Mua nolottaa mennä kouluun koska mä joudun käyttämään vaippoja yläkoulussakin. Ja aina kun mä pissaan vaippaan tunnilla se pullottaa kun mikäkin päärynä. Joskus jotkut tuijottaa ja nauraa kun näkee että mulla pullotaa housut.
Onko noloa käyttää vaippoja yläkoulussa?
13
728
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei oo mitään noloo, jos jotkut siitä tekee ongelman nii sit se on niiden korvien välis se vika
- Anonyymi00002
Miksi joudut käyttää vaippoja koulussa? Itsellä oli amiskassa vaipat ja käytän edelleen
- Anonyymi00005
Tuu juttelee snäpis: huikka6
- Anonyymi00006
Onks muuta ku snäppi? Eiks oo Discordii tai Instaa?
- Anonyymi00007
Ootko itse millainen vaippojen käyttäjä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ootko itse millainen vaippojen käyttäjä?
Huvikseen käytän
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huvikseen käytän
Mitä vaippoja tykkäät käyttää? Ootko minkä ikänen?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä vaippoja tykkäät käyttää? Ootko minkä ikänen?
ABDL-vaippoi, 21 oon, mites ite?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vähä kaikenlaisia vaippoi käytän. Oon ite 28
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuinka usein käytät vaippoja?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuinka usein käytät vaippoja?
Silloin tällöin ku kerkee
- Anonyymi00014
Vaippojen käytössä ei ole mitään noloa. Jokainen saa käyttää, jos haluaa vaippoja.
- Anonyymi00015
Minusta olisi noloa jos joutuisin käyttään vaippoja koulussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1982747Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1582465Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061152- 64941
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait246860Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21853Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies93820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290811Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22738Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93719