Sijoitus pojan pippeli on ollut kipeä, jo monta päivää. Se pää on punainen ja kosketus arka, olen netistä löytänyt hoitoohjeita kuten chilinesteessä liottamine., kivesten puristaminen. Kaikkia hyviä.neuvoja voin kokeilla joten laittakaa tulemaan
.lääkäriin emme lähde, itse hoidetaan olkoon kuin kipeä vaan poika on jo 13v niin pitää kestää ja minä hänen 30v kasvattaja äiti
Sijais lapsi
1
120
Vastaukset
- Anonyymi00002
Tuo on tärkeä kysymys.. kannattaa odottaa että pojalla kehittyy että alkaa seisomaan, sen jälkeen jonkin aikaa..olen 35v äiti ja poikani on nyt 13v ja tarkoitus tehdä peniksen lyhennys joka ajaa saman asian. Se on helppo tehdä. Penis pestään ensin vedessä jossa on rokmasti chiliä, lämmittää ja pitää sen ylhäällä..sen jälkeen reikään laitetaan öljyä, mikä tahansa öljy käy sitä eintarvitse paljon ja työnnetään tikku sinne niin että menee pohjaan ja toinen ulos. Tämän jälkeen jos penis on vaikka 14cm ja halutaan siitä 1cm kokoinen (mikä on suositeltavaa 1-1,50cm) otetaan kumirenksuja ja pakotetaan ne kiristämään kohtaa jossa jää se 1-1,50cm pippeliä jäljelle..kun ne on asetettu niin sahataan poikki, leipäveitsi sahateräinen on paras.
Tärkeintä tässä on että pojalle aletaan kertomaan tämä hyvissä ajoin ja loma aikana n reilu viikko, voidaan varmistaa ettei poika karkaa..psykologinen juttu on ihan hauska kun poika tietää mitä on edessä ja kertoessa on tärkeää muistaa nauraa ja osoitella pojan vehkeitä vaikka sormella
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511457- 639930
- 1505609
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652825
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792613