Aivan ihanaa asuinaluetta jos on itsellä rikostaustaa.
Pupuhuhdassa taas tapettiin joku...
26
377
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tartte TVtä, ohjelmaa riittää kun katsoo ulos...
- Anonyymi00006
Kertoo itse asukki
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kertoo itse asukki
Aina olet joka paikassa kommentoimassa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kertoo itse asukki
Kääkö kaatopaikalta komnentoi
- Anonyymi00031
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kertoo itse asukki
Sivimäki
- Anonyymi00032
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kertoo itse asukki
Ei kiinnosta
- Anonyymi00033
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kertoo itse asukki
Mitäs ette osaa äänestää
- Anonyymi00034
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kertoo itse asukki
Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa, yeah
- Anonyymi00002
Muistan kun itse asuntoa rauhalliselta alueelta ja minulle tarjottiin asuntoa Karsikkotieltä, joka oli kuulemma rauhallinen asuinalue ja aivan mahtavat ulkoilumaastot lähellä...
- Anonyymi00003
Etsin siis asuntoa rauhalliselta alueelta
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etsin siis asuntoa rauhalliselta alueelta
Tervemenoa keltinmäkeen erittäin auvoinen lähiö
- Anonyymi00022
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tervemenoa keltinmäkeen erittäin auvoinen lähiö
Keltinmäki kesällä helvetin esikartano,pieni lähiö jossa negatiiviset ihmiset kokoontuu ja kyyläö ketä siellä menee kukka haisee ja omivat penkit päivystämään ja kyttäämään ihmisiä. Ei mitään muuta teekkään,parissa vuodessa kummaa sakkia kasaantunut.
- Anonyymi00037
Anonyymi00022 kirjoitti:
Keltinmäki kesällä helvetin esikartano,pieni lähiö jossa negatiiviset ihmiset kokoontuu ja kyyläö ketä siellä menee kukka haisee ja omivat penkit päivystämään ja kyttäämään ihmisiä. Ei mitään muuta teekkään,parissa vuodessa kummaa sakkia kasaantunut.
Niin se Salen ympäristö/Helokantie/Haperontie onkin.
Me asutaan rauhallisella puolella Keltsua eikä ole mitään häiriöitä ollut, 6 vuotta asuttu. Oikein hyvin on viihdytty. 🙂
- Anonyymi00004
Kela käski muuttamaan halvempaan asuntoon..
- Anonyymi00009
Voi voi, kun siellä puparissa olisi paljon tapettavaa populaa.
- Anonyymi00013
Ennemmin karkoitettavaa..
- Anonyymi00014
Mistähän tämä tieto peräisin? Ei ole ollut mitään uutista, että näin olisi käynyt. Yleensä nämä tapahtumat ovat kyllä heti seuraavana päivänä julki.
- Anonyymi00023
Ei kuollut iltasanomat mukaan. Keltsusss ihmiset kyynisiä toisilleen epäterve asua
KARSIKKOTIRLLÄ elämä sairasta aina ollut,rauhattomia rappukäytäviä.
- Anonyymi00018
Pupari on kaiken ihmisjätteen loppusijoituspaikka.
- Anonyymi00024
Sama Keltinmäki,talvella lymyävät onneksi pois silmiltä ja korvilta.Ukrainalsiset huutaa koska ei osaa puhua normaalisti.
- Anonyymi00026
Rauha tulee pian ja ukrainalaiset käyttökelvottomat ajetaan takaisi kotiinsa, tai sen raunioille.
- Anonyymi00027
Valtaosa Ukrainalaisista ei aijo palata takaisin. Miksi menisikään,kun joutuisivat töihin samalla kuukausipalkalla,kuin täällä maksetaan Kelan etuuksia.
- Anonyymi00035
Häiritsevä matuperhe pantu kylymäksi?
- Anonyymi00038
Väärää tietoa ,ei ole hengenvaarassa uhri.
- Anonyymi00039
Toivotaan tapahtumia runsaasti niin turhakkeet kuolevat . Runsas poistuma rauhoittaa asuinalueen
- Anonyymi00040
Juu, jokainen raato on aina kotiin päin.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723402Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211883Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371068
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67941Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86806Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696