Toi kuva Jacksonin lapsista todistaa ainakin sen ettei ne ole sen omia kuten on epäiltykkin.Lapsilla ei ole lainkaan mustan rodun tunnuspiirteitä.Kuinkahan monessa muussa asiassa Jackson valehtelee?
Jacksonin lapset
20
954
Vastaukset
- plaaaaaaaaaaaaa
mikähän sukututkia sinä olet?
- Salppari
Mäkään en paljoo tollasista asioista tiiä, mutta omalla naisenjärjellä ku ajattelen ni jos toinen vanhemmista on vaaleeihonen, ni eiks lapsetki voi olla? Ja MJ:llähän ei ole edes enää tummaa väriä, joten miksi lapsillakaan. Ja eiks Debbie ole blondi, ja Princekin on.. Mutta joo mä en selitä enempää..se oli vaan mun mielipiteeni..Voihan se olla että olen väärässä mutta kyllä musta tuntuu että lapsen on Michaelin.
- Katie
Salppari kirjoitti:
Mäkään en paljoo tollasista asioista tiiä, mutta omalla naisenjärjellä ku ajattelen ni jos toinen vanhemmista on vaaleeihonen, ni eiks lapsetki voi olla? Ja MJ:llähän ei ole edes enää tummaa väriä, joten miksi lapsillakaan. Ja eiks Debbie ole blondi, ja Princekin on.. Mutta joo mä en selitä enempää..se oli vaan mun mielipiteeni..Voihan se olla että olen väärässä mutta kyllä musta tuntuu että lapsen on Michaelin.
Ei tarvitse olla kovinkaan kummonen sukututkija huomatakseen että Jacksonin lapsilla on valkoihoiset vanhemmat,ketä ne sitten onkin.Lapsilla on täysin eurooppalaiset kasvonpiirteet,samoin ihonväri ja hiuslaatu.Pelkkä valkoihoinen äiti ei riitä tekemään lapsista noin eurooppalaisen näköisiä.Jacksonin oma valkoisuus johtuu ihosairaudesta,johon tämä sairastui parikymppisenä
lasten valkoisuus ei johdu siitä,vaan valkoisen miehen ja naisen geeneistä.Onkohan ne liinat unohtuneet vahingossa lasten kasvoilta? - gfdsgfd
Salppari kirjoitti:
vaikka jackson onkin ihosairauden takia nykyään valkoinen niin eivät geenit siitä miksikää muutu...
Jacko ei voi olla lasten isä, se ei ole mahdollista! - heaven11
gfdsgfd kirjoitti:
vaikka jackson onkin ihosairauden takia nykyään valkoinen niin eivät geenit siitä miksikää muutu...
Jacko ei voi olla lasten isä, se ei ole mahdollista!HEI!
Oletteko te ihmiset tosiaan noin lapsellisia. Mitä vittua se meille kuuluu minkä väriset ihot jollain lapsilla on ja toiseksi noi lapset OVAT Jacksonin. Painakaa tuo jo kalloon.. - refe
heaven11 kirjoitti:
HEI!
Oletteko te ihmiset tosiaan noin lapsellisia. Mitä vittua se meille kuuluu minkä väriset ihot jollain lapsilla on ja toiseksi noi lapset OVAT Jacksonin. Painakaa tuo jo kalloon..oletko sinä kenties ollut paikalla kun lapsia on hedelmöitetty kun kerran voit varmasti sanoa että ne ovat JACKSONIN??
jos lasten isä on tummaihoinen niin lapset eivät voi olla täysin vaaleahiuksisia ja ihoisia!se ei yksinkertaisesti ole mahdollista!
Siis ovathan ne lapset Jackon koska hän on ne kasvattanut enkä halua tuomita ketään mutta tyhmäkin sen huomaa että lasten vanhemmat ovat vaaleaihoisia!
"mitä vittua se teille kuuluu.."
voisit aikuistua itsekin! - heaven11
refe kirjoitti:
oletko sinä kenties ollut paikalla kun lapsia on hedelmöitetty kun kerran voit varmasti sanoa että ne ovat JACKSONIN??
jos lasten isä on tummaihoinen niin lapset eivät voi olla täysin vaaleahiuksisia ja ihoisia!se ei yksinkertaisesti ole mahdollista!
Siis ovathan ne lapset Jackon koska hän on ne kasvattanut enkä halua tuomita ketään mutta tyhmäkin sen huomaa että lasten vanhemmat ovat vaaleaihoisia!
voisit aikuistua itsekin!HEI!
Siis esim. jos sinä vaikka adoptoisit musta ihoisen lapsen niin se on sinun lapsesi siitä huolimatta että se lapsi on musta ja sinä valkoinen. DAH!! minkälaisenhan kasvatuksen olet saanut ku tollanen tieto puuttuu sinulta täysin... - älyHoiÄläJätä!
heaven11 kirjoitti:
HEI!
Siis esim. jos sinä vaikka adoptoisit musta ihoisen lapsen niin se on sinun lapsesi siitä huolimatta että se lapsi on musta ja sinä valkoinen. DAH!! minkälaisenhan kasvatuksen olet saanut ku tollanen tieto puuttuu sinulta täysin...Vittu ootko tyhmä???
tässä oli nyt kyse biologisesta vanhemmudeesta!!!
en ole väittänytkään että Jacko ei olisi lasten isä virallisesti koska hän on ne kasvattanut mutta biologinen isä hän ei ole!
Minä yritin asiallisesti esittää asiani mutta sinä vaan haastat riitaa ja vittuilet!
Olet todella lapsellinen.
Toivottavasti olet vielä teini, sillä jos olet aikuinen, käytöksesi on todella säälittävää ja lapsellista! - heaven11
älyHoiÄläJätä! kirjoitti:
Vittu ootko tyhmä???
tässä oli nyt kyse biologisesta vanhemmudeesta!!!
en ole väittänytkään että Jacko ei olisi lasten isä virallisesti koska hän on ne kasvattanut mutta biologinen isä hän ei ole!
Minä yritin asiallisesti esittää asiani mutta sinä vaan haastat riitaa ja vittuilet!
Olet todella lapsellinen.
Toivottavasti olet vielä teini, sillä jos olet aikuinen, käytöksesi on todella säälittävää ja lapsellista!vaikka jackson onkin ihosairauden takia nykyään valkoinen niin eivät geenit siitä miksikää muutu...
Jacko ei voi olla lasten isä, se ei ole mahdollista!
Minusta jos tuon yllä olevan tekstin lukee oikein kunnolla niin siitä saa sellaisen käsityksen että just kyse etteikö jacko olisi lasten isä virallisesti.Ja tuosta sun tekstin saa sellaisen kuvan että just sinä haluat aiheuttaa riitaa. - mie vaan...
refe kirjoitti:
oletko sinä kenties ollut paikalla kun lapsia on hedelmöitetty kun kerran voit varmasti sanoa että ne ovat JACKSONIN??
voisit aikuistua itsekin!Sen tietää vaan Michael Jacson ja Debbie itse! Eikä meidän siihen ees tarttee puuttua, jos lasten syntymätodistuksessa lukee, että isä on MJ, niin mitä valittamista meillä on? MJ on lastensa isä, biologiisesti tai ei, eikä meillä ole siihen mitään sanomista!
- teinixienKuningas
mie vaan... kirjoitti:
Sen tietää vaan Michael Jacson ja Debbie itse! Eikä meidän siihen ees tarttee puuttua, jos lasten syntymätodistuksessa lukee, että isä on MJ, niin mitä valittamista meillä on? MJ on lastensa isä, biologiisesti tai ei, eikä meillä ole siihen mitään sanomista!
first of all: opettele kirjoittamaan ja toiseksi jos se asia ei meille kuuluu eikä meillä pitäisi olla mitään valittamista niin miksi sinä sitten täällä puutut tähän asiaan ja valitat?
kyllä kai asioista saa keskustella!
- on itse sanonut
...että Siittiöt ovat spermapankista! että sillai. Luultvasti Jackson ei edes halua OMIA lapsia koska joutuisi nekin valkasemaan ja varmasti sen pedofiilin sisällä on mies joka ei haluaisi satuttaa omia siis itse siittämiään lapsia samoin kuin on tehnyt monille pienille lapsille!
- nimisestä
tabloid lehdestä luit nuo sun kirjoittaman jutun.
Ja kenestä pedofiilistä nyt puhut. tämä palsta on tarkoitettu michael jacksonille eikä kenellekkään pedofiileille ja heidän ystävilleen eli sinulle. - Mitä hää`?
nimisestä kirjoitti:
tabloid lehdestä luit nuo sun kirjoittaman jutun.
Ja kenestä pedofiilistä nyt puhut. tämä palsta on tarkoitettu michael jacksonille eikä kenellekkään pedofiileille ja heidän ystävilleen eli sinulle.Siis hä? pedofiileille ja niiden kavereille...? mitä vitt*a? Jackson se pedo on ja en siitä edes millään lailla. että kurkkaappa sinne peiliin että näkyykö sielä se pedofiilin ihailija...
- Okka
Mitä hää`? kirjoitti:
Siis hä? pedofiileille ja niiden kavereille...? mitä vitt*a? Jackson se pedo on ja en siitä edes millään lailla. että kurkkaappa sinne peiliin että näkyykö sielä se pedofiilin ihailija...
Minä ainakin kuvittelin seuranneeni tv:stä suorana lähetyksenä noin kuukausi sitten, miten Michael Jackson todettiin syyttömäksi. Olenkohan nähnyt unta?
- Sari-Mari
Okka kirjoitti:
Minä ainakin kuvittelin seuranneeni tv:stä suorana lähetyksenä noin kuukausi sitten, miten Michael Jackson todettiin syyttömäksi. Olenkohan nähnyt unta?
Minä en kyllä itse valitettavasti nähnyt sitä livenä, mutta syyttömäksi todettiin. :) Kyllähän toki eräät sanoivat (valamiehistön jäsenet), että heidän mielestään saattaa olla pedofiili, muttei ollut syyllinen näihin syytteisiin. Itse kyllä oon sitä mieltä, ettei oo pedofiili lainkaan.
- Sari-Mari
Monessa yhteydessä (mm.tv-haastattelussa) kyseinen Debbie Rowe on kertonut MJ:n olevan lasten biologinen isä. Monissa lehdissä taas on ainakin väitetty hänen sanovan, että spermapankista siittiöt on peräisin. Mene ja tiedä.
- Sari-Mari
Sen verran oon sukua seurannut, että samaa näköä löytyy vaikka kuinka paljon. Eikä Jacksonin sukukaan kokonaan mustaa ole. Äitikin on vaan puoliks musta.. Tiedän myös kaveripiiristäni sen, että jos toinen vanhemmista on valkoihoinen ja toinen musta, niin lapsista tulee usein todella vaaleita.
En osaa tietenkään sanoa varmaksi kenen lapsia ne ovat. Sitä nyt ei tietenkään tiedä kukaan. Pari faktaa vain.. Elä suutu.- htrghr
"Tiedän myös kaveripiiristäni sen, että jos toinen vanhemmista on valkoihoinen ja toinen musta, niin lapsista tulee usein todella vaaleita."
voisitkohan kertoa jotain todisteita väitteellesi!
jos jompikumpi lapsen vanhemmista on musta lapsesta ei voi tulla täysin valkoinen,se on fakta!
Mulle on aivan sama kenen lapsia ne biologisesti on, mutta ärsyttää vaan kun ihmiset yrittää keksiä mitä ihmeellisempiä selityksiä sille että jacko olisi lasten BIOLOGINEN isä, vaikka se ei voi niin olla! - Sari-Mari
htrghr kirjoitti:
"Tiedän myös kaveripiiristäni sen, että jos toinen vanhemmista on valkoihoinen ja toinen musta, niin lapsista tulee usein todella vaaleita."
voisitkohan kertoa jotain todisteita väitteellesi!
jos jompikumpi lapsen vanhemmista on musta lapsesta ei voi tulla täysin valkoinen,se on fakta!
Mulle on aivan sama kenen lapsia ne biologisesti on, mutta ärsyttää vaan kun ihmiset yrittää keksiä mitä ihmeellisempiä selityksiä sille että jacko olisi lasten BIOLOGINEN isä, vaikka se ei voi niin olla!Kaverin siskolla on kaks lasta, joiden isä on afrikkalainen. Toinen lapsista on hieman tummempi ja toinen melko vaalea. Kahdella ystävälläni on lapsi vaalean naisen kanssa. Toisella on todella kihara tukka, mutta iho on korkeintaan hieman ruskettuneen värinen. Toinen lapsi on sen verran tummempi että huomaa että toinen vanhemmista on musta. Serkkuni lapsi taas on täysin suomalainen, vanhemmat melko vaaleita, mutta lapsen iho on melko tumma.. Pari esimerkkiä ja lisääkin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628