Sananvapaus on turvattu Suomessa perustuslaissa sananvapautta ja julkisuutta käsittelevässä

Anonyymi-ap

pykälässä 12: Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus
ilmaista, julkistaa ja levittää tietoja, mielipiteitä ja muita vastaavia viestejä
kenenkään ennakolta estämättä.

Suomi on hieno maa sikäli.

13

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      - - SDP:llä- on OMAT -Säännöt - !

      SDP:n - JohtoRyhmä -sanoo "Turvat Tukossa" - ilman LUPAA -ette sano mitään - !

    • Anonyymi00005

      Mut jos tekee noin, niin saa kenkää töistä.

    • Niinhän siellä lukee, mutta monet oikeudenkäynnit ovat osoittaneet, että tuo on harhaanjohtavaa.
      Eihän edes raamattua saa siteerata ilman, että voi joutua syytettyjen penkille.

      ´´Tarkempia säännöksiä sananvapauden käyttämisestä annataan lailla.´´ Mitä lie sitten tuo tarkoittaakaan.

    • Anonyymi00007

      Eihän meillä ole sananvapautta. S24 voi kohteesta riippuen mielivaltaisesti väittää tiettyjä viestejä "sääntöjenvastaisiksi" ja poistaa ne, muttei vastaavasti jostakin toisesta, vastaavasta tapauksesta.

      Esim. Putinista ja Trumpista saa kirjoittaa mitä tahansa paskaa, muttei vastaavasti Stubbista tai Ruotsin kuninkaasta tai Viktoriasta, edes tosiasioita. Samoin venäläisistä, muttei samaa ukrainalaisista tai Suomen ruotsalaisista. Jne.

      • Anonyymi00010

        On huomattu, poistot ovat usein mielivaltaisia. Järjenvastaiset häirikkökommentit
        saavat olla, mutta asiallisia saatetaan poistaa. Se mitä poistetaan riippuu poistajan
        ideologisesta suuntauksesta ja henkisestä tasosta.


    • Anonyymi00011

      suomi24:n sääntöjen mukaan täälläkin on sana vapaa.

    • Anonyymi00012

      Helppo keino asialliseen kirjoitteluun. Pakollinen rekkautuminen.
      Se karsisi suurimmat epäkohdat.
      Ainakin häirikkö tunnistettaisiin.

    • Anonyymi00013

      Tämä anonyyminä esiintyminen ei oikeasti vapauta mistään, kun samaan aikaan kaikkein törkeimmät kirjoitukset tulevat omalla naamalla ja nimellä esiintyviltä tuolla muilla palstoilla. He saavat omilta kannattajiltaan peukut ja papukaijamerkin. Ja joutuvat sitten ottamaan jonkun julkisen homman ansioillaan. ...."se on kova---ja uskaltaa sanoa"

    • Anonyymi00014

      Lain mukaan sananvapaus on turvattu kaikille, mutta etenkin sosialistit ja Rkp- (ym. ruotsimielinen) väki, paljolti yhdessä esim. tällä foorumilla, vainoavat toisinajattelijoita, keksien omasta päästään heille puoluekantoja, joista suosituin on haukkumasana "persu", on poliittinen toisinajattelija sitten persu, tai ei sekä keksien näille mm. erilaisia poliittisia väittämiä, joita tuo toisinajattelija hänen mukaansa "varmasti uskoo". Yleensä oletus on valheellinen.

      Saman kohtelun saavat yleensäkin myös muissa asioissa, kuten uskonnollisissa kysymyksissä toisinajattelevat. Jos joku vanhus täällä onnellisena kertoo Jumalan auttaneen häntä, vetää sosialisti siihen välittömästi Afrikan nälkänäkevät, joilta tuo Jumalan apu suomalaiselle vanhukselle on hänen väitteensä mukaan suoraan pois (uskoi tuo sossu muutoin itse todella Jumalaan tai ei, niin väitetyssä pahassa on Jumala aina ateistillekin olemassa).

    • Anonyymi00017

      Lainsäädännössä on rajoituksia sananvapaudelle silloin, kun sen käyttö
      loukkaa jotain toista oikeushyvää.

      Sananvapaus ei tarkoita sitä, että saa sanoa mitä tahansa.
      Mutta sitä eroa ei kaikki ymmärrä.

      • Anonyymi00020

        Äärioikeisto ei ymmärrä. Ne nimittävät kaikki kommareiksi.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Äärioikeisto ei ymmärrä. Ne nimittävät kaikki kommareiksi.

        Ne on PS:n aivpesaemiä hönöjä. Ei kannata välittää, sillä he eivät ymmärrä,
        mitä he tekevät.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ne on PS:n aivpesaemiä hönöjä. Ei kannata välittää, sillä he eivät ymmärrä,
        mitä he tekevät.

        Antakaa persuille anteeksi, sillä he eiävt tiedä mitä he tekevät ?

        Kyllä ne tietää !


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe