https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/16549
Allekirjoita aloite ja jaa eteenpäin. Loppusuoralla aloitteen nimien keruu!
Kansalaisaloite sähkön tehomaksua vastaan
12
136
Vastaukset
- Anonyymi00001
No en todellakaan.
- Anonyymi00003
//////////////////////////////////////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
- KANSALAIS -ALOITE - - Loppujen -PUNIKKI-Kommunistien -HÄVITTMISESTÄ - !
-Noita on vielä -RIPPEITÄ- SDP:ssä ja LaitaVasemmistossa ja MYRKYN-Vihreissä -!
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\/////////////////////////////////////////////////////////////// - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
//////////////////////////////////////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
- KANSALAIS -ALOITE - - Loppujen -PUNIKKI-Kommunistien -HÄVITTMISESTÄ - !
-Noita on vielä -RIPPEITÄ- SDP:ssä ja LaitaVasemmistossa ja MYRKYN-Vihreissä -!
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\///////////////////////////////////////////////////////////////Osta menolippu amerikan persujen seuraan USA:han. Ota mukaan maastopukusi ja aseistus. Voit karkoittaa kaikki veroilla elelijät.
- Anonyymi00005
Ihan hienoa, mutta nyt on jäänyt kertomatta mikä on "tehomaksu". ilmeisesti jossain persumediassa lanseerattu käsite, joka ei aukea normaalikansalaisille.
Ehkä näin persu-äänestäjät pidetään persuäänestäjinä kun tälläinen "tehomaksu-uhka" on torjuttu.- Anonyymi00006
Eipä ole vaikea päätellä jo nimestä että kyseessä on vihervassari juoni. Eli kun tuulimyllyt ei pyöri ja vihervassarisähköä ei tule niin siitä hyvästä 100%sesta kunnon sähköstä pitää maksaa ylimääräistä eli teho-maksu on kuin vihervassareiden keksimä lisävero.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eipä ole vaikea päätellä jo nimestä että kyseessä on vihervassari juoni. Eli kun tuulimyllyt ei pyöri ja vihervassarisähköä ei tule niin siitä hyvästä 100%sesta kunnon sähköstä pitää maksaa ylimääräistä eli teho-maksu on kuin vihervassareiden keksimä lisävero.
Ei tällä ole mitään tekemistä vasemmiston kanssa, kyseessä on viher-oikeiston ilmasto-bisnekset. Aivan moraalitonta valta-aseman käyttöä ja kiskontaa. Ja koska kiskonnan hyväksyvä sisäministeri on persu, on asetelmana viher-persu-oikeiston bisnekset.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei tällä ole mitään tekemistä vasemmiston kanssa, kyseessä on viher-oikeiston ilmasto-bisnekset. Aivan moraalitonta valta-aseman käyttöä ja kiskontaa. Ja koska kiskonnan hyväksyvä sisäministeri on persu, on asetelmana viher-persu-oikeiston bisnekset.
Vihervassarit on aloittanut huonot päätökset mariinin tai jonkun muun vihervassarin kanssa
- Anonyymi00008
Kannattaa myös miettiä mitä ne keksii sen tilalle, kiinteä verkkovero tai muuta typerää. Nimi vain vaihtuu mutta rahat otetaan pois.
- Anonyymi00010
Eihän sulla ole rahaakaan, eli olet viher-oikeistolle hyödytön. Kohta on ovella "jää-agentit" ja karkoitus kotimaahan, jota sulla ei siis ole.
- Anonyymi00011
Haluan maksaa sähköstä reilun hinnan. En allekirjoita mitään.
- Anonyymi00012
Tehomaksuhan tulee kompensoidakseen mm. Norjan päätöstä lopettaa tämän perustarvikkeen ylihinnoittelu kansalaisiltaan. Norjassa on nyt pakko myydä ihmisille kiinteä hintaisia sähkösopimuksia enimmäishintaan 4,3 snt/kWh. Toki saa siellä pörssisähkönkin edelleen ottaa elämää rajoittamaan jos haluaa mutta mökin mummojen riistäminen on lopetettu. Suomalaisten tehomaksu varmistaa että sähköä riittää ja joku myös maksaa sen. Maksamme toki mielellämme köyhien norjalaisten sähköt.
- Anonyymi00013
Allekirjoitin jo persujen kansalaisaloitteen euron bensasta. Ei ole näkynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413