Itse olen ennen ollut alkoholiriippuvainen ja kärsinyt koko elämäni psyykkisistä sairauksista ja ollut koko aikuisikäni vähävarainen. Vaikka olen raitistunut, niin psyykkiset sairaudet aiheuttavat sen, että elämä on raskasta ja hädin tuskin voimat riittää itsestä huolehtimiseen. Aina on ollut itsestään selvää, että jos ehkäisy pettäisi, tekisin abortin. Se olisi ainoa vastuullinen teko kohdallani. Mielestäni on väkivaltaa sitä lasta kohtaan olla tekemättä aborttia, jos ei pysty esim. olemaan raskausaikaa erossa päihteistä, tai ei kykene huolehtimaan lapsesta ja tarjoamaan hänelle turvallista elinympäristöä. Kiinnostaisi tietää, mitä liikkuu ihmisen päässä, joka ei tällaisessa tilanteessa tee aborttia vahingossa raskaaksi tultuaan? Onko siinä vaan niin kova usko siihen, että se lapsi muuttaa kaiken, että sen myötä raitistuu ja asiat alkaa sujumaan?
Miksi vahingossa raskaaksi tullut hankalassa elämäntilanteessa oleva ei tee aborttia?
Anonyymi-ap
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151720Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2921319Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10905
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888