
        Anonyymi00151 kirjoitti:

        Eipä ole omaa kokoa myynnissäkään, niin ohi pitää ajella. Mielellään sitä tukisi paikallista yrittäjää, jos olisi kokoja. Enpä kyllä muutenkaan vaatteita ostele kuin muutaman vuoden välein, kun entiset hajoaa.

        Ja energiahoidot ja värianalyysitkään ei kiinnosta. Itse kyllä tiedän mikä väri on kiva itselle.


    • Anonyymi00142

      Viikko sitten pitivät terassin harjannostajaiset ja viikolla vilmasivat elokuvia. Suuren maaliman touhua kuhmosta!

    • Anonyymi00143

      Pari naista meni sinne sisälle niin pari minuuttia siellä olivat ja tulivat pois..

      • Anonyymi00144

        Poks kuuluu vappuna terassilta


    • Anonyymi00145

      Liikevaihto lähellä nollaa

      • Anonyymi00146

        Eikö siellä lehden mukaan ole povausta, energiahoitoa ja värianalyysit.. vai mitä


      • Anonyymi00148
        Anonyymi00146 kirjoitti:

        Eikö siellä lehden mukaan ole povausta, energiahoitoa ja värianalyysit.. vai mitä

        Noidan pesä siis


    • Anonyymi00147

      Minä olen etsinyt missä on Einen muoti,ei sitä ole

      • Anonyymi00156

        Se on se marmorinen liikerakennus keskustassa missä on melko vilkasta.


    • Anonyymi00149

      On se hyvä ettei Anttilan seinään rakkauslukkoja ripustettu, kuten nyt ko. kaupan seinään niitä pitäisi ripustella.😂 Kasva isoksi mutta älä aikuiseksi, mutta älä jää kakaraksikaan.🙄

      • Anonyymi00150

        Onhan toi aika noloa liki eläke ikäisiltä..


    • Anonyymi00154

      Lapsellista että Sotkamolehti mainostaa ilmaiseksi tätä lafkaa monin uutisin, monet muut ei saa yhtään palstatilaa vaikka on vaikka mitä hyvvee ja halappaa. Kuten Viljassa.

      • Anonyymi00167

        Se sisäpiiri haisee tässä skenessä.. (sateenkaari pride)


    • Anonyymi00155

      Onko nää naiset menneet kihloihin vai naimisiin, kun rakkauden lukkoja kiinnittelevät.😅

    • Anonyymi00158

      Mitä hittoo ne täällä mainostaa??? 💩💩💩

    • Anonyymi00159

      Hakevat ilmaista mainostilaa, kun ei ole varaa maksaa mainoksia lehdissä.😂

    • Anonyymi00160

      Tää toinen esittelee Tiktokissa ostamiaan punaliputettuja ruokia, kun ei muuhun oo varaa.

      • Anonyymi00161

        Älytöntä! Ne on tarkoitettu vähävaraisille mielestäni.


      • Anonyymi00164

        Niin tekee kun on mukamas niin "köyhä" ja miehensä hammaslääkäri..voi hyvää päivää suorastaan.!!


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00164 kirjoitti:

        Niin tekee kun on mukamas niin "köyhä" ja miehensä hammaslääkäri..voi hyvää päivää suorastaan.!!

        Röyhkeetä, jos itse olisin rikas jättäisin punalaput niitä tarvitseville.


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00161 kirjoitti:

        Älytöntä! Ne on tarkoitettu vähävaraisille mielestäni.

        Ne on tarkoitettu vähentämään hävikkiä. Niitä saa ostaa kuka vaan. Itse ostan alennuslihoja koiralleni.


      • Anonyymi00172
        Anonyymi00164 kirjoitti:

        Niin tekee kun on mukamas niin "köyhä" ja miehensä hammaslääkäri..voi hyvää päivää suorastaan.!!

        Joo kerran kävin tuon luona kaksi kertaa yhdellä kertaa. Nimittäin ensimmäisen ja viimeisen.


    • Anonyymi00171

      Piripiri tanssia jess vaan

    • Anonyymi00173

      Vieläkö sopii rakkauslukkoja?

      • Anonyymi00175

        Sopii ainakin reilu 100


    • Anonyymi00174

      Myötähäpeä on taas aika vahva tunne.

    • Anonyymi00176

      Villi veikkaus firmalle että menee konkurssiin tämän vuoden lopussa.

      • Anonyymi00178

        No tuskin menee... eiköhän tuo yhden työntekijän verran kannata.
        Vaikka yks lukko vaan ovessa🤦‍♀️


    • Anonyymi00177

      No enpä jäisi suremaan.😆

    • Anonyymi00181

      No van eipä kiinnosta. Netistä saa monin kerroin halvemmalla ilman pakkomyyntiä. Onko tämä oikea paikka mainostaa.😡

      • Anonyymi00182

        Poistettuja viestejä 17. Huh, huh!


      • Anonyymi00190
        Anonyymi00182 kirjoitti:

        Poistettuja viestejä 17. Huh, huh!

        Ja lisää tulee. Viesteissä on paljon sääntöjen vastaisuutta. Mainostaa ei saa ollenkaan, ellei ole Suomi24:n lupaa. Ilmoittakaa rohkeasti sääntöjen vastaisista viesteistä.


    • Anonyymi00183

      Noissa facebookin live-esityksissä näyttää tärkeintä olevan itsensä esittely, ei vaatteiden 😞

    • Anonyymi00184

      lapsoonen hyvää unta.

    • Anonyymi00186

      Hyvä kauppa

      • Anonyymi00187

        Ihanat myyjät ja halvat hinnat.


    • Anonyymi00188

      Omistaja itse kehuu omaa liikettään, säälittävää.😂

      • Anonyymi00191

        Vähän koomista.


    • Anonyymi00192

      Paljon saa kehuja.

    • Anonyymi00193

      Lapsen mielisyys loistaa kirkkaana.

      • Anonyymi00197

        Lasten kaltaisten on Taivasten Valtakunta, siinä ei ole mitään pahaa. Mutta jos käytös on muuta niin se on sitten asia eri.


    • Anonyymi00194

      EIKÖ TÄTÄ SAA MITENKÄÄN LOPPUMAAN?
      Kokemusperäistä tietoa ei tarvita yhtään enempää.

      • Anonyymi00195

        Ei tietenkään saada loppumaan kun on sotkamon köyhimmän miehen tytär töissä tuolla.!


    • Anonyymi00196

      Loppuu kun lappu ovelle laitetaan.

    • Anonyymi00200

      Paljonkohan liike vaihto kuukaudessa? Hyvä pitää firmaa kun ei vuokria tarvii maksella tuosta paikasta..

      • Anonyymi00205

        Antavatko kuitin asiakkaalle vai onko myynti ns. ohi kassan?


    • Anonyymi00207

      Kuka siihen vanhaan haisevaan autoon tahtoisi?🤣

      • Anonyymi00209

        Pieruko siellä


    • Anonyymi00208

      Saakohan siellä viinaa edes?

    • Anonyymi00210

      Joko Matti lähti ajelemaan ruosteisella limollaan..

    • Anonyymi00212

      Kävin ja en enää käy

    • Anonyymi00214

      Kaks kertaa oon käyny, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Ihme hihhulointia ja tyrkyttävät kaikkee krääsää.🤢

    • Anonyymi00215

      Kommentoin aiemmin että toivottavasti ei ole Pariisin hikipajoista vaatteet... poistui?? Mikä tässä oli liikaa?
      Vai osuiko lähelle?

      • Anonyymi00218
        UUSI

        Totuus sattuu iholle


    • Anonyymi00216
      UUSI

      Sotkamon surkein kauppa.

      • Anonyymi00217
        UUSI

        Kupla volkkari se punainen uusio tuotanto ripseineen ainakin tuottaa iloa firmalle.


    • Anonyymi00219
      UUSI

      Es kortti on tulossa...pinkki.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe