Loukkaava ja epäeettinen mainonta

Anonyymi-ap

Olen 70 + NAINEN ja YTssa olen joutunut toistuvasti näkemään, tyrkytetään eturauhasen syöpä ja tutkimus mainoksia ja TEURASTAMO ! mainoksia viime viikkoina. Olen laittanut Estä ilmoituksia ei auta ne jatkuvat sekä tabletissa ja puhelimessa.
Googlelle olen aikoinaan ilmoittanut olevani nainen. Se tieto on edelleen tilillä.
Yksityishenkilölle lähetetään Teuramo mainoksia. Miksi? , ei minulla ole mitään tekemistä karjan kanssa. Pelkää kiusaamista iäkkäiden kiusaamista. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Katson paljon eri aiheisia videoita eri maista myös Venäjästä.

13

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lankapuhelin aikaan puhelinmyyjät olivat riesa. Kännykkä aikaan ei ole ellei ole antanut numeroaan sinne tänne. Ei tule postitse lehti tarjouksiakaan. En ole tilannut yhtään lehteä vuosikausiin. Netissä joutuu katsomaan kaikenlaista ärsyttävää mainontaa liikaa esim nuotin vierestä laulua ja murre väärennöksiä.

• Anonyymi00002

Oletko saanut Rautakanki- mainoksia, joita tungetaan yleensä eläkeikäisille, potenssipillereitä.

• Anonyymi00003

Koska kuutelen vain mattiteppoa san vain hedän levyjään

• Anonyymi00004

Laita asetuksista esto mainoksille, ei tule sen jälkeen. Näin olen tehnyt, yhtään mainoksia ei ponnahtele enää. Aikaisemmin myös suomi24 oli mainoksia, nyt ei yhtään.

• Anonyymi00005

Nainen voi vaikuttaa positiivisesti, jopa estää miehensä eturauhassyövän.
      Ymmärrän, se ei ole henkisesti helppoa.

Laita ja käytä selailuusi BRAVE tai vaikka Vivaldi selain niin ei tule mainoksia , Kyllä niissäkin Google posti toimii. Se on vain tottumusjuttu aloittaa 2 selaimen käyttöä.

• Anonyymi00006

Kysymys on vain YOU TUBE MAINOKSISTA joiden kohderyhmä minun ei pitäisi olla.
        Teurastamo mainos iäkkäälle kuten Testamentti lahjoitus, hautausurakoitsijan videota ehdotettiin samoihin aikoihin. Joku vuosi sitten oli TV mainos ennen Coronaa, YK Agenda 21 jossa sanottiin että vanhusten olisi aika kuolla. ! YT mainokseen voi laittaa Estä mutta ei toiminut ne tuli taas silmille.
        Annon Googlelle palautteen ja nyt ei ole tullut. On tullut ehdotuksia ns aikajanalle myös Date mainoksia sinkkunaisista. !
        Mainosten kohdennus siis epäonnistui.

• Anonyymi00007

Hyvin vähän tulee mainoksia. Tässä niitä on joskus ympärillä, mutta harvoin edes tiedän mitä. En koskaa osta mitään mainonnan perusteella, lähden kivijalkakauppaan hakemaan vain kun joku vanha tarvekalu menee rikki tai joku aine loppuu.
      Nyt kun katson niin mainostetaan näköjään hammasimplantteja. Hwo knows vhy?

• Anonyymi00008

Mykistän mainosten ajaksi töllön.
      Reklaamia tulee postista aika vähän.

• Anonyymi00009

Tv mainokset ärsyttää. Kahta möly ja mykistän tietysti joskus koko ohjelman. Ohjelmien äänitys joskus huonoa ja puheen taustalla musiiki mölyä. Tahallista kiusaamista. Partio mainos ärsyttää.

• Anonyymi00010

Entä jatkuvat terveysside, tamponi ym. pikkuhousunsujamainokset? Kovaa tyrkytystä on.

• Anonyymi00012

Mikä ongelma? Ei niitä mainoksia ole pakko katsoa. Itselle tulee jatkuvalla syötöllä mainoksia avusta erektio-ongelmiin, mutta entä sitten. Vaikka erektio-ongelmat osaltani on todellisia, en noista mainoksista numeroa tee. Ne vain on olemassa, ei minun tarvitse niistä välittää, varsinkin kun tiedän, etteivät ne erektio-ongelmaani muuksi muuta.

No, tiedän kuitenkin, että oma toimintani netissä on ehkä edesauttanut noiden mainosten esiintyvyyteen itselleni. Eli kun nettiä käytät, niin omia klikkailujasi seurataan ja niiden perusteella sinulle niitä mainoksia tyrkytetään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      21
      5258
    2. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      39
      3465
    3. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      30
      3419
    4. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      93
      3211
    5. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      41
      3148
    6. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      68
      2631
    7. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      123
      2116
    8. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      54
      2089
    9. Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti

Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit
      Tv-sarjat
      26
      1347
    10. Listaa syitä mikä

Estää asioiden eteenpäin menemisen.
      Ikävä
      180
      1217
    Aihe