Oletteko huomanneet, että vanhoja esim. Blaupunktin radioita joku muistaa myydä sillä että "näitä laitettiin aina Ferrareihin ja Maserateihin" tai vastaavaa. Eikö niihin voitu laittaa mitä vaan, ja mitä vaan saattoi laittaa mihin vaan. Tämä ilmiö toistuu meillä ja myös maailmalla. Yrittääkö juntit brändätä kalliimmaksi vai mikä ihmeen pakko jonkun automerkin omistajan on sitoutua jonkun ukkelin määräyksiin. Minä katson ominaisuuksia, hiukan merkkiä enkä sitä mihin mikäkin "kuuluu" ja kenen mielestä oikein. Kyllä mihin vaan Mosseen voi sen Becker Mexicon laittaa, jos tykkää.
Vintage autoradiot
3
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itäsaksalaista VEB radiota aina laitettiin kyllä wartburgeihin ja trabantteihin käytännön syistä etenkin itäsaksassa suurella todennäköisyydellä. Luultavasti meillä voi niihinkin laittaa muitakin tai sen "Trabantin radion" mihin vaan, ei nämä ole niin puikkohitsattu kuin joku yrittää uskotella. Eikä liioin silloinkaan kun kyse on ensiasennusvarusteesta tai maahantuojan asennuksista.
- Anonyymi00002
Nykyään kaikissa autoissa on integroidut apparaatit. Turha puhua mistään vanhoista Blaukkareista.
- Anonyymi00003
Harrasteautoon sopii esim. Blaukkari, Becker, Grundig, Philips ja uudempiin harrasteautoihin japanilaiset, Clarion,
Omaan -90 malliseen löysin torista juuri Blupunktin.
Tappiradioissa ja vanhemmissa yleensä ei ole koodausta, helpointa koodaus on korttikoodilla.
Kannattaa kuitenkin muistaa että ameikalaisissa 60-80 luvun autoissa oli vain AM-radioita, ULA-radio oli tuntematon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661