Niin mitäs autokoulua suosittelette? Millanen on toi ahokaisen koulu? Mites muut?
autokoulu
25
4674
Vastaukset
- hmmmmmm
Itse kävin kouvo&kumppanit,rento meininki ja hyvät opettajat,ja maksu puoli oli joustava.
- Joukkoliikenne-Jouko
Jätin autokoulun väliin ja hommasin bussikortin. En ole katunut. Suosittelen sinullekin.
- Jeppe
Itse kävin Kouvon, eikä siinä ollu mitään sanomista. Tietääkö kukaan muuten millä firmalla on halvin moottoripyöräkurssi? Pitäs käydä ajamassa...
- drivers
Itse kävin yd:llä. Oli hyvä ja opettajat kivoja. Hintataso tosin ei kuulemma ole Lpr:n alhaisimmasta päästä. Kouvostakin olen kuullut paljon kehuja. Ahokaisesta en tiedä, mutta Mäkisten ja City Driverssin autokouluissa on kuulemma muutama ilkeä opettaja...=(
- minä vuan
Joo, kouvo on hyvä autokoulu. Itse olin siellä ja tykkäsin paljon.
Mukavat opettajat ym.. - meikäkin
ja tykkäsin tosi paljon. Koko hlökunta oli tosi kivaa, ja maksuja pysty hyvin sumplimaan. Kannattaa mennä sinne.
- suosittelen..
joo mä kävin ton ahokaisen autokoulun ja ehdottomasti suosittelen! nii mukavia tyyppejä ja muutenki ehdottomasti paras!
- autokoulu
ehdottomasti paras paikka ajaa kortti.
Itse ajoin kortin vajaa 6 vuotta sitten Ahokaisen autokoulussa ja pidin kyllä paikasta.
Oli muistaakseni ainankin silloin edullisin ja taitaa olla tällä hetkelläkin (100% varma en voi olla).
Joten minä ainankin suosittelen Ahokaista!- ducati_83
Pisteet sinne. Jussi on mukavan rento opettaja ja Riitalle pisteet hyvästä ja joustavasta palvelusta!
- suosittelen
ducati_83 kirjoitti:
Pisteet sinne. Jussi on mukavan rento opettaja ja Riitalle pisteet hyvästä ja joustavasta palvelusta!
itsekin olen suorittanut a ja b kortin ahokaisella, todella kivaa on ollut, mukava henkilökunta ja hinta oli edullisin! suosittelen.
- v. 1993
Itse ajelin kortin jo vuonna 1993 ja voin suositella . Ilmeisesti Jussi on vielä hommissa mutta ketäs siellä muita on?
- muistelija
Mikäs tuon Jussin sukunimi olikaan?
- toinenmuistelija
muistelija kirjoitti:
Mikäs tuon Jussin sukunimi olikaan?
Ettei vaan olisi ollut Halme?
Ajoin itse kortin Ahokaisella vuonna 1970. Hannes itse oli opettajani ja täytyy sanoa, että koulussa oli tosi pätevä opetus! Henkilökunta ystävällistä ja maksutavat joustavia.
Kun sain kortin käteen lähdin heti samalla viikolla Tukholman kautta Kööpenhaminaan....
Yhtään kolaria en ole ajanut.
Hannes ja ex-rouvansa Raili ovat jo edesmenneitä. R.I.P. - muistelija
toinenmuistelija kirjoitti:
Ettei vaan olisi ollut Halme?
Ajoin itse kortin Ahokaisella vuonna 1970. Hannes itse oli opettajani ja täytyy sanoa, että koulussa oli tosi pätevä opetus! Henkilökunta ystävällistä ja maksutavat joustavia.
Kun sain kortin käteen lähdin heti samalla viikolla Tukholman kautta Kööpenhaminaan....
Yhtään kolaria en ole ajanut.
Hannes ja ex-rouvansa Raili ovat jo edesmenneitä. R.I.P.No mikäs sitten oli Hanneksen sukunimi?
- menet kouvolle
Autokoulu Kouvo & kumpp. on hyvä paikka. Siellä on tosi mukava henkilökunta ja asioita on tarpeen vaatiessa helppo sumplia, esim. laskujen kanssa tms. City Driversista oon kuullu vähän huonoa palautetta, mutta vannomaan en mene. Varmaan monia hyviä on, mutta itse suosittelen ak Kouvoa.
Kävin 1-vaiheen City Driversilla ja 2-vaiheen Kouvolla... Kouvolla on huomattavasti nykyaikaisemmat ja viihtyisämmät tilat... Ja paremmat autot. ;) Henkilökunta tosi mukavaa molemmissa.
- streetpirate
Mäkisen autokoulu on kans ihan varteen otettava vaihtoehto.. ite kävin siellä, eikä siel mitää ilkeitä opettajia oo vaik jotkuu nii väittääkii
- Arf
Eiköhän ne kaikki ole ihan hyviä, itse menin vain johonkin.
- hgkb.
Mäkisen autokouluun ei ainakaan kannata mennä. itse omistajalla ei tunnu olevan minkäänlaista käsitystä siitä kuka sitä rahaa hänen pussiinsa tuo. Ihmisssuhdetaidot ja opetuskyky nollassa. Itse kävin ykkösvaiheen Mäkisillä ja kakkosvaiheen YD:llä. Kuulemma aika moni muukin Mäkisen entinen asiakas oli heille tullut kakkosvaihetta suorittamaan kun oli saanut niin tylyä kohtelua..
- ...
Montako autokoulua olette käyneet? Vai suositteletteko aina sitä mihin vahingossa itse päädyitte?
- herää
Edelliselle: Nykyään autokoulu käydään useampaan kertaan, jos et satu tietämään. Emme elä enää 70-luvulla
- efa1
Kouvo ja siellä varsinkin Ari on paras ope.
- ex-muistelija15
Hannes Ahokaisella oli kuljetusliike, autokoulu ja lentokoulu. Opetti minut ajamaan autoa ja lentokonetta. Reilusti yli 40 vuotta kulunut eikä yhtään havereita. Olen kuullut pelkkää hyvää nykyisestäkin Ahokaisen koulusta!
- kyllälähteevissiinkait
autokoulu moottori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263