Eli on sellane asia kun tapailin aluksi yhtä naista mutta en itse halunnut jatkaa sen kanssa koska en tuntenut sellasia tunteita sitä kohtaan. Sanoin sitte sille etten halua jatkaa ja hän otti sen ihan hyvin. Hän kuitenkin jonkun verran valitteli, että hän on ruma enkä siksi halunnut häntä vaikka en niin ollut sanonut, no asia tasaantui kuitenkin. Hetken asiat sujuivat ja mun kaveri oli siinä samalla tutustunut siihen samaan naiseen mun kautta kun vielä tapailin sitä. Kaveri sitten kysyi multa, että onko ok jos se on sen kanssa ja vastasin, että on ok. Asiat sujuivat ihan hyvin aika pitkään, mutta viimeaikoina mulla ja sillä naisella on tullut paljon ristiriitoja kun en esimerkiksi ole pitänyt hänen kiukuttelusta eri asioista ja jotenkin hän on tosi itsepäinen. Usein on pitänyt tehdä asiat juuri niin kuin hän haluaa eikä ota huomioon muitten toiveita. Se pistää ärsyttämään kun ennen vain kaverin kanssa sujui asiat hyvin ja yhteisymmärryksessä.
Ollaan siis yritetty hengata kolmistaan kun tietysti haluan olla kaverini kanssa mutta hän lähes aina haluaa myös tämän naisen mukaan. Kaveri on ilmeisesti tosi paljo kiltimpi niin sanotusti kuin minä ja kattoo sormien läpi tälläset asiat mutta minä en.
Nyt sitten on ollut välirikkoa mulla ja silla naisella riitojen seurauksena.
Kaipaisin paljon sitä aikaa kun hengasin vain kaverin kanssa ja oli huoletonta ja asiat sujuivat hyvin ja viikoloppu menojen suunnittelu sujui hyvin mutta tämä nainen on tosi itsepäinen ja haluaa usein, että asiat tehdään juuri niin kuin hän haluaa enkä itse hyväksy sellasta.
En tiedä yhtään mitä tehdä enkä tietenkään halua katkoa välejä kaverin kanssa koska hänen kanssa sujuu hyvin kaikki. Lisäksi oon esittäny toiveen sille naiselle että haluaisin olla vaan mun kaverin kanssä mutta hän itsepäisesti sanoo, että mä oon mun poikaystävän kaa jos mä haluun. Eli ei heru yhtään sellasta ymmärrystä.
vaikea tilanne
Anonyymi-ap
1
163
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuulostaa ikävältä. Ehkä voisi yrittää järjestää niin, että saisit olla vaikka pari kertaa kuukaudessa kahdestaan sen sun kaverin kanssa. On toki hankalaa, jos vastapuoli ei halua suostua mihinkään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie2886045Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta553941Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom373294Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole733205Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava753117Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1733046Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten932827Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022536Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2052160Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782093