Mitä se oikein tarkoittaa?
Kaksilla rattailla ajaminen
11
228
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on sitä kun on kahdet rattaat päällekkäin ja hevonen vetää molempia.
- Anonyymi00003
Se on samaa kuin kaksinaamaisuus.
- Anonyymi00004
Tänään tätä, huomennä tuota.
- Anonyymi00005
Eduskunta on irvikuva.
- Anonyymi00006
Nii-in, eduskunta taitaa olla hyvä esimerkki kaksilla rattailla ajamisesta.
- Anonyymi00007
SDP ajaa kaksilla rattailla, syyttää muita siitä mitä tekee itse.
- Anonyymi00008
Henkilö palloilee kahdessa täysin erilaisessa piirissä kuin kala vedessä paljastamatta kenen puolella on. Molemmissa on ystäväpiiri, jotka uskovat että tämä henkilö kannattaa heitä. Saattaa jopa tukea kumpaakin.
Näin voi olla ainakin uskonnossa ja politiikassa. Henkilö ei halua että kukaan tietää mitä uskontoa tai poliittista suuntausta hän on.
Ei siinä mitään väärää ole, näin voi tehdä, mitä loppujen lopuksi kenellekään kuuluu mitä me olemme miehiämme/naisiamme. Ei minusta kaksinaamaisuutta ollenkaan. - Anonyymi00009
Vähä sammaa kuin polle vettää parireellä tukkikuormoo.
- Anonyymi00010
Mustasukkainen nainen, onko paree olla sukaton?
- Anonyymi00011
Noh, siinä voi laittaa vaikka saappaansa toisiin rattaisiin ja itse ajella toisilla rattailla.
Taas näyttää olevan joku massapostaaja päässyt sivuille.
En ole linkkiään avannut, joten en tiedä mitä asiaa ajaa.
Liekö ajavansa kaksilla rattailla.
Te jotka paremmin hallitsette tätä nettimaailmaa, tehkää tuosta loppu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691