Eli on sellane asia kun tapailin aluksi yhtä naista mutta en itse halunnut jatkaa sen kanssa koska en tuntenut sellasia tunteita sitä kohtaan. Sanoin sitte sille etten halua jatkaa ja hän otti sen ihan hyvin. Hän kuitenkin jonkun verran valitteli, että hän on ruma enkä siksi halunnut häntä vaikka en niin ollut sanonut, no asia tasaantui kuitenkin. Hetken asiat sujuivat ja mun kaveri oli siinä samalla tutustunut siihen samaan naiseen mun kautta kun vielä tapailin sitä. Kaveri sitten kysyi multa, että onko ok jos se on sen kanssa ja vastasin, että on ok. Asiat sujuivat ihan hyvin aika pitkään, mutta viimeaikoina mulla ja sillä naisella on tullut paljon ristiriitoja kun en esimerkiksi ole pitänyt hänen kiukuttelusta eri asioista ja jotenkin hän on tosi itsepäinen. Usein on pitänyt tehdä asiat juuri niin kuin hän haluaa eikä ota huomioon muitten toiveita. Se pistää ärsyttämään kun ennen vain kaverin kanssa sujui asiat hyvin ja yhteisymmärryksessä.
Ollaan siis yritetty hengata kolmistaan kun tietysti haluan olla kaverini kanssa mutta hän lähes aina haluaa myös tämän naisen mukaan. Kaveri on ilmeisesti tosi paljo kiltimpi niin sanotusti kuin minä ja kattoo sormien läpi tälläset asiat mutta minä en.
Nyt sitten on ollut välirikkoa mulla ja silla naisella riitojen seurauksena.
Kaipaisin paljon sitä aikaa kun hengasin vain kaverin kanssa ja oli huoletonta ja asiat sujuivat hyvin ja viikoloppu menojen suunnittelu sujui hyvin mutta tämä nainen on tosi itsepäinen ja haluaa usein, että asiat tehdään juuri niin kuin hän haluaa enkä itse hyväksy sellasta.
En tiedä yhtään mitä tehdä enkä tietenkään halua katkoa välejä kaverin kanssa koska hänen kanssa sujuu hyvin kaikki. Lisäksi oon esittäny toiveen sille naiselle että haluaisin olla vaan mun kaverin kanssä mutta hän itsepäisesti sanoo, että mä oon mun poikaystävän kaa jos mä haluun. Eli ei heru yhtään sellasta ymmärrystä.
vaikea tilanne
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1856543Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto985457Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243421Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2443309Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862408Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191796Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val501732Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471684- 981386